Missä tämä ihana nainen Minna Turunen luuhaa nykyään :( Olisi kiva nähdä edes vielä joskus jossain leffassa tai sarjassa tämä ihana nainen, tai kuulla edes mitä puuhaa nykyään!! Viimeks taisin kuulla naisesta kun oli salkkareissa..
Minna Turusen tuoreimmat kuulumiset
15
456
Vastaukset
- tämä on julkkispalsta
Kuka??? Nnevö höörd...
- pervo1823313
Tykkäöäkä Minna peppuseksistä?
- ????????????????????
Joo, eipä ole näytellyt tv:ssä aikoihin. Olisikohan hän jonkun kaupungin teatterin leivissä?
- Eero111
Ei ainakaa lahen teatterissa.. täällä lahessa siis asustelee
- ????????????????????
Olisiko Kouvolan teatterissa?
- Ammatinvaihdos?
???????????????????? kirjoitti:
Olisiko Kouvolan teatterissa?
Eip.
- Salkkari-----fani
Kotiäitina?
- Horttanaisen Selma
meitill ol naapuriss piikan turusen miina hää on jo kuollu
- Sorry..
No onhan se Minna ulkonäöltään ihan hyvännäköinen, näyttelytaidoista ei voi sanoa samaa.
- Horttanainen
näytteleekö ihteään?
- jk
Horttanainen kirjoitti:
näytteleekö ihteään?
ent iedä.
- Kivitasku
Lienee ongelmia, pahoja. Kertokoon joku joka tietää paremmin.
- Julkkispalstako?
Julkkis???
Googlesta katoin kuvan, ikinä en oo missää nähny esiintyvän, näyttelevän!!! - MarianneDumbleP
En itsekään aluksi nimeltä tunnistanut, mutta kun googletin kuvan ni toki olen nähnyt. Jos seuras iltapäivälehtiä 2000-luvun alussa ja vielä about 4 vuotta sitten, niin pitäs tietää... Ja Tv:ssäki ihan kiitettävästi näkyny, mutta tosiaan ei viime aikoina. Ja en tiedä mitä minna puuhaa nykyään, tosiaan olishan se ihan kiva kuulla missä menee, koko tyypin jo olin jo ns. unohtanut
- idarilaatta
helin exä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865