Katseletko luontodokkaria.. elämä on julmaa.
Miten saisimme toisemme tueksemme.. Se ois aika kiva;) idea.
Miten?
Ei elämässä pärjää
30
291
Vastaukset
- Ärsyyntynyt sinkku
Juuri mietin melkein vihoissani tuolla saunan lauteilla, että on se perkele, kun haluaisi rakastaaa ja antaa hellyyttä, niin ei vaan löydy ihmistä vierelle. Toisaalta kyllä nautinkin sinkkuudesta, mutta joskus vain tulee niin yksinäinen olo. Haluaa olla muutakin kuin vain yhden illan hurmio taikka hyvä pillu. Anteeksi suoruuteni, mutta nyt ärsyttää. Murisen. Tämä sydän on täynnä rakkautta mitä haluaisi jakaa ja myös saada. Molemminpuolista tunnetta, halua, ystävyyttä, jakamista, olemista, nauttimista. Huh, nyt on vain tunteet aika pinnassa.
- ei oo kolahtanut :(
täällä toinen, mutta ronkeli sinkku, joka on ollut pahalla tuulella itsekseen..
tahtoo rakastua eikä vain tutustua.. - hmm...
ei oo kolahtanut :( kirjoitti:
täällä toinen, mutta ronkeli sinkku, joka on ollut pahalla tuulella itsekseen..
tahtoo rakastua eikä vain tutustua..saapi siinä odotella jos meinaa rakastua tutustumatta. Tai ehkä se onnistuu virtuaalisesti, mielikuvituksen voimalla.
- ei oo kolahtanut :(
hmm... kirjoitti:
saapi siinä odotella jos meinaa rakastua tutustumatta. Tai ehkä se onnistuu virtuaalisesti, mielikuvituksen voimalla.
ei pidä olla niin pilkulleen..murr!!!
tottakai tutustua > rakastua..on vain ollut niitä pirun turhia tutustumisia.. kukaan ei ole kolahtanut..
- Joo,
kaikki sinkulat nyt yhteiseen tapaamiseen, on sitten selvät sävelet. Ei tarvi täällä märehtiä. :(
- ...eräs....
Tietenkin katson, tiedäthän että pidän niistä :)
Sitä olen minäkin miettinyt, paljon..
Niin iso ikävä, jotain puuttuu :´(- kyrpiä riittää
Ketään kyrpää en halua elämääni.
- :(
kyrpiä riittää kirjoitti:
Ketään kyrpää en halua elämääni.
Älä puutu - kunnei sulle puhuttukaan!
- haista vittu
:( kirjoitti:
Älä puutu - kunnei sulle puhuttukaan!
Pidähän ääliö turpas kiinni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- vain:) yksin
Sinulle...eräs....
Tiedänhän minä:)
Niin puuttuu.. Oispa ihan ellei puuttuis;) - ......eräs....
haista vittu kirjoitti:
??!!??!!
- Hyvä!
haista vittu kirjoitti:
Niin sitä pitää! Haistakoot jokainen
- ....eräs.....
vain:) yksin kirjoitti:
Sinulle...eräs....
Tiedänhän minä:)
Niin puuttuu.. Oispa ihan ellei puuttuis;):)
On niin tyhjä, ontto olo.. Tahtois käpertyä kainaloon, tuntea lämmön vierellä.
Olen miettinyt, päivittäin, hakenut katseella.. Voih, tätä ikävän määrää.. Minäkin toivoisin sitä.. Taidan olla aika lailla "lätkässä" ;) - vain:) yksin
....eräs..... kirjoitti:
:)
On niin tyhjä, ontto olo.. Tahtois käpertyä kainaloon, tuntea lämmön vierellä.
Olen miettinyt, päivittäin, hakenut katseella.. Voih, tätä ikävän määrää.. Minäkin toivoisin sitä.. Taidan olla aika lailla "lätkässä" ;)Niin olen minäkin;)
Oi voi.. kuin voikin olla!
Tunnistatko minun silmäni.. ujon kääntyvän katseeni.. tahtoisin katsoa sua kauan.. ja samalla kainouden kääntää katse toisaalle.
Vai.. miten tämä oikein menee.. - vain:) yksin
Niin olen minäkin;)
Oi voi.. kuin voikin olla!
Tunnistatko minun silmäni.. ujon kääntyvän katseeni.. tahtoisin katsoa sua kauan.. ja samalla kainouden kääntää katse toisaalle.
Vai.. miten tämä oikein menee..Tää on niin..
Tylysti miinus ja sanomattomaksi kun tajuaa,ettei tämä mulle voikkaan olla..
Ei sitä elämässä niin pitäisi toimia.. Kyllä sitä pitäisi ystävällinen olla, vaikka ei ihan oma kulta olisikaan vastassa, aina ja kaikkialla..
Juu.. Ootte te! - ....eräs...
Tää on niin..
Tylysti miinus ja sanomattomaksi kun tajuaa,ettei tämä mulle voikkaan olla..
Ei sitä elämässä niin pitäisi toimia.. Kyllä sitä pitäisi ystävällinen olla, vaikka ei ihan oma kulta olisikaan vastassa, aina ja kaikkialla..
Juu.. Ootte te!Nyt meni vähän hämmentäväksi ...
Minäkin haluaisin katsella pitkään kun näen. Ja kun olen sinut jssain bongannut, en uskalla katsoa ainakaan niin että huomaat.
Kun olet ollut kanssani, ei siinä ole ongelmia. Kumma juttu..
oletko siis m vai n?
- tohelontit
Täältä sitä rakkautta ja ihmistä ainaakaan on turha etsiä.
Jos yksinäisyys ja sinkkuus ja rakkaudettomuus vaivaa, niin sen sijaan että täällä sitä ruikuttaa ja kehuu itse omaavansa roppakaupalla hellyyttä ja rakkautta , niin menisi ja tekisi asialle jotakin.
Ihmetyttää, että jollain on varaa olla noin ronkeli, tai ettei muka löydä hyvää tyyppiä elämäänsä. Itse löysin aivan taivaallisen täydellisen minulle sopivan kumppanin, kun en laittanut mitään esteitä rattaisiin.
Lakatkaa etsimästä sitä täydellistä ihmistä, ei sellaista olekaan. Rakkautta saa, kun on valmis sitä ensin itse antamaan.- niin kai se ois
Sanoo hän joka ei jännitä toista.
- Ärsyyntynyt sinkku
Haloo. Kuka täällä kehuu, ruikuttaa? Puhdas toetamus vain itseltäni ja varmaan monelta muultakin. Etsinkö täältä jotain? Jeah, täältä varmaan löytyykin se elämäni "houdini". Itse ainakin puran vain ajatuksiani joskus jonnekkin. Lienee sallittua ja varsin suotavaakin jollain tapaa purkaa tuntemuksiansa. Kuka mitenkin, omalla tyylillään, minkä parhaimmaksi kokee.
Tulisi mieleenkään etsiä täydellistä ihmistä. Sellaiset ovat mielestäni pelottavia, luonnottomia suorastaan. Sellaisia ei ole olemassakaan. Mieluummin elämää nähnyt, rosoinenkin, ihminen isolla I:llä. Löytyen kyky joskus syviinkin pohdiskeluihin.
Tässä tunnehärdellöin siis tänään, kuunnellen tunteikkaita biisejä ja itkeä tirautinkin jo. Tunnustan, oli vain sellainen fiilis ja musiikki voi kosketttaa niin monin eri tavoin. Kuunneltua tulee metallista poppiin, rokkiin, iskelmäänkin, grooviin, souliin jne. Ei mitään lokerointia. Ikuisena realistisena/optimistina ja velmuilijana en malta olla laittamatta tänne myöskään siis musiiikkia. Tunteethan on hyvä asia, niin kauan kun niihin ei jää liiaksi kiinni. Elää elämäänsä irl, avoimin mielin katsellen ympärilleen. Tsemiä kaikille elämässä! Olkaa hyvä ja biisi tulee tässä. Mitä tunteen paloa:D http://www.youtube.com/watch?v=Te8Xom1BPUo - ei oo kolahtanut :(
Mielestäni minulla on oikeus ja varaakin olla ronkeli eron jälkeen.. Tiedän mitä haluan.
On miehiä, jotka ovat rakastuneet, mutta minä en. Ei väkisellä mitään ihmissuhdetta kannata ruveta rakentamaan.. Uskon, että se mulle oikea tupsahtaa eläämääni jossain vaiheessa.. - Ärsyyntynyt sinkku
ei oo kolahtanut :( kirjoitti:
Mielestäni minulla on oikeus ja varaakin olla ronkeli eron jälkeen.. Tiedän mitä haluan.
On miehiä, jotka ovat rakastuneet, mutta minä en. Ei väkisellä mitään ihmissuhdetta kannata ruveta rakentamaan.. Uskon, että se mulle oikea tupsahtaa eläämääni jossain vaiheessa..Ei tietenkään väkisin eikä epätoivoisesti ajatellen kunhan vaan on joku. Palaset pitää natsata. Jotkut uskovat rakastumisiin ensisilmäyksellä, jotkut yhteen ainoaan oikeaan. Jotkut rakastuvat pikkuhiljaa alkaen ystävyydetä. EI kai näissäkään asioissa ole mitään yhtä ainoaa oikeaa "linjaa". Jaa, en tiedä mihin uskon, mutta toivon kaikille sitä rakkautta elämään, ehkäpä ihmistäkin vierelle. Se joka tuntuu hyvältä ja siihen haluaa myös jäädä. Täytyy myöskin hyväksyä sekin mahdollisuus, että yksin taapertaa loppuelämän. Eihän se niin hyvältä tunnu, mutta realistisena ihmisenä on sekin mahdollisuus otettava huomioon omalla kohdallani. Mitä jää? Rakkaus lapsiin ja ystäviin. Työtä, harrastuksia, niin paljon hyviä ja upeita asioita elämässä. Ei ne täytä tietenkään sitä helvetinmoista rakkauden nälkää joka minussa ja myrskyää, mutta näin tällä hetkellä ja siihen on tyydyttävä. Kesää ja lämpöä kohti. Tietenkin sydän ja mieli avoinna.
- Tästä lähtien
Aion olla yksin, ei kavereita, ei ole myöskään kusettajia. Helppoa kun ei kerro asioitaan kenellekkään, niin eipä kukaan voi niillä pelatakkaan.
- loppu elämän ihan
kyllä puhut kovin vähän mutta asiaa.
- ??????
Onpas pahatuulista porukkaa täällä.
Lauantaina vielä. - Ärsyyntynyt sinkku
Heh, anteeksi nyt vaan, mutta miten viikonpäivillä on merkitystä millä tuulella ihminen on? Muuttuuko ihminen viikonloppuna tosi kivaksi ja mikään ei stressaa? Onko viikonloppuna ihminen yhtä hymyä? Sorry, ei vittuillen, mutta huvitti hiukan toteamuksesi:)
- esfsfesdfsfsfs
Anteeksi kommenttini tuossa yllä. Pitää ilmeisesti poistua täältä vaikka vasta tulin. Olkaa omia itsejänne ja pahalla tuulella ihan kaikessa rauhassa.
http://www.youtube.com/watch?v=czLFtLBO56k
- Ärsyyntynyt sinkku
Hö, ei kai se herne mene nenukkaan kenelläkään näistä. Tämähän on vapaa areena meille kaikille. Parasta antiahan on juuri se ihmisten erilaisuus ja erilaiset näkemykset asioista.
- sdsfsfsfsf
itse tulin just tosiaan harkoista kotiin ja haluaisin hyväntuulisten ihmisten kanssa heittää lauantaina läppää.
Eräälle ihanalle ja herkälle miehelle terveiset samalla. :) Kaipaan sinua niin.
- 119
Mietipä sitä vaihteeksi. Itsehän toimin aikoinani. Niin se käy.
- Secret
Tänään, illalla ennen töihintuloa katselin luontodokkaria - leijonista . . .
Elämä on julmaa, siksipä ihmisten välille on annettu tunteita ja Rakkautta . . .
Eikä ne tule keneen vain, oikea, syvä Rakkaus on kaunista ja harvinaista . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084