Vihdoinkin vl:naiset saa meikata

jgiuhoijopjpkpo

Oli ilo huomata kuinka kauniiksi vl-naiset olivat Voimala ohjelmassa itsensä laittaneet. Jokaisella taisi olla huulipunaa ja ripsiväriäkin. Ei enää kalpeanaamoja ja "sian silmiä". Oikeesti harva nainen on ilman meikkiä kovinkaan viehättävä, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Ja yleensä vl-naisten vaatteetkin on sieltä rumimmasta päästä...

13

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihimeissään

Sehän on jkaisen oma asia meikkaako vai ei.

• Koitan vastata...

itse olen onnellinen ja uskomassa. Ja koska meillä ei ole sääntöjä, niin sen takia jokainen tekeen niin, miten näkee parhaaksi. Eli jotkut eivät näe ehkäisyä syntinä ja jotkut näkee. Tai jotkut eivät näe meikkausta syntinä ja jotkut näkee.

Sama juomisen kanssa, elokuvien katsomisen kanssa... Jokainen elää ja uskoo niin, miten itse näkee parhaaksi.

Mutta koska uskomme samaan Jumalaa ja haluamme elää raamatun mukaan, niin suurin osa vl:sta toimii samanlaiten.

Itse en ainakaan koe lainkaan, että elän sääntöjen lailla. Mietin aina omassa päässä ja sydämmessä miten joku uusi asia kannattaa minun toimia. Miten minun kannattaa toimia, että pääsen taivaaseen ja pysyn uskovaisena.

Jostain olen tehnyt päätöksen, että noihin asioihin en koske ja joihinkin olen tehnyt päätöksen, että voin hyvällä omallatunnolla koskeakin.

Esimerkiksi en käytä ehkäisyä (minulla kolme ihanaa lasta 7v 5v ja 1 vutiaat ja odotan 4 lasta, raskaus tosin vasta alussa)tai alkoholia. Mutta voin hyvällä omallatunnolla peitellä mustapäitä yms. meikkivoiteella vähän, tai katsoa ohjelmia netistä tai telkkarista.

Joku voi hyvällä omallatunnolla käyttää ehkäisyä ja juoda ittensä känniin yms. mutta pääseekö hän sitten taivaaseen. Sitä ei kukaan tiedä, vain Jumala. Mutta Raamatussakin sanotaan, että älkää juoko itteänne humalaan. Eli hän joka juo ittensä känniin, ei seuraa tässä asiassa Jeesusta ja tekee Raamatun vastaisesti.

Mutta itse olen ainakin hyvin onnellinen vl-nainen. Ja sitä voimaa saa arkeen juuri tuosta uskosta. Joskus on tietysti epäilyksiä yms, mutta niitä on kaikilla.

• Se sama...
        Koitan vastata... kirjoitti:

itse olen onnellinen ja uskomassa. Ja koska meillä ei ole sääntöjä, niin sen takia jokainen tekeen niin, miten näkee parhaaksi. Eli jotkut eivät näe ehkäisyä syntinä ja jotkut näkee. Tai jotkut eivät näe meikkausta syntinä ja jotkut näkee.

Sama juomisen kanssa, elokuvien katsomisen kanssa... Jokainen elää ja uskoo niin, miten itse näkee parhaaksi.

Mutta koska uskomme samaan Jumalaa ja haluamme elää raamatun mukaan, niin suurin osa vl:sta toimii samanlaiten.

Itse en ainakaan koe lainkaan, että elän sääntöjen lailla. Mietin aina omassa päässä ja sydämmessä miten joku uusi asia kannattaa minun toimia. Miten minun kannattaa toimia, että pääsen taivaaseen ja pysyn uskovaisena.

Jostain olen tehnyt päätöksen, että noihin asioihin en koske ja joihinkin olen tehnyt päätöksen, että voin hyvällä omallatunnolla koskeakin.

Esimerkiksi en käytä ehkäisyä (minulla kolme ihanaa lasta 7v 5v ja 1 vutiaat ja odotan 4 lasta, raskaus tosin vasta alussa)tai alkoholia. Mutta voin hyvällä omallatunnolla peitellä mustapäitä yms. meikkivoiteella vähän, tai katsoa ohjelmia netistä tai telkkarista.

Joku voi hyvällä omallatunnolla käyttää ehkäisyä ja juoda ittensä känniin yms. mutta pääseekö hän sitten taivaaseen. Sitä ei kukaan tiedä, vain Jumala. Mutta Raamatussakin sanotaan, että älkää juoko itteänne humalaan. Eli hän joka juo ittensä känniin, ei seuraa tässä asiassa Jeesusta ja tekee Raamatun vastaisesti.

Mutta itse olen ainakin hyvin onnellinen vl-nainen. Ja sitä voimaa saa arkeen juuri tuosta uskosta. Joskus on tietysti epäilyksiä yms, mutta niitä on kaikilla.

Ja se vielä että onnea elämään tuo myös se, että uskon, että kuoleman jälkeen koittaa parempaa.

• Koitan vastata... kirjoitti:

Kysyn, miksi jumalanmies Lootin känni ja muut iljetykset olivat hyväksyttäviä?

1.Moos.19
        30 Ja Loot lähti Sooarista ja asettui vuoristoon molempien tyttäriensä kanssa, sillä hän pelkäsi asua Sooarissa; ja hän asui luolassa, hän ja hänen molemmat tyttärensä.
        31 Niin vanhempi sanoi nuoremmalle: "Isämme on vanha, eikä tässä maassa ole ketään miestä, joka voisi tulla luoksemme siten, kuin on kaiken maan tapa.
        32 Tule, juottakaamme isällemme viiniä ja maatkaamme hänen kanssaan, saadaksemme isästämme jälkeläisen."
        33 Niin he juottivat sinä yönä isällensä viiniä. Ja vanhempi meni ja makasi hänen kanssaan, eikä tämä huomannut, milloin hän tuli hänen viereensä ja milloin hän nousi.
        34 Seuraavana päivänä sanoi vanhempi nuoremmalle: "Katso, minä makasin viime yönä isäni kanssa; juottakaamme hänelle tänäkin yönä viiniä, ja mene sinä ja makaa hänen kanssaan, saadaksemme isästämme jälkeläisen".
        35 Niin he juottivat sinäkin yönä isällensä viiniä; ja nuorempi meni ja makasi hänen kanssaan, eikä tämä huomannut, milloin hän tuli hänen viereensä ja milloin hän nousi.
        36 Ja niin Lootin molemmat tyttäret tulivat isästänsä raskaiksi.

• Pianonsoittaja
        Se sama... kirjoitti:

Ja se vielä että onnea elämään tuo myös se, että uskon, että kuoleman jälkeen koittaa parempaa.

Lestadiolaisuus on kyllä sangen monipiippuinen ilmiö, ja uskoakseni aiheuttaa ihmisessä "jumalallisia" yhteenkuuluvaisuuden ja turvallisuuden tunteita. Mutta jos alkaa liikaa ajattelemaan itse tai kohtaa vastoinkäymisiä, seuraa yhtä lailla helvetillisiä tuskan ja ahdistuksen tunteita. Ja kaikkein hirveimpiä asioita ovat nuo todella lapsellinen, painostava ja ihmisen romahduttamiseen pyrkivä ulossulkeminen, ragaistus joka tunnetaan nimellä sosiaalinen eristäminen. Täysin epäinhimillistä ja julmaa.

• ihanohut
        Koitan vastata... kirjoitti:

Sattupa pitkä väli tuon 5 ja 1 vuotiaan välille.

• saman kokenut.

Ettekö tiedä että kaikki esiintyjät tv,hen meikataan ja laitetaan vaikka ei itsellä osuutta tähän olisikaan.

• jenya04

Kyllä saa meikata jos siltä tuntuu,minun mielestä sellainen "kevyt" meikki sopii. Ja siitäkin on keskusteltu paljon mikä on syntiä ja mikä ei, ei ole mitään yhteistä sääntöä kaikki käsittää synnin erilailla. Toisille meikkaaminen on syntiä tai konsertti, toisille ei.

Eikö sen jokainen sydämessään tunne mikä on väärin?

• VOE VOE SANO SAVOLAINEN

Miksi en nahnyt merkkeja meikista vaikka kuinka tiirasin ja toistamiseen eilen illalla.

• Ihmiset keksivät kaikenlaisia syntejä itse, kuten meikkaaminen. Se on ihmissäännös, että jos meikkaat, se on synti. Sen ovat jotkut vaan keksineet omasta päästään.

• etsivä-xx

Et ole käynyt ry:llä jos vaatteista valitat. Ei nuorten naisten vaateet eikä nuorten miesten vaateet poikkea tavallsiten nuorten vaatetuksesta. Gootteja, joilla on lävistyksiäkin siellä näy mutta nuorosimuotia muutoin.

• ...

Olivatko ihmiset ennen aivan turhaan meikkaamatta koska se ei nyt olekaan syntiä?
      Ennen ei tiedetty tietokoneita olevankaan, sekin olisi ollut aivan varmasti syntiä.
      Telkkarin takia heitettiin s...tanalle aivan turhaan ihmisiä.... nyt voidaan ostaa telkkari jopa kotiinkin. Eikä ole mitään eroa siinä katsotaanko telkkaria tietokoneelta tai vaikka puhelimesta.
      Nuo saa.ta.nalle heitetyt ihmiset jourtuvat siis hel..ttiin turhaan, nykyiset lestadiolaiset taan pääsevät taivaaseen meikattuna ja telkkarin äärestä????

• jifr

Kyllä Nainen Voi olla viehättävämpi ilman meikkiä. Meikki ei sovi kaikille naisille Ja Toisille se Taas sopii kyllä näin on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe