Tunnen olevani ruma, sosiaalisesti kömpelö ja epämiellyttävää seuraa. Ihmiset välttelevät minua, ja heidän ilmeestään näen että minua pidetään idioottina kun kömpelösti yritän jotain selittää. Ihastuksiini en ikinä saa vastakaikua, munaan itseni täysin ja tunnen kuolevani sisältä kun kiinnostava ihminen alkaa jälleen vältellä seuraani ja käyttäytyy kuin halveksuen. Alan olla jo epätoivoinen, tätä kuviota on jatkunut nyt liian monta vuotta. Vapaa-ajalla minulla ei ole enää ketään kenen kanssa viettää aikaa ja kaikki unelmani ovat romuttuneet. Todellisuusdessa en kai ole ikinä omistanut tosiystäviä, keneenkään ei enää ole yhteyksiä. Olen vaipumassa syvään masennukseen, ja mieluiten kietoutuisin vain viltin sisään sohvalle enkä jaksaisi enää kohdata tätä päivä päivältä toistuvaa ja pahenevaa helvettiäni. Tunnen olevani niin erilainen kuin muut ympärilläni, jäykkä, jännittynyt, mutta kuitenkin syvällinen ja pohdiskeleva. Olen etsinyt eri syitä käyttäytymiselleni, ei osu kohdalleni asperger, ahdistuneisuushäiriö tai vastaava. Tulee syyksi vain mieleen lapsuuden 'viralliset' kotiolot, kotona ei keskenämme paljon puheltu saatikka vitsailtu. Itsetuntoni murskattiin noina vuosina täysin. Jäi siis oppimatta sosiaaliset taidot, kun niiden olisi pitänyt kehittyä.
Eli aikamoista noidankehää, kaipaan ystäviä, mutten osaa käyttäytyä niin että joku jaksaisi seurassani olla. Jotenkin arki vielä kulkee, mutta viime metreillä ollaan. Mistähän tällainen luonnonoikku löytäisi kaltaisensa kummajaisen jakamaan ajatuksiaan ja kokemuksiaan? Ehkei Suomi24:stä kuitenkaan..
Tylsää tekstiä yksinäisyyden keskeltä
6
391
Vastaukset
- rottasukka!
Voi kuule meitä on monia, et ole ainut syrjitty tässä maassa.
Suomi = AngstLand
Tossa vähä lohtumusaa...
http://www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc - jormatarja
Oletko itse valmis jakamaan ajatuksiasi ja kokemuksiasi vai onko tuo vaan jotain peliä, jolla haluat saada huomiota.?. Jos oikeasti haluat ja olet tosissasi, niin älä sitten leiki kenenkään tunteilla tai pelaa epärehellistä peliä vaan ole rehellinen ja oma itsesi, niin varmasti löydät sielunkumppanin.
- ---
Taisi mennä jormatarjalta vähän ohi tuo aloitus...
- 5
-> ap
Jotenkin tekstistäsi saa sen kuvan että elät elämääsi peilaten sitä jatkuvasti muihin, elät muiden odotusten mukaisesti etkä niitä omasta mielestäsi täytä.
Aika rankkaa tuollainen jatkuva itsensä likoon pistäminen.
Hellitä hetkeksi ja ole itsellesi armollinen, et näin menetä mitään mutta voit löytää jotain. - ggdd
Samanlaista elämää vietän. Kavereita ei ole eikä kukaan ihastu. Tosi kummalliseksi tuntee itsensä ja masentaa tällainen elämä. Asperger piirteitä tunnistan itsestäni mutta kaikki kuvaukset eivät täysin pidä paikkaansa.
- yksiyksinäinenn
Vaikutat mukavalta tyypiltä et ole ainoa... siis ainoa, joka on yksinäinen ja mukava :)
Olen itsekin usein yksinäinen joten tiedän jonkin verran miltä sinusta tuntuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061