Huomasin tänään kun kävin pitkästä aikaa runescapessa että minulla on ylimääräinen vanha hahmo joista voisin luopua!
Peliin minulla ei ole mitään kiinnostusta joten en vaihda hahmoa mihinkään runescapeen liittyvään eli ei ukko vaihtoja eikä ukkoa rune rahaan!
Hahmo lähtee ensimmäiselle kiinnostuneelle hintaan 10euroa!
Rahat postissa tai suoraan käteen tampereella!
alla on hahmon tiedot!
ps: hahmon nimen saa tietoon kun kysyy tarkemmin ja salasanan/recovery guestit rahojen tullessa!
Esimerkiksi 1 "pure" jonka statsit ovat
constitution: 57
attack: 51
strenght: 67
defence: 25
ranged : 51
prayer: 45
Magic: 99
hunter: 75
ja cooking 99.
Runescape hahmo myynnissä!
hahmo pois!
5
88
Vastaukset
- MYYJÄ
ELI PISTÄKÄÄPÄS TÄHÄN KOMMENTTIA JOS KIINNOSTAA!
- vitunpikselikauppias
tampereella on kiinnostuneita, myy sinne
Hmm Vois ostaa :D
Mut mietin mistä saa rahat :)- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- Starfigter
Mä voisin ostaa sen tyypin sult 10e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780