Olisin halunut enemmän, olisin halunut jatkuvuutta. Olen kova pala, tiedän sen, odotin että olet vahvempi.. Tai sitten sinulla ei ollut halua käydä kesytyosio kanssani läpi.. Olen "villi ja vapaa" kuten myös sinäkin.. Mulla on niin paljon tunteita, etten oikeen tiedä miten olisin ne sulle kertonut. Tuntui kun olisin tukehtunut niihin tunteisiin, ja jotain niin suurta etten kyennyt niitä tunteita hallistemaan= syntyi kaaos. En osannut luottaa, pelkäsin että käy kuten silloin vuosia sitten. Olin tulisesti ihastuntu, olisin ollut sinun, sen sinulle kerroinkin. Sinä lähdit, etkä edes sanonut syytä. Loukkasit todella pahasti, vuosia sinua mietin, et vastannut puhelimeen minulle. Nyt kun taas kohdattii, en tiennyt mitä oikein halusit.. Tein päätöksen, en jaksanut enää epätietoisuutta ja pelkoa.. Tuntui kuin olisit ollut se puuttuva toinen puolikkaani, mutta et minua halunnut..
Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin, toivon että löydät sen oikean:
Tapailuvaiheeseen jäi
5
220
Vastaukset
- Vakityrkky
Jos tää oli Timolta S:lle, sanoisin että hyvä kun kävi niinkuin kävi. Sillä vajaa puolitoista vuotta myöhemmin kohtasin miehen, jonka kanssa vietetystä ajasta en vaihtaisi päivääkään pois. En niitä huonojakaan. Ja sitä paitsi Sä sovit hyvin yhteen sen nykyisen kanssa. Te näytätte sopivan hyvin yhteen. Asioilla on tarkoitus. Emme vain aina näe sitä heti. Lykkyä ap. Sä löydät vielä omasi. Minä toivon vain että minun ja Hänen kohdalla asiat vielä selviää ja tulee päiviä ettei niitä halua vaihtaa pois.
- -----
ei ollut
- Ed.
----- kirjoitti:
ei ollut
No sitä minäkin. Ei edes L:lta L:lle.
- ----
Ed. kirjoitti:
No sitä minäkin. Ei edes L:lta L:lle.
Nopu. T.ltä M.lle meni..
- Aika pöhköä
mistäs tiedät miksi ei vastannut puhelimeen, jos vaikka soitit väärään, tai jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708