Murhainfon kilipäät

8818-9r+9+

Siru83 kertoo itse tulleensa raiskatuksi ja sanoo mm. seuraavaa:

" Minulla on yksi vastaavanlainen kokemus, paitsi että yksi tekijä ja olin aikuinen n. 20-v tapahtuma-aikaan. Ihan tunnistamisen estämiseksi en asiasta enempää kerro, mutta kuitenkin oma tyhmyyteni/naiiviuteni tavallaan johti siihen, enkä olisi kyllä kehdannut asiasta mitään poliisi-ilmoitusta tehdä. Toki ehkä jotain puoli tuntia, tunnin olin vähän shokissa, muttei kyllä muuten jäänyt minkäänlaisia traumoja. Itse asiassa kaverin kanssa naureskelin jo samana iltana, että kuinka tyhmästi olin itse toiminut, että jouduin tuollaiseen tilanteeseen. Ei olisi tullut edes mieleen vaatia jotain 10 000 "kärsimyskorvauksia", itse asiassa en olisi siitä ansainnut edes 100 euroa, ei ole niin paha juttu. "

Raiskauksen uhri syyttää itseään. Siru parka, piru parka! Nyt selvisi miksi hän on vaikuttanut siltä, ettei ihan kaikki lamput pala.

MollyMalone, nuoren tytön äiti, kirjoittaa seuraavaa:

"Minä äitinä asettaisin myös poikein kanssa metsään kuselle lähteneen raiskatun tytön kotiarestiin ja asiasta puhuttaisiin kotona vielä pitkään ja hartaasti. Varmasti käy selväksi jos aiemmin ei ole käynyt että sellaista ei tehdä. Kuoroon pääsee sen jälkeen enää äidin,isän tai isoveljien kyydissä. Pistäisin tytön miettimään miksi kaveri ei lähtenyt mukaan. "

Toivon tosiaan ettei tytärtäsi ikinä, koskaan raiskata koska olen vakuuttunut, että keksit kyllä keinon syyllistää hänet siitä. "Se meni samaan bussiin miehen kanssa. Kyllähän nyt jokainen tietää, että raiskaushan se siitä seuraa".

MollyMalone myös katsoo tietävänsä, että raiskauksen uhri lähti metsään katsomaan poikien kuseskelua. MollyMalone on ilmeisesti itse sen verran kiinnostunut pissaleikeistä, että olettaa kaikkien muidenkin olevan. Lisäksi hän jotenkin olettaa kaikkien tietävän, että pissaaminen ja seksi liittyvät yhteen. Ihan oikeasti, Molly, täällä normaalien maailmassa eivät liity.

Arska, teini-ikäisen tytön isä, näkee tapahtuneen raiskauksen näin:

"Tässä jutussa asianomistaja on lähtenyt metsään harrastamaan jonkinlaista seksuaalista toimintaa, joko tutustumaan käärmenäyttelyyn tai pitelemään kiinni. Oman kertomuksensa mukaan, oikeuden puheenjohtajan referoimana. Tämä on siis kiistatonta, kiistanalaista sen sijaan on se, onko mitään raiskausta koskaan tapahtunutkaan. "

Tässä on lähinnä kyseessä Arskan omat fantasiat tapahtuneesta. Faktat tai oikeuden pöytäkirjat eivät tue hänen tulkintaansa.

Suomessa on tosiaan paljon, ehkä jopa 50%, ihmisiä joilla on jokin pahasti vialla.

5

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gaussinkäyrä

Ei ehkä Suomessa, mutta Minfossa viallisten lukema voi olla suurempikin kuin mainitsemasi 50 %.

• KouluPukki

Ei Siru83 ole välttämättä raiskauksen uhri. Voi olla, että hän on keksinyt koko jutun esiintyäkseen jonkinlaisena asiantuntijana. Ei mene läpi.

• Onhan tuo

tyttö melkoisen naiivi ollut, kun lähtee metsään seuraksi toisten KUSELLE mennessä. Miten voi edes väkisin laittaa vehjettään toisen suuhun, en minä ainakaan uskaltaisi.

Ei ainakaan paljoa ole vastaan laittanut ja ehkä enemmänkin nolottanut jälkeenpäin, kun pojat kehuskelleet ja haukkuneet huoraksi. Pitänyt sitten selittää vanhemmillekin.

Idiootteja nuo pojat joka tapauksessa, kun levittivät juttua ja jos onnistuivat pakottamaan, niin rangaistuksen ansaitsivat.

Eihän tässä mistään murhasta ollut kyse vai riittääkö aiheeksi, että henkilö on MURHAinfossa.

• 89241?"!"=

Siru83 jatkaa :

"Koko juttu on ihan käsittämätön, että jostain suihinottoon pakottamisesta nostetaan kauhea meteli. "

• Sitten se

sekopää syyttää hulluna musiikin opettajia, vaikka tyttö itse rahastanut seksillä ja levittelee ties mitä nimiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe