haukat!!!

sivusta seurannut...

tämä siis myös yleisesti,mutta siis salossa kuitenkin näitä löytyy ja tietääkseni aika paljon... elikkäs mikä siinä on että sinkku naisen täytyy sekaantua varattuun mieheen vaikka vapaitakin varmasti olisi tarjolla vai onko muijat vaan niin ala-arvosia et sinkkumiehet ei edes vilkase ja pakko sit heiluttaa peittoo jonku suhteeseensa väliaikasesti kyllästynyt "ukkomies" joka ei kuitenkaan ole missään vaiheessa edes jättämässä naistansa vaan haluaa pientä seikkailua...!! en siis puolusta niitä pettäviä miehiä,mutta ne naiset jotka luulevat sitten et jes minäpä otan tästä miehen itelleni ...voi elämä!!! ja nimiä en mainitse..luonnollisesti ;)

16

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aitiopaikalla

Tämä tarina on tosi myös toisin päin; nainen pettää miestään. Näitä juttuja on Salossakin tullut nähtyä enemmän kuin kerran.

• aalottaja

niin meneehän se ihan niinkin päin,mutta vaan ihmetyttää siis yleisesti että mitä ihminen siitä saa kun on salarakkaana...!? luulis nyt maailmas olevan niitä vapaita miehiä/naisiakin jne... se että varattu rupee pelleilee on yleensä jotain hetken huumaa mut mitä se on ku vapaa tarjoo itteensä ihan tosissaan varatulle,ja jopa hätäpäissään rupee kuvittelemaan et sais hajotettua toisen suhteen lpoullisesti..

• pälätys jatkuuuuuu

Noin siinä käy,
      kun pistää kaikki pisteet peräkkäin,
      ja jättää pilkkuja käyttämättä.

Kannatta pitää taukoja jatkuvassa puhe-/ kirjoitustulvassa niin ei ukko / akka lähde kiitään vieraisiin / tuttuihin.

• hermot OLI

ja pointti oli!?

• pälätys jatkuuuuuu
        hermot OLI kirjoitti:

ja pointti oli!?

pälätys jatkuuuuuu
        Ei sitä kukaan kestä.

• petettysinkkunainen

Suurin osa miehistä ei edes tunnusta olevansa jo akottunut. Huijaavat sinkkunaisia ja lupaavat soitella yms. Niin kauan ovatkin kiinnostuneita kunnes pääsevät sänkyyn. Parhaimmillaan on mun kohdalla kiinnostusta riittäny 3kk,sit annoin ja heti sulkeutui kännykkä(prepaid) ja tuli vaan ilmoitus et en oo se oikea. Suurin osa miehistä saalistaa just tällä tavalla baareissa. Enää en lähde kenenkään mukaan ,ellei mies vie mua omaan kotiinsa ensin. Voi tietämättömiä vaimoparkoja. Mullekkin olis ollu tulossa 4 aviossa olevaa miestä yökylään saman illan aikana. Kerran koskin varattuun,kun huijattiin. Nyt olen viisaampi. Kyll'ä maailmasta viel ihania sinkkumiehiäkin löytyy.

• hepposenkeikkaa

Isovarpaidesi väli ehkä aukeaa pikkusen herkästi uusill kaluille , mene nainen itseesi.
      (voisitko antaa numeosi, kalu pystys).

• petettysinkkunainen

hepposenkeikka..ei oo varpaiden väli auennu herkästi. siksi olenkin pettynyt monta kertaa,kun varatut miehet eivät jaksa odottaa. siitähän ne varatut miehet tunnistaa,kun vonkaavat vain seksiä koko ajan.itse haluan kyllä tutustua toiseen ensin muutaman kk ajan ennenkuin siirrytään makkarin puolelle. mutta siinä vaiheessa mies on jo mennyt menojaan ja iskee jo seuraavaa uhria jolta sais. siis..olen vain kerran naimisissa olevan mieheen retkahtanut. nykyään olen hyvin tarkka ja varovainen.ei varattuja minulle,en ole mikään kodinrikkoja.

• tulee vielä ilmi

... ja sitten on niitä miehiä, jotka pitävät kahta naista yhtäaikaa ja kumpikaan ei tiedä toisistaan. Jessus, että on härskiä!

• rakkausrosmo

minä pidän vällyjeni välissä aina 2 akkaa samaan aikaan ja kaikilla on kivaa:)

• ex-salon asukas!

ensinnäkin salosta ei naista löydä! enkä pidä itseäni mitenkään huonona ihmisenä! salolaisille naisille ei kelpaa kuin rikasmies! tavallinen raitis mies ei kelpaa.

• ei helppo

ainakin ne varatut äijät jotka olen päästänyt liian lähelle puheetäisyydelle on tottuneita pettäjiä ainakin kolme on ehdottanut panopaikaksi piihotellia joka on syrjässä eikä ole respaa
      jos epäilisin omaa äijääni tarkistaisin sen tiliotteet

• Naaraat narraa

Tulipa tämäkin nähtyä sitten itse. Paremmissakin piireissä täällä Salossa petetään oikein kunnolla ja vielä julkisesti. Se, mitä pettäjien päässä liikkuu, on kai se yksi juttu. No mitä isännät edellä niin sitä emännät perässä. Tasa-arvo pätee myös näissä aviorikkeissä 50/50.

Kotona vedetään sitten rooli päälle ja annetaan punan poskilta laskeutua, ettei vain kukaan osaisi epäillä.

• joooo o

Eipä oo pahemmin kyl haukkoja näkyny, kurkia ja hanhia kyl sillon tällön..

• uppista6

semmosiiki naisii on jotka haluu vain panna ja heti ekalla kerralla

• pilakkaalii

Ja on semmottisiikii, jotka tahtoo oikeesti löytää kummppanin, mut ei vaa löyvä rehellistä ihmistä mistää.Kaikil on ketuhäntä kainaloss, ainakii Salos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe