Kyllähän se kesä minuakin pelottaa

Yleinen vuodattaja

Olen teini-iästä saakka toivonut löytäväni tyttöystävän. Jokunen kaveri on kuitenkin aina ollut. Olen kuitenkin aika hyvin myös itsekseni viihtyvä. Kuitenkin se seurustelukumppanin puuttuminen saa minut voimaan pahoin ja etenkin kesällä se ahdistaa enemmän. Silloin kaikkialla näkyy pareja rakkautta, alkavia romansseja ja myös orastavia eroja. Olen kuitenkin herkkä tuntemaan ja siksi kai se yksinäisyys saa voimaan niin pahoin. Menen puhumaan näistä peloista omalääkärini kanssa toukokuun lopulla. Tuskinpa sieltä mitään ihmeitä saa, ehkä voimakkaampia bentsoja luulisin.

Tarkoitus olisi osa-aikatyön lisäksi viettää paljon aikaa ulkona, pyöräillen, kävellen ja fiilistellen lammella yms. paikoissa, joissa muitakin käy. Haluan kuitenkin olla mahdollisimman paljon ulkona, koska Kuopio on etenkin kesällä hyvin nätti kaupunki.

Hauskaa vappua ja kesän odotusta kaikille oikeasti yksinäisille! (parisuhteessa eläville yksinäisille toivotan "hauskaa" kesää) :D kjeh...

8

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rottasukka!

Kiitos ja onnea rakkauden etsintään.

• summer and the city

Kesällä pitää ehdottomasti olla paljon ulkona, jos vaan mahdollista. Itselläni kokopäivätyö rajoittaa tuota, mutta töitten jälkeen sitten ja toki viikonloppuisin ulkona oleilemista.
      Mukavaa kesän odotusta sinulle :)

t. samaisen kaupungin asukas

• Nainen 41

Samansuuntaisia ajatuksia täälläkin kuin YV:llä. Mihinkään ei voi kesällä mennä ilman, että törmää näihin toisiaan imeviin ja toistensa käsipuolissa roikkuviin pariskuntiin.
      Yritän tässä kuumeisesti löytää taas sellaisia lenkkeilyreittejä, että saisin kävellä rauhassa ilman näiden parien ivallista töljötystä. Katseesta saa lukea avoimesti pilkkaa siitä, että tuossa tuokin epäkelpo jauhaa samaa latua vuodesta toiseen yksin. Ei se kellekkään ole kelvannut. Tiedän sen muuten, ilman töljötystä.
      Ahdistuksen olen kestänyt senkin yksin. Terapeutteja en ole raaskinut lähteä jutuillani rasittamaan.

• Sama täälläkin

Ilma oli kaunis niin ajattelin lähteä ihan vaan pikkukävelly, koska on niin hieno ilma. No samaa oli tietysti ajatelleet myös parit. Kyllä oikein vitutti kävellä suutelevien, sylikkäin istuvien, käsikädessä kävelevien, jäätelöä syövien jne onnellisten ihmisten ohitse. Tiedän oman pahan olon maksimointi muiden onnea katsomalla ei ole heiltä pois eikä minulle lisää. Mutta kyllä se vaan vituttaa yli kaiken, miksi juuri minä se saatanan yksinäinen, joka ei saa kokea samaa kuin muut.

Kesä lähenee päivä päivältä ja kelit paranee, mutta yksinäisen ei passaa lähteä "nauttimaan" hyvästä ilmasta, koska kuitenkin muut muistuttaa olemassa olollaan missä itse on epäonnistunut. Satas perkele vettä koko kesä huomisestä lähtien talven tuloon, niin ei olisi syytä lähteä ulos itselläkään huvikseen kauniiseen ilman. Riittäs että lähtis vaan töihin ja harrastuksiin. Että sitä ihminen voikin pahoittaa mielensä, mutta kun yksin olo täysin epänormaali olo tila ihmiselle, niin kai se on vaan luonnollista.

Ja kun tälläkin palstalla moni etsii seuraa ja jättää s-posti osoitettaan jne. Niin kysyn onko kukaan koskaan saanut vastausta tai vastannut kennellekkään ? Koettakaa hyvät ihmiset ymmärtää, että yksinäisyyden poistaminen on joukkulaji, ei yksilö.

• yksin kotona

Vietän kesällä 22 tuntia vrk sisällä kuten viime kesäkin.

• yksin kotona

No vois sitä kalassa käydä välillä ajan kuluksi mut emmä usko et muuten kaupungilla vietän aikaa

• -----

No aika hyvin toisaalta jos 2 tuntiakin oot ulkona päivässä. Moni ei oo sitäkään.

• köyhä tyyppi

Mä jo inholla ajattelen ensi kesän hikoiluja kerrostalossa
      helteillä, kun ei viileää ole kämpässsäni
      Rahattomuuuskin on iskenyt oikein kunnolla eikä ens kesänä sitten pääse
      järvillekään uimaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe