Kyseessä Focus TdCi 2.0 -07 aj. vajaa 150tkm. Uusi akku vaihdettu 11/11.
Ajo pääosin matka ajoa, mutta nyt poikkeuksellisesti lyhyttä kaupunki ajoa.
Vko.lla auto ei startannut akku oli tyhjä, ylläpitolaturi yöksi päälle ja kaikki näytti ok.
Tänään ajoin n.150 km auto 4h parkissa ja sen jälkeen ei jaksannut käynnistyä.
Lisävirtaa ja auto käyntiin, kotimatkalla auto vaati kokoajan yli 2000 k/m jotta
ei latausvalo syttynyt, ohjaustehostin lähtenyt päältä, eikä abc,n ja luistoneston merkkivalot syttyneet, n.6km ennen kotia autosta huvennut kaikki virta ja loppumatka
hinaten. Ilmeisesti laturi vika?? Hiilet?? Onko mahdolista vaihtaa hiilet?? Onko kallis remontti??
Laturi vika?
pappa vm.-39
6
476
Vastaukset
- 100 Ah
Saattaa jännitteentasaaja/hiilet olla sököt, laturi irti ja uusi jännitteentasaaja tilalle
joissakin latureissa sen voi vaihtaa ilman laturin irroitusta, tarkista myös liittimet. - pappa vm-39
Kiitos vastauksesta. Laturi meni uusiksi, irrotettiin ja laakerit haroivat vastaan käsin pyöritettäessäkin. Nyt pelaa.
- kk
Mitä maksoi?
- köf
Maksoi maltaita...hahhhhhaaaaaaaaaa
hihhiiiiiiiiiiiii
no 500 ekua ja työt päälle..... - köf
mun monskua ei tarvitse korjata!
- halvalla..........
mun focus, 50 e näin halpaa foordi korjata .kun osaa. revi siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477