Tunnen olevani ruma, sosiaalisesti kömpelö ja epämiellyttävää seuraa. Ihmiset välttelevät minua, ja heidän ilmeestään näen että minua pidetään idioottina kun kömpelösti yritän jotain selittää. Ihastuksiini en ikinä saa vastakaikua, munaan itseni täysin ja tunnen kuolevani sisältä kun kiinnostava ihminen alkaa jälleen vältellä seuraani ja käyttäytyy kuin halveksuen. Alan olla jo epätoivoinen, tätä kuviota on jatkunut nyt liian monta vuotta. Vapaa-ajalla minulla ei ole enää ketään kenen kanssa viettää aikaa ja kaikki unelmani ovat romuttuneet. Todellisuusdessa en kai ole ikinä omistanut tosiystäviä, keneenkään ei enää ole yhteyksiä. Olen vaipumassa syvään masennukseen, ja mieluiten kietoutuisin vain viltin sisään sohvalle enkä jaksaisi enää kohdata tätä päivä päivältä toistuvaa ja pahenevaa helvettiäni. Tunnen olevani niin erilainen kuin muut ympärilläni, jäykkä, jännittynyt, mutta kuitenkin syvällinen ja pohdiskeleva. Olen etsinyt eri syitä käyttäytymiselleni, ei osu kohdalleni asperger, ahdistuneisuushäiriö tai vastaava. Tulee syyksi vain mieleen lapsuuden 'viralliset' kotiolot, kotona ei keskenämme paljon puheltu saatikka vitsailtu. Itsetuntoni murskattiin noina vuosina täysin. Jäi siis oppimatta sosiaaliset taidot, kun niiden olisi pitänyt kehittyä.
Eli aikamoista noidankehää, kaipaan ystäviä, mutten osaa käyttäytyä niin että joku jaksaisi seurassani olla. Jotenkin arki vielä kulkee, mutta viime metreillä ollaan. Mistähän tällainen luonnonoikku löytäisi kaltaisensa kummajaisen jakamaan ajatuksiaan ja kokemuksiaan? Ehkei Suomi24:stä kuitenkaan..
Tylsää tekstiä yksinäisyyden keskeltä
6
390
Vastaukset
- rottasukka!
Voi kuule meitä on monia, et ole ainut syrjitty tässä maassa.
Suomi = AngstLand
Tossa vähä lohtumusaa...
http://www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc - jormatarja
Oletko itse valmis jakamaan ajatuksiasi ja kokemuksiasi vai onko tuo vaan jotain peliä, jolla haluat saada huomiota.?. Jos oikeasti haluat ja olet tosissasi, niin älä sitten leiki kenenkään tunteilla tai pelaa epärehellistä peliä vaan ole rehellinen ja oma itsesi, niin varmasti löydät sielunkumppanin.
- ---
Taisi mennä jormatarjalta vähän ohi tuo aloitus...
- 5
-> ap
Jotenkin tekstistäsi saa sen kuvan että elät elämääsi peilaten sitä jatkuvasti muihin, elät muiden odotusten mukaisesti etkä niitä omasta mielestäsi täytä.
Aika rankkaa tuollainen jatkuva itsensä likoon pistäminen.
Hellitä hetkeksi ja ole itsellesi armollinen, et näin menetä mitään mutta voit löytää jotain. - ggdd
Samanlaista elämää vietän. Kavereita ei ole eikä kukaan ihastu. Tosi kummalliseksi tuntee itsensä ja masentaa tällainen elämä. Asperger piirteitä tunnistan itsestäni mutta kaikki kuvaukset eivät täysin pidä paikkaansa.
- yksiyksinäinenn
Vaikutat mukavalta tyypiltä et ole ainoa... siis ainoa, joka on yksinäinen ja mukava :)
Olen itsekin usein yksinäinen joten tiedän jonkin verran miltä sinusta tuntuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817