välirikko

without a word

Mikä saa ihmisen katkasemaan välit selittämättä?

Kyse on ystävyys suhteesta. En tietenkään halua olla ihmisen kanssa tekemisissä jos hän ei sitä jostain syystä tahdo.

Mut tuntuu kohtuuttomalta ettei välirikkoa vaivauduta selittämään mitenkään!
Olin siinä käsityksessä vilpittömästi etten ole tehnyt mitään sellasita mistä hän olis voinut vetää pultit. Mutta kun aikaa kuluu eikä hän vastaa yhteydenottoihini alan väkisin miettiä mitä olen tehnyt? En keksi sitä ja olen kuitenkin vuorotellen kamalissa syyllisyyden tunnoissa ja sit taas raivona hänelle.
Sais ees mielenrauhan jos tietäis että mikä mättää...

17

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim.

Paha loukkaaminen.

• without a word

Luulisi että tietäisin itse jos oon onnistunut pahasti loukkaamaan:(

• Filipus Rummukainen

Niinpä niin! Niinhän meistä itse kukin sinne "Huullujen huoneelle"! Itsekkin etsin ja funteeraan sitä "Viisasta" miästä..että näin täällä Savon sydänmailla..hihhih!

• skraga8

Ei kuulosta ystävyydeltä. Ystävän kanssa voi puhua kaikki asiat. Unohda ja jatka eteenpäin koska toista et voi pakottaa mihinkään.

• without a word

Noinhan se pitäisi olla. Ja yleensä on ollutkin.

Osa minusta muistuttaa toisen ihmisen oman tilan ja tahdon kunnioittamisesta. Toinen puoli on taas raivona siitä tunteesta että miten helposti mut rypistetään ja heitetään roskakoriin.

• Pahasti tehty

Kyse ei ystävyydestä koskaan kun noin toimitaan.

• ap.

niin, eipä kai..:(

• yuiygyg8i

Ystäväsi on ehkä Bipo joka ei pysty tai voi tuntea empatiaa kuten ns.normaalit.

• oisiko noin..

Tai sitten aloittaja on ns. norsu posliilikaupassa tai itse narsisti eikä huomaa jos loukkaa jotakuta. Ihmettelee vain missä menee vikaan.

• without a word

Ei nyt tästäkään pitäisi olla kyse.

En tiedä mitä ajatella. Vakuuttelee että kaikki on "kunnossa" mutta haluaa olla rauhassa.
        Saahan ihminen halutessaan olla "rauhassa" mutta otan sen jollain tasolla kyllä loukkauksena kun tuntuu kohdistuvan lähinnä minuun eikä asiaa sen kummemmin selittele ja on kuulemma ihan "normaalia".

• Näinköhän on
        without a word kirjoitti:

Ei nyt tästäkään pitäisi olla kyse.

En tiedä mitä ajatella. Vakuuttelee että kaikki on "kunnossa" mutta haluaa olla rauhassa.
        Saahan ihminen halutessaan olla "rauhassa" mutta otan sen jollain tasolla kyllä loukkauksena kun tuntuu kohdistuvan lähinnä minuun eikä asiaa sen kummemmin selittele ja on kuulemma ihan "normaalia".

..kyseessä miehen ja naisen välinen
        " ns.ystävyyssuhde" jossa toinen kuitenkin olisi heti valmis seurusteluun jos vain mahdollista ja toinen vaistoaa sen ja siksi haluaa irtautua. Jos joku haluasi olla rauhassa minulta, en ikinä enää päästäisi lähelleni. Kyllä noita riittää.

• Ystäviä tai ei
        Näinköhän on kirjoitti:

" ns.ystävyyssuhde" jossa toinen kuitenkin olisi heti valmis seurusteluun jos vain mahdollista ja toinen vaistoaa sen ja siksi haluaa irtautua. Jos joku haluasi olla rauhassa minulta, en ikinä enää päästäisi lähelleni. Kyllä noita riittää.

Juuri näin. Minä tekisin sen päätöksen, että kun ei mitään halua niin se on todellakin sitten niin, ettei mitään ole. Ikinä. Kun minut tarpeeksi monta kertaa työntää pois, uskon lopulta. Ja se on lopullista.

• f.r
        Näinköhän on kirjoitti:

Tuo on pelkkää arvailua, kun vaikuttaa että jokin älytön juttu tuli väliin ja nainen ei anna miehelle anteeksi. Tuo siunattu hulluus elokuvan sukunimi kyllä viitaa aikalailla minuun, mutta pidän suuni kiinni ja annan naisen olla rauhassa.

Hän saa ottaa yhteyttä jos haluaa antaa anteeksi ja olla kaveri mitä ehdotin jo kauan aikaa sitten. Asioiden ei todellakaan tarvitse johtaa tätä pidemmälle.

• minä-minä-haluun

norsu posliinikaupassa umpitunnelissa

• ammeliii

Lienee masentunut ja kaikki tuntuu kaatuvan päälle...
      Jotkut vaan tarttee sitä omaa aikaa, että pysyyvät kuosissa.

• monta puolta....

Sitä ei voi koskaan tietää eikä sanoa toisten puolesta.

Ainakin minusta olisi kaikessa koomisuudessaan lähes järkyttävää, että vaikka joku narsisti moukka "elämä on alkoholia ja pillukarvoista puhumista HEHEHEHE miten hauska juttu, stalkkaus unohtui olen mielestäni älykäs kun osaan vakoillakin" kuvittelisi, miten nainen on ujo ja arka tai masentunut vain siksi, että viihtyy paremmin vähän viihdyttävämpien sekä fiksumpien ihmisten seurassa.

• saako täällä nauraa?
        monta puolta.... kirjoitti:

Sitä ei voi koskaan tietää eikä sanoa toisten puolesta.

Ainakin minusta olisi kaikessa koomisuudessaan lähes järkyttävää, että vaikka joku narsisti moukka "elämä on alkoholia ja pillukarvoista puhumista HEHEHEHE miten hauska juttu, stalkkaus unohtui olen mielestäni älykäs kun osaan vakoillakin" kuvittelisi, miten nainen on ujo ja arka tai masentunut vain siksi, että viihtyy paremmin vähän viihdyttävämpien sekä fiksumpien ihmisten seurassa.

Heh, kerroit paljon itsestäsi. Olet varmaan siellä "fiksussa"seurassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe