Sun olisi pitänyt jäädä aamulla mun luokse, ja ottaa selvää siitä temperamentista ja kemiasta ainakin mitä mä tunnen sua kohtaan... Kyllä sä ymmärsit äänettömästi luodun sanan "Jää". Höh. Prkl. :D
Kirottua M
Kirottu M
4
235
Vastaukset
- Toinen M
No eipä ole tullut oltua niin läheisissä väleissä...
- Kirottu M
No ei niin, tosin mä en usko että Hän näitä lukee, kun en mä usko että minäkään tänne kirjoitan.
Mutta mun ehdotus ei kyllä tarkoittanut "hypätään mun sänkyyn"... vaan kiinnostuksesta ottaa selvää hänen kiinnostuksesta. Jos sitä "Oikeaa" olisi ollut. - piankos tuota
oltais,jos niin haluat?
- Kirottu M
piankos tuota kirjoitti:
oltais,jos niin haluat?
Minuakin kiinnostaa M tämä mahdollinen vastauksesi :D Mä olen ainakin nyt vapaa tekemään mitä haluan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 84689
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460