Reilu 3 t. päästä astun laivaan jossa itse mara the "mustache" is waitin for us :))
Jännitys kohoaa!
15
257
Vastaukset
- MartinaFani
Olisko mahdollista kuvata keikka? :)
- aitolehmä
Otan osaa! Voimia koko porukalle !
- Utelias aatu
Miksei Martina-fani ole itse risteilyllä idoliansa kannattamassa?
- MartinaFani
Olen ala-ikäinen :(. Mutta Martina rulaaaa! Ai että jos olisinkin jo 18v, menisin Hesaan Martinan keikalle 26 päivä!
- Utelias aatu
Ahaa... Kiitos tiedosta. Ehdit sinä kyllä vielä monet eri artistien keikat nähdä.
- Olen ihana
Pyydä meille nimmarit. Voimme sitten kehystää sen kunniapaikalle. Taas käy kadehtiminen työstä.
- Olen ihana
Kaduttaa nämä kommenttini, alan uskoa, että olen hyvin sairas ihminen!
- Olen ihana
Olen ihana kirjoitti:
Kaduttaa nämä kommenttini, alan uskoa, että olen hyvin sairas ihminen!
Luoja paratkoon, olenko minä taas täällä, en todellakaan voi hyvin :(((((
- Olen ihana aidosti
Olen ihana kirjoitti:
Luoja paratkoon, olenko minä taas täällä, en todellakaan voi hyvin :(((((
Tajusit viimein, että saatan olla kuka tahansa. Onnitteluni. Sinustakin voi vielä tulla jotakin.
- Super namskis jee
Mihin aikaan taiteilijattaren konsertti alkaa?
Voisin mennä sen kunniaksi parvekkeelle, sytyttää röökin ja avata siideritölkin.- Olen ihana
Muista heiluttaa sytkäriä lumoutuneena. Tekisin samoin, mutta pitäisi ensin käydä ostamassa se sytkäri jostain.
- Olen ihana
Olen ihana kirjoitti:
Muista heiluttaa sytkäriä lumoutuneena. Tekisin samoin, mutta pitäisi ensin käydä ostamassa se sytkäri jostain.
Sitäpaitsi olen hakeutumassa vapaaehtoisesti hoitoon, lopultakin!
- EinsteinA
Olen ihana kirjoitti:
Sitäpaitsi olen hakeutumassa vapaaehtoisesti hoitoon, lopultakin!
Onko meidän muidenkin sitten pakko?
- MartinaFani
Unelmani olisi saada Martinan nimmari, kuva hänestä ja nähdä hänen keikka
- thisshipcantsink
isabellakin lienee "tahallaan" kirjoittanut nimen väärin :D
la 21.4.2012
Cuba Dance Show II
Los Galanes
Yumuri y Sus Hermanos
DJ
Anette Ekholm
Martina
Rami Rafael
Fun Club
Pub
Fun Club
Disco
Fun Club
Fun Club
Café
Artisti
Artisti
Artisti
DJ
Tanssiorkesteri
Tanssiorkesteri
Caféviihde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461