Eli eräs tuttavani kehotti minua sekoittamaan koirani ruokaan talkkunaa kun koiralla oli maha hieman sekaisin. En ollut koskaan kuullut että koiralle oltaisiin talkkunaa syötetty joten ajattelin nyt kysyä että onkos jollakin kokemuksia? En oikein viitsi noin vain ruveta kokeilemaan...
Ajattelin kysyä kun en ollut ikinä kullut.
6
1611
Vastaukset
- vatsakuntoon
Talkkuna on ruisjauhoa. Äkkiseltään en suosittelisi koiralle. Sen sijaan talkkunan toinen ainesosa, kokkelipiimä on sitten jo parempaa vatsalle. Anna piimä piimänä, älä sotke siihen ruisjauhoa.
- Anonyymi
Talkkunajauho tehdään kaikista viljoista erikseen tai niiden yhdistelmistä.
- Kyseliä :D
Kiitos :D Minustakin tuo kuulosti hiemen oudolta.
- perunajauhoja
Perunajauhoja olen kuullut käytettävän ihmisen ripulissa. Pitipä oikein etsiä netistä, löytyykö siitä tietoa ja täällähän on: http://www.pharmaconsulting.fi/?pid=9. Ruokalusikallinen lasilliseen. Sitoo nestettä.
Eli voisi kuvitella, että koiran ruokaan, esim. riisivelliin sekoitettaisiin myös ruokalusikallinen perunajauhoa, niin voisi hätävarana hieman auttaa ripulissa. - Yxikonsti
Meillä on auttanut ripuliin riisin ketinliemi ja siihen sekoitettu raejuusto.
- pienimoka
Sorry, kun minulle tuli kirjoitusvirhe tuossa edellisessä,eli piti olla siis riisin keitinliemi,eikä ketinliemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3032663Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482532- 1211700
- 1181380
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301245PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421203- 741069
- 691060
- 701000