Olisihan se ollut ihanaa rakastaa ja tulla rakastetuksi vaan harhaa kaikki oli vain.
Luota en enää yhteenkään ihmiseen, mutta selviän tästäkin voittajana. Ei tarvitse kenenkään enää ihmetellä" hullua". Kaipaan toki häntä paljon ja varmaankin pitkään, mutten anna sen häiritä elämääni. Minua on kohdeltu paskamaisesti. Silläkään ei ole enää mitään merkitystä minulle kun itse tiedän totuuden.
Hymyillään jos joskus satutaan kohtaamaan. Tulkoon hänkin onnelliseksi elämässään. Muuta en toivo, kuin tämän paskan loppumista vihdoin.
Kaunista on kaipaus?
5
231
Vastaukset
- mies
Älä luota miehiin, luota minuun!
- kiitos
hah... etkös sitten ole mies? Hupaisa vastaus...
- Huoleton
Kyllä se kaipaus loppuu aikanaan, tunteet haalenee, itsekin surun ja ikävän syövereissä juuri nyt. Muutaman kerran elämässäni saman kokenut.Ehkäpä elämään löytyy vielä ihminen, johon voi luottaa ja jonka kanssa kaikki toimii sekä on hyvä olla kaikin puolin.Hyvää yötä:)
- LOVE GURU : )
Onnea sinulle etsimisessä. Totta! Ei ole helpoa löytää elämänsä miestä/naista..ja rima on korkealla niin vielä vähemmän. Tulee mieleen eräs sanonta "Kun Valitsee ja Valitsee, Valitsee Lopulta Kenet Tahansa"..näin se menee..hih!
- Jaksamista...
Täällä on näemmä muitakin joita on kohdeltu paskamaisesti... Sympatiat on sun puolella. Se on hyvä että itse tiedät totuuden ja uskon kyllä, että muutkin saa aikaa myöten tietää. Tärkeästä ja rakkaasta henkilöstä älä kuitenkaan luovu, tämä on neuvoni. Voimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069