läppärini kaiuttimista kuuluu silloin tällöin ikään kuin puhelimen tuuttausääntä, vaikka mikään sivusto tai ohjelma, josta ääntä voisi kuulua, ei ole päällä. pitäisikö asiasta huolestua? mistä tuollainen ääni voi kuulua/johtua?
kaiuttimista outoa ääntä
3
<50
Vastaukset
- sala.liitto
Sua vakoillaan! Se loppuu sillä että ainakun tuuttaukset kuuluu niin olet vaan hiljaa. Sitten ne kyllästyy kun luulee ettei langan päässä ookkaan ketään.
- herätkäääää
maailma on varustautunut kansannousuihin jo nyt kokemiamme muutoksia ennen ja siksi hyvin monia ihmisiä seurataan jotta voidaan kartoittaa mahdolliset "terroristit" ja deletoida tarvittaessa. itse olen tälläinen rakkaus ykseys "terroristi" lukekaa wikipediasta teknologia sodasta joka on nyt jo täydessä käynnissä kansalaisten iloisina himoitessaan vallan välineenä käytettäviä älypuhelimia. Jo nyt myös on palkattu veljiä veljiensä vartioiksi ja jopa lapset on otettu mukaan vakoilu ja sabotaasi töihin! suomii on kaukana vapaasta maasta! kassat,pankkiirit,jopa naapurisi,pahimmasssa tapauksessa ystäväsi saa pientä lisätuloa kertoessaan yksityisiä tietoja sinusta viranomaisille! tänä aikana kannattaa luottaa vain itseensä ja käyttää intuitiota hyväksi-intuitiiviseen tilaan pääset olemalla vain tässä ja nyt ja tyhjentämällä pääsi menneestä ja tulevasta. myös mindcontrol on vallan aseena!
- tuduuuduu
Onko ääni todellakin selvä "tuut-tuut" vaiko enemmänkin vaimea, matala "du-du-du"? Itselläni jälkimmäinen ääni kuuluu aina välillä netissä ollessani. Olen päätellyt sen johtuvan Sierra Wireless-mokkulan ja USB-subwooferin välisestä häiriöstä. Jostain syystä mokkula aiheuttaa häiriöitä ääneen, aikaisemmalla tikulla näitä ääniä ei kuulunut. En silti olisi kovinkaan huolissani moisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099