sää nainen assi?
Ootko
27
157
Vastaukset
- mikä.
siis?
- pässipää.
Asseja pidetään yleisesti pässeinä. Tätä yleistystä ei voi olla huomaamatta.
- pässi
Assi-nainen on helppo kohde persoonallisuus häiriöiselle narsistille. Itsekkälle kusipäille.
- SBurger
Eli sua harmittaa, kun Assi on ollut jonkun muun miehen kanssa. Elämä on sellaista, narskuseni. Vaikea kohde sulle kuitenkin tuo Assi? Mutta sulla ei tietysti olekaan omaa pershäiriölausuntoasi...
- Suomalainen etunimi
Kuten sulle?
- pässi
SBurger kirjoitti:
Eli sua harmittaa, kun Assi on ollut jonkun muun miehen kanssa. Elämä on sellaista, narskuseni. Vaikea kohde sulle kuitenkin tuo Assi? Mutta sulla ei tietysti olekaan omaa pershäiriölausuntoasi...
Ei harmita harmittaa hänen puolesta.
- pässi
pässi kirjoitti:
no jos erilaisuus on persoonallisuushäiriö, niin sä olet häiriintynyt.
- SBurger
pässi kirjoitti:
Harmittaa, ettei hän ole tuollaisen hienon tyypin kanssa kuin sinä? Ai, mutta jo lyhyet viestisi näyttävät sinusta muuta kuin luulet. Elä esitä jaloa, ei mene läpi kuin itsellesi.
- assi ja narsku
pässi kirjoitti:
no jos erilaisuus on persoonallisuushäiriö, niin sä olet häiriintynyt.
Aloittaja on jo heittänyt kaksi surkeaa diagnoosia siltä pohjalta, että häntä itkupotkuraivarittaa ja vituttaa.
- pässi
SBurger kirjoitti:
Harmittaa, ettei hän ole tuollaisen hienon tyypin kanssa kuin sinä? Ai, mutta jo lyhyet viestisi näyttävät sinusta muuta kuin luulet. Elä esitä jaloa, ei mene läpi kuin itsellesi.
Toisaalta saattaa olla et assia on helppo vedättää joten helppo kohde site narskuille.
- pässi
assi ja narsku kirjoitti:
Aloittaja on jo heittänyt kaksi surkeaa diagnoosia siltä pohjalta, että häntä itkupotkuraivarittaa ja vituttaa.
nainen assi, mies narisisti. En epäile yhtään etteikö tätä kompoa löydy maailmasta monia.
- pässi
pässi kirjoitti:
Toisaalta saattaa olla et assia on helppo vedättää joten helppo kohde site narskuille.
Assit on ylesisesti tai mun käsitykseni(elämän) mukaan helposti johdateltavia ja helposti vietävissä.
- assi
pässi kirjoitti:
Miten mua on nyt vedätetty?
- pässi
assi kirjoitti:
Miten mua on nyt vedätetty?
Ihan varmasti on. Tästä voin olla varma.
- SBurger
pässi kirjoitti:
Assit on ylesisesti tai mun käsitykseni(elämän) mukaan helposti johdateltavia ja helposti vietävissä.
Vaikea kommentoida, kun ei tunne yhtäkään assia. Yhden pershäiriöisen, joka oli omasta mielestään assi - eikä se ollut johdateltava eikä vietävissä, pikemminkin henkilö joka rasittavuuteen asti vain subjektiivinen wannabe johdattelija.
- itselleen valehtelua
pässi kirjoitti:
nainen assi, mies narisisti. En epäile yhtään etteikö tätä kompoa löydy maailmasta monia.
Riippuu miten helpolla diaknoosit lähtee hanskasta
- pässi
pässi kirjoitti:
Ihan varmasti on. Tästä voin olla varma.
Mua on tämän elämän aikana ihan tarpeeks.
- pässi
itselleen valehtelua kirjoitti:
Riippuu miten helpolla diaknoosit lähtee hanskasta
Mä en tarvi omaa diagnoosiin kenenkä valkotakin analyysejä, kun parikymmenen vuoden itsetutkiskelun kautta tiedän, en tarvi siihen ammattalaisen sanaa. Itseasiassa tämän asian käsittämäninen oli aika kova pala.
- pässi
pässi kirjoitti:
Miksi miinustatte, Näköjään muutki assit samaa mieltä.
- 7+4
En oo assi mut oinasmies on varsinainen pässinpää ja sellanen jäärä ettei mitään rajaa...
- pässi
Kyllä samanlaisuuden huomaa ja nyt kun tajunnut, niin tiedän miksi ihastuin. Toistan fraasin samanlaisuus on seksikästä.
- 33
Ei assi vaan aasi.
- en oo kuullukaan
mikä on assi? kertokaa
- assit posliinikaupas
assit on aaseja
- pässi
Assit saattaa olla tietylla tavalla sellasia, mutta asseissa on paljon neroja ja todella menestyneitä henkilöitä, esim. Einstein, Steven Spilberg....
Ihmissuhteet yks komapastuskivi. :(( - assit posliinikaupas
pässi kirjoitti:
Assit saattaa olla tietylla tavalla sellasia, mutta asseissa on paljon neroja ja todella menestyneitä henkilöitä, esim. Einstein, Steven Spilberg....
Ihmissuhteet yks komapastuskivi. :((Asseissa on myös paljon taviksia, jotka eivät ole neroja, joskin ihmissuhteet ovat silloinkin kompastuskivi. Sosiaalisesti kömpelöt ovat narsistisluonteisten vedätettävissä tietysti
- enoosäänainen
en,oon ihan tavallinen ,yhtäkuin tylsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928