Eli eräs tuttavani kehotti minua sekoittamaan koirani ruokaan talkkunaa kun koiralla oli maha hieman sekaisin. En ollut koskaan kuullut että koiralle oltaisiin talkkunaa syötetty joten ajattelin nyt kysyä että onkos jollakin kokemuksia? En oikein viitsi noin vain ruveta kokeilemaan...
Ajattelin kysyä kun en ollut ikinä kullut.
6
2068
Vastaukset
- vatsakuntoon
Talkkuna on ruisjauhoa. Äkkiseltään en suosittelisi koiralle. Sen sijaan talkkunan toinen ainesosa, kokkelipiimä on sitten jo parempaa vatsalle. Anna piimä piimänä, älä sotke siihen ruisjauhoa.
- Anonyymi
Talkkunajauho tehdään kaikista viljoista erikseen tai niiden yhdistelmistä.
- Kyseliä :D
Kiitos :D Minustakin tuo kuulosti hiemen oudolta.
- perunajauhoja
Perunajauhoja olen kuullut käytettävän ihmisen ripulissa. Pitipä oikein etsiä netistä, löytyykö siitä tietoa ja täällähän on: http://www.pharmaconsulting.fi/?pid=9. Ruokalusikallinen lasilliseen. Sitoo nestettä.
Eli voisi kuvitella, että koiran ruokaan, esim. riisivelliin sekoitettaisiin myös ruokalusikallinen perunajauhoa, niin voisi hätävarana hieman auttaa ripulissa. - Yxikonsti
Meillä on auttanut ripuliin riisin ketinliemi ja siihen sekoitettu raejuusto.
- pienimoka
Sorry, kun minulle tuli kirjoitusvirhe tuossa edellisessä,eli piti olla siis riisin keitinliemi,eikä ketinliemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875