Kyllä meidän täytyy ainakin kahvit juoda tämän kaiken päälle jos ei mitään muuta.
Istutaan vaan ja ollaan molemmat millaisa sitten ollaan sen hetken tunnelmissa.
Mä välttelen sun katsetta ja olen punainen ja mykkä ja sinä yrität pysyä nahoissasi kaiken mun olemuksen aiheuttaman vaivaantuneisuuden, kiukun, turhautuneisuuden ja muun tunneskaalan (ehkä rakkauden :) )kanssa.
Kokeillaan edes. Eihän sen tarvii olla sen kummallisempaa.
Tiedätkö mitä M ( nainen)
34
489
Vastaukset
- Ei ole aikaa
Ei kiinnosta
- ap
Kamoon. Kahvit, kolmen vuoden nettisuhteen päälle?
- Ei ole aikaa
ap kirjoitti:
Ai, no ei se sit ollu mulle
- Tosimies71
ap kirjoitti:
Minulla tulee myös "Ajiksen" kanssa 3 vuotta täyteen kesällä! :-)
- Tosimies71
Tosimies71 kirjoitti:
Minulla tulee myös "Ajiksen" kanssa 3 vuotta täyteen kesällä! :-)
,,Siis nettisuhdetta.
- M-nainen...
No viestiä mulle sitten tulemaan ja heti eikä viidestoista päivä...
- Huoleton
Et kai sää me**** tarkoita, munkin peppua kehuit, että on ihan kuin hänellä?
- sopii hyvin
Joo juodaan vaan kahvit ja sovitaan koko juttu.
Paljon on juttua täällä vaihdettu mutta järkevinä ihmisinä ei olla lähdetä mihinkään mukaan mihinkään peruuttamattomaan.- ap
Mitä luulet, löytyykö oikeita sanoja kun tuollanen tilanne joskus tulee?
- M-nainen...
ap kirjoitti:
Laita nyt alkuun sitä viestiä jooko, häh? Sulla on mun numerokin, jos et oo niitä mun pöljiä viestejäni deletoinu... Voisit tulla käymään, vaikka heti huomenna...
- - M -
ap kirjoitti:
Toivon, että löytyy ne oikeat sanat.
Vaikeeta varmasti, mutta toivon kyllä. - ...
ap kirjoitti:
Eiköhän ne sanat löydy, on meinaan muitakin sanoja tunteista löytynyt, mitä en olisi voinut edes kuvitella sanovani kenellekään, face to face aiemmin...
- mies
M-nainen... kirjoitti:
Laita nyt alkuun sitä viestiä jooko, häh? Sulla on mun numerokin, jos et oo niitä mun pöljiä viestejäni deletoinu... Voisit tulla käymään, vaikka heti huomenna...
sama
- Kauno Toivisto : )
No! Kyl Maar Me Kaffepaussi Sentääs Piretään! Nii Mää Pruukasin Meinata..Että Mitäs Sää Nyt Sitte..? Kyll Se Siit Sitte..Heh! : )
- ehottomasti:)))
no kiva olis joskus nähdä sinua kahdestaan ilman muiden katseita ja ihan vaan kahvilla :)
- kahville :)
Vaikka sitten niin.
- ap
Mun suurin vaikeus onkin se että millainen sinä olet kun olen paikalla. Mutta en mä koskaan paikalla olekkaan vapaaehtoisesti jotta tietäisin oletko aina sellanen vai vaan sillon kun mä olen siinä.
- Kauno Toivisto : )
No älä sää nyt siit mittää paineit ota. Kyllä se siit tuppaa sutviutuu..et näin tääl meil Suamen Turus..heh! Kyl Maar..: )
- ????????????????????
Millainen hän on, kun olet paikalla?
- ei käynyt
No eihän se niin olisi mennyt mutta kun niin ei sitten...
- Secret
Ehkä mielummin kokeilisit miltä kätesi tuntuu vartalollani . . .
- Toinen M
Jooh, käypi mutta tänään jään nukkumaan.
En ole kyllä huomannut hänen punastelevan.- Se toinen M kenties
Nii-i, en pahemmin punastele, hämmennyin kyllä Hänen sylissä... vaikka taustalla siihen oli minun auttaminen. Silti hämmennyin...
- Toinen M (nainen)
Se toinen M kenties kirjoitti:
Nii-i, en pahemmin punastele, hämmennyin kyllä Hänen sylissä... vaikka taustalla siihen oli minun auttaminen. Silti hämmennyin...
Pahoittelen mutta et taida olla sama ihminen joka on kyseessä koska emme ole koskaan olleet sylikkäin.Hän on varattu mies ikävä kyllä ja paikka on itä-suomi.Ja minä olen keski-ikäinen nainen ja sinkku ja molemmilla meillä on lapsia.En edes haaveile mitään hänen kanssaan koska hänellä on perhe, eikä hän ole minusta kiinnostunut saati että hänen ammattinsa olisi mikään helppo.
Niin että pahoittelen jos olet luullut jotain toisin.Minä vain lueskelen täällä suurimmaksi osaksi juttuja. - Toinen M (nainen)
Toinen M (nainen) kirjoitti:
Pahoittelen mutta et taida olla sama ihminen joka on kyseessä koska emme ole koskaan olleet sylikkäin.Hän on varattu mies ikävä kyllä ja paikka on itä-suomi.Ja minä olen keski-ikäinen nainen ja sinkku ja molemmilla meillä on lapsia.En edes haaveile mitään hänen kanssaan koska hänellä on perhe, eikä hän ole minusta kiinnostunut saati että hänen ammattinsa olisi mikään helppo.
Niin että pahoittelen jos olet luullut jotain toisin.Minä vain lueskelen täällä suurimmaksi osaksi juttuja.Ja olen ollut täällä max 2-3 kuukautta.
- Ämmäöäinen
No pakkohan se on kokeilla, ei tästä muuten mitään tule. :)
- Secret
Ja reilun tunnin päästä pääseepi koklaamaan, miltä oma sänky taasen tuntuupi :)
- zzzzzzzzzz:)
Hyviä uina sitten vaan.
- harvoin tapaillut
Tollastako se olis, en ole kyllä kuvitellut tapaamista minkäänlaiseksi, sehän on sitä, mitä se on sillä hetkellä! Ensin pitäis tietää, tuntisiko edes tavattavan!? Ei tämä mulle varmaan ollut, kunhan kommentoin?:)
- Leivonnainen
Noinhan se varmaan menis, kuten aloittaja kuvailee, mutta eipä ole Häntä kahville kuulunut. Noh, eipä ole ollut inspistä leipomiseenkaan pitkiin aikoihin, vaikka yhteen aikaan hänellekin kaikkea kannoin.
- -M-nainen-
Kerro aika ja paikka ;)
- -ämmä
Tyypistä joka kirjoittelee jollekin nettipalstoille, tuskin on mihinkään oikeaan kohtaamiseen. Sehän mua nimenomaan loukkaa ja ärsyttää ettei ole kykyä kommunikoida suoraan. Mulle joutuis lisäksi kyllä tarjoamaan enemmän kuin pelkkää kahvia, ihan oikeaa ystävyyttä olisin vailla.
- -ämmä
- ja vielä ihan varmuuden vuoksi, mä en ole harrastanu näitä palstoja (tai tätä kyseistä) muutakuin vuosi sitten ja nyt satuin eksymään tänne...
- -ämmä
Tämän viestiketjun aloittaneen täytyy kyllä olla valtavan itserakas tyyppi. Tunteille löytyy usein ihan järkevät syyt, minusta niitä ei ole tarpeen mystifioida ja tehdä sitä kautta asioista vaikeampia kuin niiden tarvitsisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185