Mitä ihmettä mä teen mun äitin kans?

^kit^

Haluun tietää mitä te muut immeiset tekisitte mun tilanteessa. Muutin joku about 6 vuotta sitte pois mun äitin ja sen sillosen miehen luota. Sen sillonen mies oli mua kohtaa väkivaltane. En kertonu mun suunnitelmista sillon äitille vaan "karkasin" kotoa. Mun vanhemmilla on yhteishuoltajuus, joten oikeudellakaa ei ois ollu sillon enää mitää sanavaltaa siihen missä asun sillä olin melkei 12 ja sillon yleensä riittää pelkästään se että lapsi sanoo että haluaa asua toisella vanhemmalla.

Muutosta lähtien mulla on ollu tosi huonot välit äitin kanssa ja oon käyny sen luona tosi harvoin, enkä ees enää ajattele sitä mun äitinä. Ainut mikä tuottaa mulle huonoa omaatuntoa on mun pikkuveli, haluaisin nimittäin nähä sitä paljo useemmin ku nykyään, mutta sillon mun pitäs myös nähä mun äitiä. Vaikka mun pikkuveli ja äiti asuuki nykyää samalla paikkakunnalla ku minä niin nään niitä ehkä kerran kaks vuodessa.

Nyt tässä kevään aikana nostin vihdoin kissan päydälle ja kerroin äidille totuuden siitä miksi muutin ja näin ja kusipää meni ja syytti minua valehtelijaksi! Kuulemma minut on aivopesty (iskän, äitipuolen, mummin, tädin ja isän puolen mummin ja papan toimesta) ja muuta mukavaa. Ja tää kaikki keskustelu mitä käytiin äitin kaa käytiin puukissa. Äiti ei ees suostunu vastaamaan siihen mun viestiin vaan sano et tuu lukee se mun koneelta. Se vaa syytti mua valehtelijaksi jne.

Nyt se sit lähetti mun parhaalle kaverille viestin puukissa et "mitä ^kit^:lle kuuluu ku siitä ei oo kuulunu mitää. Ja et sekö on lähteny ulkomaille kysymättä multa mitään! Mä oon sen äiti ja mulla ja sen isällä on yhteis huoltajuus niin sen pitää kysyä multaki!!" Ja hei mä täytän kumminki lokakuussa 18! Minä laitoin sille sit viestiä että "miks sä vaivaat mun parasta kaveria tämmösillä asioilla et mikset vaan suoraan kysy multa." Eipä oo vastannu. On vissiin hävinny se viesti jonnekki "mikrobitti-maailmaan" eikä se vastannu siihen mun ihan ensimmäiseenkään viestiin, jonka lähetin sillon kauan sitten ku selitin vähä asioita sille, ennen ku sanoin sille et on kohteliasta vastata.

Kaikista hulluintahan tässä on se että äiti ei anna mun pikkuveljen tavata meidän mummoa (eli äitin puolen), tätiä, tai muitakaa sukulaisia! Mulla pelottaa että ku mun pikkuveljellä on parin viikon päästä synttärit et antaako se mun viiä sitä ees jäätelölle! Tai et se vetää mut väkisi sisälle ku meen ovelle pyytää mun pikkuveljä ulos tms. Mun pikkuveli täyttää siis 9

Joten voinko mä hommata mun äitin mielisairaalaan tai muuta vastaavaa? Ja se nainen on muuten ihan varmasti mieleltään sairas! Ehkä tosta tekstistä ei saa käsitystä kuinka hullu se ihminen oikeesti on mutta jos näkisitte ne viestit niin tajuisitte!

4

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

unohda ämmä, kun oot jo siis 18 v? siis asut omilla vai? sitten voit tavata muualla veliäs. kurja juttu.. on muillakin vaikeeta ja itse asiassa vaikeampaakin.

• ^kit^

lokakuussa, asun isän luona... ja sehän se ongelma tässä onki ku äiti ei anna kenenkää tavata pikkuveljeä, joten antaako se munkaa. ja kaimmä nyt tiiän et ei tää oo mikää maailman isoin ongelma, mut apu kelpaa silti!

• Älä huoli!

Sun veljelläs on täysoikeus päättää itse haluaako nähä sua.. jos haluaa niin asian voi siirtää poliisille.. 12Vuotiaan sun veljes saa sit ite päättää missä asuu.. Ite 2v sitten kokenut saman..

• ^kit^

Onko asia tosiaan näin? Jos on niin HUH mikä helpotus! joo ton 12 vuotis jutun tiiän itekki omasta kokemuksesta sanotaanko vaikka näin että valitettavasti. Mutta pitääpä nyt oikeesti alkaa ottaa näistä asioista selvää ja käyä vaikka terkkarille juttelee ens viikolla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe