Ootko

pässi

sää nainen assi?

27

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä.

siis?

• pässipää.

Asseja pidetään yleisesti pässeinä. Tätä yleistystä ei voi olla huomaamatta.

• pässi

Assi-nainen on helppo kohde persoonallisuus häiriöiselle narsistille. Itsekkälle kusipäille.

• SBurger

Eli sua harmittaa, kun Assi on ollut jonkun muun miehen kanssa. Elämä on sellaista, narskuseni. Vaikea kohde sulle kuitenkin tuo Assi? Mutta sulla ei tietysti olekaan omaa pershäiriölausuntoasi...

• Suomalainen etunimi

Kuten sulle?

• pässi
        SBurger kirjoitti:

Eli sua harmittaa, kun Assi on ollut jonkun muun miehen kanssa. Elämä on sellaista, narskuseni. Vaikea kohde sulle kuitenkin tuo Assi? Mutta sulla ei tietysti olekaan omaa pershäiriölausuntoasi...

Ei harmita harmittaa hänen puolesta.

• pässi
        pässi kirjoitti:

no jos erilaisuus on persoonallisuushäiriö, niin sä olet häiriintynyt.

• SBurger
        pässi kirjoitti:

Harmittaa, ettei hän ole tuollaisen hienon tyypin kanssa kuin sinä? Ai, mutta jo lyhyet viestisi näyttävät sinusta muuta kuin luulet. Elä esitä jaloa, ei mene läpi kuin itsellesi.

• assi ja narsku
        pässi kirjoitti:

no jos erilaisuus on persoonallisuushäiriö, niin sä olet häiriintynyt.

Aloittaja on jo heittänyt kaksi surkeaa diagnoosia siltä pohjalta, että häntä itkupotkuraivarittaa ja vituttaa.

• pässi
        SBurger kirjoitti:

Harmittaa, ettei hän ole tuollaisen hienon tyypin kanssa kuin sinä? Ai, mutta jo lyhyet viestisi näyttävät sinusta muuta kuin luulet. Elä esitä jaloa, ei mene läpi kuin itsellesi.

Toisaalta saattaa olla et assia on helppo vedättää joten helppo kohde site narskuille.

• pässi
        assi ja narsku kirjoitti:

Aloittaja on jo heittänyt kaksi surkeaa diagnoosia siltä pohjalta, että häntä itkupotkuraivarittaa ja vituttaa.

nainen assi, mies narisisti. En epäile yhtään etteikö tätä kompoa löydy maailmasta monia.

• pässi
        pässi kirjoitti:

Toisaalta saattaa olla et assia on helppo vedättää joten helppo kohde site narskuille.

Assit on ylesisesti tai mun käsitykseni(elämän) mukaan helposti johdateltavia ja helposti vietävissä.

• assi
        pässi kirjoitti:

Miten mua on nyt vedätetty?

• pässi
        assi kirjoitti:

Miten mua on nyt vedätetty?

Ihan varmasti on. Tästä voin olla varma.

• SBurger
        pässi kirjoitti:

Assit on ylesisesti tai mun käsitykseni(elämän) mukaan helposti johdateltavia ja helposti vietävissä.

Vaikea kommentoida, kun ei tunne yhtäkään assia. Yhden pershäiriöisen, joka oli omasta mielestään assi - eikä se ollut johdateltava eikä vietävissä, pikemminkin henkilö joka rasittavuuteen asti vain subjektiivinen wannabe johdattelija.

• itselleen valehtelua
        pässi kirjoitti:

nainen assi, mies narisisti. En epäile yhtään etteikö tätä kompoa löydy maailmasta monia.

Riippuu miten helpolla diaknoosit lähtee hanskasta

• pässi
        pässi kirjoitti:

Ihan varmasti on. Tästä voin olla varma.

Mua on tämän elämän aikana ihan tarpeeks.

• pässi
        itselleen valehtelua kirjoitti:

Riippuu miten helpolla diaknoosit lähtee hanskasta

Mä en tarvi omaa diagnoosiin kenenkä valkotakin analyysejä, kun parikymmenen vuoden itsetutkiskelun kautta tiedän, en tarvi siihen ammattalaisen sanaa. Itseasiassa tämän asian käsittämäninen oli aika kova pala.

• pässi
        pässi kirjoitti:

Miksi miinustatte, Näköjään muutki assit samaa mieltä.

• 7+4

En oo assi mut oinasmies on varsinainen pässinpää ja sellanen jäärä ettei mitään rajaa...

• pässi

Kyllä samanlaisuuden huomaa ja nyt kun tajunnut, niin tiedän miksi ihastuin. Toistan fraasin samanlaisuus on seksikästä.

• 33

Ei assi vaan aasi.

• en oo kuullukaan

mikä on assi? kertokaa

• assit posliinikaupas

assit on aaseja

• pässi

Assit saattaa olla tietylla tavalla sellasia, mutta asseissa on paljon neroja ja todella menestyneitä henkilöitä, esim. Einstein, Steven Spilberg....
        Ihmissuhteet yks komapastuskivi. :((

• assit posliinikaupas
        pässi kirjoitti:

Assit saattaa olla tietylla tavalla sellasia, mutta asseissa on paljon neroja ja todella menestyneitä henkilöitä, esim. Einstein, Steven Spilberg....
        Ihmissuhteet yks komapastuskivi. :((

Asseissa on myös paljon taviksia, jotka eivät ole neroja, joskin ihmissuhteet ovat silloinkin kompastuskivi. Sosiaalisesti kömpelöt ovat narsistisluonteisten vedätettävissä tietysti

• enoosäänainen

en,oon ihan tavallinen ,yhtäkuin tylsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      285
      5897
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      43
      3455
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      144
      2677
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2131
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      89
      1669
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1067
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      895
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      834
    Aihe