Kaksi huippua
kuin taivaan sinestä pudonneina.
Kaksi vesiuomaa,
nesulkevat sisälleen
valkeiden haikaroiden saaren...
Jään varjoon,
koska leijuvat pilvet
pimensivät auringon.
Siinä minun murheeni..
Näe sinua en...'
Iltapäivää lauantaita
Puoliksi
6
113
Vastaukset
- hgfde
Olen varjojen lapsi.
Eipä onnea elämässä mulle jaettu.
Pelkkää tuskaa, surua ja murhetta.
Ei se mitään, yli puolet jo lusittu.
Onneksi. Ikuinen lepo lohduttaa. - Kysäsen.
Rakkaus tekee runolliseksi
Mutta mitä on oikea rakkaus?
Onko se sanoja ,onko se tunnetta .tekoja.
Kun mikään ei riitä.- Oikealle ihmiselle
Sekä että, kyllä se riittää.
- Uusi päivä
Se on sitä ettei tarvitse kysyä, onko tämä sitä. Se on tekoja ja joskus se on sitä ettei tee. Se on tunnetta ja se on myös valinta. Se on sitä että katsoo toista unihiekkaa silmissään ja ajattelee, tuo on minun. Mieheni. Naiseni. Sydän täynnä pieniä ilon pisaroita. Ylpeyttä, hellyyttä, halua.
- jo on illassa
Mikäs nyt noin jurnuttaa? Kevään tuloko väsyttää?
Hyviä aikakausia ja muuttolintuja..
Pitänee malttaa ja odottaa... - on jo illassa
runo rakkaudesta rakkaalle,
on portin avaus tunteelle..
kaipaa kauniilla sanoilla
janoaa vastausta oikean
sielun vastaantuloa
lähelle...
ei puolitiehen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691