Kaksi oli itsemurhaa, kolmas oli tahaton.
Minulla on erittäin huonoja uutisia teille itsemurhaajat. Ette pääse pakoon tätä maailmaa. Suosittelen tutustumista multiversumi-teoriaan.
Joka ikinen valintasi synnyttää uuden maailmankaikkeuden.
Olen kuollut kolme kertaa
11
1106
Vastaukset
- Kylmät kädet
Haima tappoi minut viimeyönä.
Todella kova kipu alkoi keskellä yötä rintalastan kohdalla. Siitä eteenpäin en muista tapahtumia, paitsi sen, että heräsin pirteänä uuteen päivään.
Yleensä nukahtaminen on minulle hemmetin vaikeaa, mutta tuon kivun alkaessa katosin kokonaan tästä maailmasta. Vaihdoin taas jälleen kerran vain rinnakkaistodellisuutta. - vgfhdhbgf
aika jännä juttu...
- elämä on lahja
Ei elämä kuolemaan pääty. Sinulle annettiin kokemus ja olet varoituksena toisille.
- Kylmät kädet
En voi kuolla pois ihmisyyden ikeestä. Itsemurhia on minulla lukuisia takana. Lapsesta asti olen vihannut ihmisyyttä, vaikka eläimiä rakastan yli kaiken.
Kerran jopa yksi alalla toimiva työntekijä otti asian esille sen tosi asian, että on suorannainen ihme, että olen ylipäätään hengissä.
- .
No et sinä ole kertaakaan kuollut.....
- 29
Minä kuolen kokoajan, mutta synnyn myös :)
- Elävien kirjoissa
Suhteellisen pimee ketju.
- Kylmät kädet
Vaikka meidän oma universumi onkin suljettu kokonaisuus, se ei tarkoita kuitenkaan sitä, etteikö äärettömyydessä sen ympärillä olisi äärettömästi tilaa.
Maailmankaikkeuksia on ääretön määrä. Jopa jokaiselle valinnallesi on olemassa oma maailmankaikkeus, sillä tilaa kyllä riittää. Voin kertoa.
Itse elän Hêlvetissä, sillä vihaan ihmisyyttä. En pääse siitä eroon.- auf...
Psykoottinen?
- Kylmät kädet
auf... kirjoitti:
Psykoottinen?
Kerran sain anafylaktisen shokin, kun olin kiskonut Seronilin kanssa viinaa. Tunsin kuolevani, mutta kaikki meni taas ohi.
Heräsin pirteänä.
Naapurini toki saattoi yrittää myrkyttää minua, koska oireet alkoivat, kun palasin kahvilta hänen luoltaan kämpille nukkumaan. - Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Kerran sain anafylaktisen shokin, kun olin kiskonut Seronilin kanssa viinaa. Tunsin kuolevani, mutta kaikki meni taas ohi.
Heräsin pirteänä.
Naapurini toki saattoi yrittää myrkyttää minua, koska oireet alkoivat, kun palasin kahvilta hänen luoltaan kämpille nukkumaan.Söin seinänaapurini tykönä jotain, mitä se tarjosi ihmeellisten kaljojen kera. Muistan, kun rupesi väsyttämään, joten ystävällisesti ilmoitin, että nyt on meikäläisen pakko lähteä nukkumaan.
Niin tein, kunnes heräsin säpsähtäen siihen, etten saa kunnolla henkeä. Nousin sängystä ja menin vessan peilin ääreen. Rintaani oli ilmestynyt punottava raita joka peitti lähes kokonaan rintakehän. Hengitys rohisi ja kämmenten sisäsyrjää kutitti vimmatusti.
En välittänyt, vaan painelin takaisin nukkumaan. Kaikki meni ohi. Heräsin aamulla pirteänä jälleen kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064612Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293423No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491484
- 361373
- 381216
- 141112
- 1591026
- 271008
- 6944