Että on parempi pitää suuni kiinni
Kenenkään ei voi luottaa enää.
Kun kerrot jotain avoimesti
joku on valmis sua loukkaamaan
Kaikesta siitä mitä uskoit olevan oikein.
Parempi vain tuntea ,mutta jättää ilmaisematta
mitä todella tunnet.
Olen paljon miettinyt
12
219
Vastaukset
- Ei muuta.
En usko. Täällä voi päteä, mutta ei tuolla muualla maailmassa. On vain osattava valita ne ihmiset, joihin voi luottaa. Täällä on vain meitä muita rikkinäisiä. Koiria jotka tarttuvat jokaiseen muuhun ja repivät niitä avuttomina ja turhautuneina, kun eivät saa otetta kaipaamastaan henkilöstä. Sitä se on. Epätoivoa, turhutumista ja voimattomuutta.
- Purkaisin ajatukseni
Tarkoitinkin ihan oikeassa elämässäni IRL
En kirjoittele paljoa ,mutta näin näen tänään kaiken.
- että näin
kannattaakin ärsyttää ja väsyttää sairaalla persoonallaan muita ihmisiä ja spämmiä jokainen ajatus ja juolahdus varsinkin epärealistinen tälle palstalle yksikään psykologi tqi psykiatri ei kuuntelisi kuin max 45 vastaanottoajan verran näitä epärealistisia horinoita
- ai ei ap
Psykiatrit ja psygologit luulee tuntevansa vieraan ihmisen, mutta mä tunnen itteni parhaiten. Eikö aika yksinkertaista. :)
- voi luoja sentää.
Ei kaikki tarvitse olla" sairaita ",vaikka se näkyy olevan päivän puheenaiheita. :)
- 7-seinähullua
ai ei ap kirjoitti:
Psykiatrit ja psygologit luulee tuntevansa vieraan ihmisen, mutta mä tunnen itteni parhaiten. Eikö aika yksinkertaista. :)
joo tottakai tunnet mutta et näe hölmö että käytöksesi ja ajattelutapasi ei kuulu normaalin henkisesti terveen käyttäytymiseen.Ymmärrätkö mitä tarkoitan ole hullu ja mt-ongelmainen jos sinua se miellyttää mutta älä inise muille ettei sua tajuta tai kun et saa mitä haluat kun se ei ole realistista.
ole itsessäsi vaikka kuinka seinähullu mutta älä rasita sillä toisia ihmisiä - ed.
7-seinähullua kirjoitti:
joo tottakai tunnet mutta et näe hölmö että käytöksesi ja ajattelutapasi ei kuulu normaalin henkisesti terveen käyttäytymiseen.Ymmärrätkö mitä tarkoitan ole hullu ja mt-ongelmainen jos sinua se miellyttää mutta älä inise muille ettei sua tajuta tai kun et saa mitä haluat kun se ei ole realistista.
ole itsessäsi vaikka kuinka seinähullu mutta älä rasita sillä toisia ihmisiäSitte mää oon syntynyt hulluks.
- ed
ed. kirjoitti:
Sitte mää oon syntynyt hulluks.
Näin se menee et kaikki itsenäisesti ajattelevat ovat hulluja. Säkin se malli ihminen.
- valitetavasti näin o
voi luoja sentää. kirjoitti:
Ei kaikki tarvitse olla" sairaita ",vaikka se näkyy olevan päivän puheenaiheita. :)
jos realiteetit puuttuvat ihmiseltä ja hän elää vain omassa maailmassaan ja haaveissaan ja muuta ei elämään mahdu ja hän ei hyväksy realiteetteja niin ihminen ei ole silloin henkisesti terveen kirjoissa
- en tiedä mistä puhut
valitetavasti näin o kirjoitti:
jos realiteetit puuttuvat ihmiseltä ja hän elää vain omassa maailmassaan ja haaveissaan ja muuta ei elämään mahdu ja hän ei hyväksy realiteetteja niin ihminen ei ole silloin henkisesti terveen kirjoissa
EN voi ottaa vastuuta jokaisen elämästä palstalla ,jokainen ottakoon vastuun mitä kirjoittaa
On satoja palstoja ,älkää takertuko tähän palstaan ,vaihtelu virkistää!!
Miksi täällä on näin synkkä ilmapiiri ,ei täällä kukaan viihdy pitkään??
- F*
http://www.youtube.com/watch?v=Qhv8uOi8-Os
Tällä asenteella eteenpäin.. taaksepäin, vai mihinpäin. Mulla askeleet eteen on aina muutama askel taakse. - Täällä on...
olo kuin gladiaattorilla leijonien ja yleisön edessä, jotka vaativat verta kentälle.Aivankuin oikeessakin elämässä, kun huomataan että joku on heikompi yksilö.Ei tänne kannattais kertoo syvimpiä tunteitaan, kun täältäkin aina löytyy ilkimyksiä joille riittää kun saa kiusata.Kaipa tämä käy harjoituksesta, ja siitä että oppisi ymmärtämään sitä mitä itse tuntee ja miten niitä tunteita sitten pitäisi käsitellä.Sen olen kyllä huomannut ettei tänne kertominen tuo helpotusta oloon, vaan lisää vaan ahdistuksen tunnetta.Kyllähän ne tunteet pitäis kertoa suoraan sille henkilölle kelle ne on tarkoitettukin, jotta pakahduttava olo helpottais...tunnustaa kaikki, mitä sydämellä onkaan.Joten samoilla linjoilla monien kanssa...haaskana ja revittävänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406