Hei vaan!
Olen yli 20 v. tyttö ja huolena on runsas valkovuoto. Olen joskus kysellyt terkkarilta ja sanottiin, että joillain vain on runsaampaa.. Yhdyntöjä ei ole, joten en ole koskaan käynyt gynekologilla.
Asia on kuitenkin nyt ruvennut vaivaamaan. Olen kyllästynyt runsaaseen valkovuotoon.. Valkovuoti on välillä melko kokkareista ja klimppistä ja limaista. Väriltään melko vaaleaa, joskus ehkä vähän kellertävää. Haju ei ainakaan omasta mielestäni ole voimakas? Pikkuhousunsuojia käytän melko usein. Jos en käytä alkkareissa on selvät jäljet..
Kuulostaako huolestuttavalta?
Valkovuoto :(
3
287
Vastaukset
- normaalia minusta
Joku syyhän siihen on, että alushousut neuvotaan vaihtamaan joka päivä.
Valkovuodon määrä ja koostumus vaihtelee kuukautiskierron mukaan. Kiihottuminen antaa oman lisänsä vuodon runsauteen.
Ei kuulosta huolestuttavalta. - Minä&Hän
Pikkuhousunsuojat kannattais jättää pois,niitä ei ole hyvä käyttää jatkuvasti.Vaihda mielummin pikkareita sitten useammin.
- kohtalotoverisi
Moikka!
Itselläni alkoi samalta kuulostava vaiva n.20-vuotiaana, nyt olen 26v. Käytän yhä pikkuhousunsuojia päivittäin, vaikka lääkärit sitä eivät sitä suosittelekaan. Pakko mikä pakko, kun muuten olisi jatkuvasti töissä ja liikenteessä tunne, kuin olisi pissat housuissa. Kävin muutama vuosi sitten asiasta gynekologilla,mutta lääkäri määräsi vain antibiootteja, kun epäili, että kyseessä olisikin hiiva. Kuitenkin, tänä vuonna, kun päätin käydä papassa yleistyneiden virtsatietulehtusten vuoksi, sainkin selvyyden valkovuotoasiaan. Papalla selvisi, että minulla on sytolyysi, eli emättimen happamuus on jotenkin vääränlainen..Vaiva on yleinen ja täysin vaaraton, mutta kiusallinen vaiva. Googletapa sanalla sytolyysi, niin löydät varmasti lisätietoa. Jos kuulostaa sopivalta oireisiisi, niin kannattaa varata aika papaan (ja ehkä myös gynelle, vaikka ei yhdyntöjä olisikaan ollut), jotta saat asiaan mielenrauhan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015