heips ja moi rakkaat diivat ja diivoista pitävät!
-eli siis peruukki olisi hakusessa. olen tilannut peruukin hieman aikaa sitten ruotsista, olin todella yllättynyt laadusta ja sopivuudesta. omistan kaksi blondia eri sävyistä peruukkia ja nyt olen himoinnut tummaa tukkaa jo hieman aikaa. en halua mustaa missään nimessä, vaan tumman ruskean, mahd. pitkän , suoran tai kiharan.
-suomesta en tunnu löytävän ja kauppoihin en jaksa lähteä, ja hinnat suorastaan naurettavia!! olen ajatellut että voisin kokeilla tilata hieman kauempaa, esim uk:sta. mutta pelkään , että tulen huijatuksi!! ja että sielt pamahtaa jtn ylimääräisiä kustannuksia. eli siis! onko jollakin kokemuksia britanniasta tilaamisesta? tai muualta eu:n alueelta? tästä on varmasti useampaankin otteeseen keskusteltu mutta en ole silti löytänyt tyydyttäviä vastauksia!
-
kiitän ja kumarran jo etukäteen vastauksista!! toki otan vastaan myös tarjouksia jos jollakin lojuu nurkissa peruukkeja. kiitooos!!
PERUUKKI HAKUSESSA!
12
2230
Vastaukset
- mhklgjhg
Oletko tutustunut laajemmin Suomen tarjontaan. Esimerkiksi Hiusextra Heinilä http://www.hiusextra.fi/ on tunnettu tiittiystävällisenä paikkana ja valikoima on runsas. Parhaan tuloksen saa paikanpäällä sovittamalla. Peruukit eivät ole mitään halpismalleja joten maksaakin enemmän kuin joku naamiotarvikeliike.
- toinen tiitti
Britanniasta ja koko eu alueelta tilaaminen on helppoa ja yksinkertaista. Jos sinulla on visa, homma on helppo ja luotettava. Myyjä ei saarahojaan ennen, kuin myyjällä on näyttää allekirjoittamasi kuitti saapuneesta lähetyksestä. Jos käytät paypalia, homma vaatii hiukan enemmän näpertelyä paypalin kanssa. Ei ole vaikeaa, mutta paypal velittaa pari prosenttia rojalttia ostohinnasta.
Muuten kun otat huomioon postikulut, niin muita kuluja ei tule. Hyviä ostoshetkiä! - DivasForever
kiitos vastauksistanne!(:
- 6688
Onkos Rapunzel of Sweden mistään kotoisin? Peruukkivalikoima nyt ei kovin laaja, mutta.. hintasuhde ok. Mietin josko sielä kokeilisi tilata ens alkuun... eli kannattaakos edes kokeilla?
- DivasForever
mä kyl itse tykkäsin paljon rapunzeli peruukeista, mulla on jo sielt kaksi, pidempi vaaleanruskea ja sit ihan blondi..molemmat ollu tosi kivoja:P, mut tummia siel ei kyllä ollut ku musta ja sellane punaruskea, joka ei iihan kolahtanut.
- ujostelija
DivasForever kirjoitti:
mä kyl itse tykkäsin paljon rapunzeli peruukeista, mulla on jo sielt kaksi, pidempi vaaleanruskea ja sit ihan blondi..molemmat ollu tosi kivoja:P, mut tummia siel ei kyllä ollut ku musta ja sellane punaruskea, joka ei iihan kolahtanut.
Tuleeko peruukit rapunzelilta huomaamattomassa paketissa?
Ainakaan sivuilla ei mainita mitään
- DivasForever
no ei siitä sitä huomaa, et peruukki on.. mut sellane musta paketti josa lukee kultasella Rapunzel of sweden,, ja sit takana oli jonku alastoma naismalli kuva:D... mut ei mua sitä hävettäny hakee, ja jos joku stressaa pakettien noutamista ni minä!!!!:DD
- 6+1
Taitaa olla niin että pelätään eukon huomaavan minkälainen paketti tuli postissa.
- ap
mut sehä tulee postii? ei se postilaatikkoo tul, tai postiluukusta, ainakaa mulle tullu, ei ole eukkoo ni ei tartte sellassii pelätä;>!
- iPeruukki
iPeruukki täysin huijausta.Peruukki ihan muuta kuin kuvassa,väri,malli,materiaali,hiusraja.Aivan törkeä hökötys ja 300e.Peruukin tulo kesti toista kuukautta...muka tekivät sitä 😂😂😂😫
Rahoja mahdoton saada pois,palautus ei onnistu !- ÄläValita
Sait mitä tilasit. Olisit mennyt suomessa peruukkiliikkeeseen, niin olisit ostaessasi voinut sovittaa peruukkia.
- Ruukkiruukki
ÄläValita kirjoitti:
Sait mitä tilasit. Olisit mennyt suomessa peruukkiliikkeeseen, niin olisit ostaessasi voinut sovittaa peruukkia.
Niin, eläkeläinen tuntee peruukit.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306160Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521380Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181335Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231216PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1641183- 1301031
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441018- 39916
- 145840