Jännitys kohoaa!

jeee!

Reilu 3 t. päästä astun laivaan jossa itse mara the "mustache" is waitin for us :))

15

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MartinaFani

      Olisko mahdollista kuvata keikka? :)

    • aitolehmä

      Otan osaa! Voimia koko porukalle !

    • Utelias aatu

      Miksei Martina-fani ole itse risteilyllä idoliansa kannattamassa?

    • MartinaFani

      Olen ala-ikäinen :(. Mutta Martina rulaaaa! Ai että jos olisinkin jo 18v, menisin Hesaan Martinan keikalle 26 päivä!

      • Utelias aatu

        Ahaa... Kiitos tiedosta. Ehdit sinä kyllä vielä monet eri artistien keikat nähdä.


    • Olen ihana

      Pyydä meille nimmarit. Voimme sitten kehystää sen kunniapaikalle. Taas käy kadehtiminen työstä.

      • Olen ihana

        Kaduttaa nämä kommenttini, alan uskoa, että olen hyvin sairas ihminen!


      • Olen ihana
        Olen ihana kirjoitti:

        Kaduttaa nämä kommenttini, alan uskoa, että olen hyvin sairas ihminen!

        Luoja paratkoon, olenko minä taas täällä, en todellakaan voi hyvin :(((((


      • Olen ihana aidosti
        Olen ihana kirjoitti:

        Luoja paratkoon, olenko minä taas täällä, en todellakaan voi hyvin :(((((

        Tajusit viimein, että saatan olla kuka tahansa. Onnitteluni. Sinustakin voi vielä tulla jotakin.


    • Super namskis jee

      Mihin aikaan taiteilijattaren konsertti alkaa?

      Voisin mennä sen kunniaksi parvekkeelle, sytyttää röökin ja avata siideritölkin.

      • Olen ihana

        Muista heiluttaa sytkäriä lumoutuneena. Tekisin samoin, mutta pitäisi ensin käydä ostamassa se sytkäri jostain.


      • Olen ihana
        Olen ihana kirjoitti:

        Muista heiluttaa sytkäriä lumoutuneena. Tekisin samoin, mutta pitäisi ensin käydä ostamassa se sytkäri jostain.

        Sitäpaitsi olen hakeutumassa vapaaehtoisesti hoitoon, lopultakin!


      • EinsteinA
        Olen ihana kirjoitti:

        Sitäpaitsi olen hakeutumassa vapaaehtoisesti hoitoon, lopultakin!

        Onko meidän muidenkin sitten pakko?


    • MartinaFani

      Unelmani olisi saada Martinan nimmari, kuva hänestä ja nähdä hänen keikka

    • thisshipcantsink

      isabellakin lienee "tahallaan" kirjoittanut nimen väärin :D

      la 21.4.2012
      Cuba Dance Show II
      Los Galanes
      Yumuri y Sus Hermanos
      DJ
      Anette Ekholm
      Martina
      Rami Rafael
      Fun Club
      Pub
      Fun Club
      Disco
      Fun Club
      Fun Club
      Café
      Artisti
      Artisti
      Artisti
      DJ
      Tanssiorkesteri
      Tanssiorkesteri
      Caféviihde

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe