Eli eräs tuttavani kehotti minua sekoittamaan koirani ruokaan talkkunaa kun koiralla oli maha hieman sekaisin. En ollut koskaan kuullut että koiralle oltaisiin talkkunaa syötetty joten ajattelin nyt kysyä että onkos jollakin kokemuksia? En oikein viitsi noin vain ruveta kokeilemaan...
Ajattelin kysyä kun en ollut ikinä kullut.
6
1751
Vastaukset
- vatsakuntoon
Talkkuna on ruisjauhoa. Äkkiseltään en suosittelisi koiralle. Sen sijaan talkkunan toinen ainesosa, kokkelipiimä on sitten jo parempaa vatsalle. Anna piimä piimänä, älä sotke siihen ruisjauhoa.
- Anonyymi
Talkkunajauho tehdään kaikista viljoista erikseen tai niiden yhdistelmistä.
- Kyseliä :D
Kiitos :D Minustakin tuo kuulosti hiemen oudolta.
- perunajauhoja
Perunajauhoja olen kuullut käytettävän ihmisen ripulissa. Pitipä oikein etsiä netistä, löytyykö siitä tietoa ja täällähän on: http://www.pharmaconsulting.fi/?pid=9. Ruokalusikallinen lasilliseen. Sitoo nestettä.
Eli voisi kuvitella, että koiran ruokaan, esim. riisivelliin sekoitettaisiin myös ruokalusikallinen perunajauhoa, niin voisi hätävarana hieman auttaa ripulissa. - Yxikonsti
Meillä on auttanut ripuliin riisin ketinliemi ja siihen sekoitettu raejuusto.
- pienimoka
Sorry, kun minulle tuli kirjoitusvirhe tuossa edellisessä,eli piti olla siis riisin keitinliemi,eikä ketinliemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178153Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996389Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722569
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402470- 452313
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222186- 1032026
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595