Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Thaimaahan/Phuketiin joten ..käsitys on että mm. hieronnat, manikyyrit, pedikyyrit, kampaamopalvelut yms. ovat halvempia kuin täällä..mutta kuinka paljon halvempia..? Mitä niistä kannattaa maksaa..ettei tule huijatuksi? Varmastihan sielläkin kun on niitä jotka kyllä pyytävät enemmän kun näkevät että tälläinen tollo on valmis maksamaan (kun hinta Suomen hintoihin verrattuna on jo siinä kohdin halpa..) . Ja onko vinkkejä missä noita palveluja kannattaa käyttää ja missä ei (esim. jokin tietty hotelli.. rannalla jne).
Hieronnan yms. hinta Phuketissa?
12
5874
Vastaukset
- bb
sullekkin varmaan vastataan että "jos sää 10h lennät kohteeseen niin eikö nyt oo ihan sama paljonko yks hieronta maksaa"...koin tämän itse. täällä on kaikenmaailman idiootteja palsta täynnä :D mää päätin lopettaa kyselyn ja lähen henk koht ens viikolla paikan päälle katteleen mitä ne makaa, :) hyvää matkaa. eläkä väliä idiooteista!
- Asiallinen vastaus
Olin maaliskuussa Phuketissa, Patong Beachilla. Pedikyyri ja manikyyri oli yhteensä THB 400 rannan pohjoispäässä olevassa "hoitolassa". Periaattessa molemmat hoidot sisälsi vain kynsien lakkauksen ja vähän puunaamista. Mitään kantapäitten raspaamista hinta ei sisältänyt. Siitä olisi sitten pitänyt maksaa erikseen. Toisaalta asia sopi minulle hyvin, koska olen kova kutiamaan jalkapohjista.
Thai-hieronnassa kävin hotellimme spa-osastolla. Tunnin hieronta maksoi THB 1100. Varmasti monessa paikassa saa hieronnan paljon halvemmalla, mutta tällä kertaa halusin testata vähän tasokkaamman paikan. Rannalla hinta taisi olla THB 500.
Hinnat ovat tosiaan Thaimaassa edullisia. Pari päivää menee totutellessa, sen jälkeen alkaa hahmottaa oikeat hinnat. Vai onko oikeita hintoja olemassakaan? Ehkä pitäisi puhua siitä hinnasta, jota kukin on valmis palvelusta maksamaan!
Toivotan sinull hyvää lomaa ja hemmottele itseäsi! Thaimaassa siihen on erinomainen mahdollisuus!- kokemusta löytyy
Jos tahtoo oikean jalkahoidon jalkapohjien raspimisineen, pitää sanoa. "fuut skrup", se on myös samoissa hinnoissa.
- Tarjaleena
Helmikuussa olin mm Phuketissa, siellä on ehkä vähän kalliimpaa kuin esim. Ao Nangissa.
Phuketissa tunnin hieronta maksoi 200- 400 THB ja ihan hyviä hierontoja olivat.
Tyttäreni laittoi hiuspidennykset, jotka maksoivat n. 4000 THB.
manikyyri pedikyyri taisi olla yht. 600 THB.
Kävimme parin viikon aikana joka päivä jossakin hoidossa tai hieronnassa, eikä oikeastaan kertaakaan ollut pettymyksiä. - thaitavana thaimaas
Riippuu vähän minkälaista pedikyyriä haluaa. itse käyn reissuilla rannalla hieronnassa jokapäivä, 300thb, ja parhaimpina kaksi. tippaan niille hierojille yleensä 100thb, mutta kynnetkin on aina hoidettu sitten ilmaiseksi. joskus ollut tunnin hinnalla hierottavana 2 tuntiakin. jne.
Siinä vaan pitää olla tarkka ettei levittele rahojaan mutta silti kiittää pienellä bonuksella , niin he kyllä vastaavat.
Jos hieronta ei ole ollut hyvää, niin niille ei sitten kannata tippiäkään antaa, tekee vaan karhunpelveluksen toisille matkaajille.
ja ennen kuin joku katkera ehtii mitään typerää sanomaan, mulle ei ole koskaan ehdotettu tai tehty thaimaassa mitään sopimatonta.- huh mitkä tipit
300 thb työstä annat 100 thb tippiä just joo olet kyllä hölmö.
- 1iines
Kynsilakat ovat kyllä yleensä niin huonoja, että krapisevat jo matkalla hotellille, mutta halpaahan se on käydä siellä vaikka joka päivä.
- HÖPÖ HÖPÖ
Samat litkut kuin kotosuomen kaupoissa
- Aappi
Kynsilakat voi olla samat kuin Suomessa, mutta oman kokemukseni mukaan Thaimaassa hoitoloissa ei käytetä mitään alus- tai päällyslakkaa ja siksi lakat lähtee helposti pois.
Useimpien kauneushoitoloiden/hierontapaikkojen/kampaamoiden ikkunoissa on hinnastot, joten huijatuksi tuskin tulee, kun sellaiseen menee. Rannalla hoidot aina vähän kalliimpia.
Tässä normihintoja hoitoloista, kun jätetään pois hotellien Spa-osastot:
Thai-hieronta 180-300THB
Öljyhieronta 200-400THB
Manikyyri tai pedikyyri/molemmat 200-300THB/ 300-500THB
Jalkojen kuorinta 200-300THB
Miesten hiustenleikkaus 150THB-300THB
Naisten hiustenleikkaus 200THB-400THB
Leikkaus, pesu, föönaus 300THB-500THB
Mukavaa lomaa! :)- huh hintoja
Kyllä taas huomaa että phuketin hinnat ovat korkeammat kuin muualla thaimaassa.
- matkis521
unohdit taksin perusmaksun aina 400b
- hiuska
Mitä kokemuksia hiustenpidennyksistä? Miten laittavat? Pysyvätkö?
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862