Hollow Earth coordinate 1/5

Obrir Ull

Laadukas, viisiosainen sarja Onton maapallon mahdollisuudesta. Asiaa tarkastellaan monelta suunnalta. Kannattaa katsoa.

http://youtu.be/Vfncs1S84k

18

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lhvjholu

      Laadukas sarja aiheesta olisi yksiosainen. Onton maapallon mahdollisuus on 0. Sen toteamiseen ei viittä sarjaa tarvita.

      • dyson sphere

      • erik vihainen

        No, joo. Ei tuo niitä parhaita ollutkaan. Mutta sen verran sanoisin, että jos eräillä ei riitä keskittäytymiskykyä noin tunnin vertaa niin, hukassa olette. Ettehän te kakarat jaksa, ettekä kykene nykyään edes lukemaan kirjaa alusta loppuun.

        Teoria sinänsä on ihan mielenkiintoinen ja sillekin on kannattajansa. Tukijansa. Kuten on sillekin varsinkin Suomessa, että ihminen on universumin kehittynein rotu ja koko aurinkokunta kiertää maata ja erityisesti se kiertää juuri Suomea.


      • roska on roskaa
        erik vihainen kirjoitti:

        No, joo. Ei tuo niitä parhaita ollutkaan. Mutta sen verran sanoisin, että jos eräillä ei riitä keskittäytymiskykyä noin tunnin vertaa niin, hukassa olette. Ettehän te kakarat jaksa, ettekä kykene nykyään edes lukemaan kirjaa alusta loppuun.

        Teoria sinänsä on ihan mielenkiintoinen ja sillekin on kannattajansa. Tukijansa. Kuten on sillekin varsinkin Suomessa, että ihminen on universumin kehittynein rotu ja koko aurinkokunta kiertää maata ja erityisesti se kiertää juuri Suomea.

        Minulla on jatkuvasti pari kirjaa luvun alla. Hyvin harvin kirja on jäänyt kesken. Mutta video, joka on täyttä fuulaa alusta lähtien ei todellakaan jaksa kiinnostaa tuntia. Viisikin minuttia riittää sen toteamiseen, että katselu ion täysin hukkaan heitettyä aikaa.


      • paappa
        roska on roskaa kirjoitti:

        Minulla on jatkuvasti pari kirjaa luvun alla. Hyvin harvin kirja on jäänyt kesken. Mutta video, joka on täyttä fuulaa alusta lähtien ei todellakaan jaksa kiinnostaa tuntia. Viisikin minuttia riittää sen toteamiseen, että katselu ion täysin hukkaan heitettyä aikaa.

        Eli omin sanoin kerrottuna. Et ole jaksanut lukea niitä loppuun. Yleensä kirja luetaan kerrallaan. Kertoo hyvinkin keskittymisvaikeuksista. Tai, videon kohdalla kieli-ongelmista.


      • lukeminen kannattaa
        paappa kirjoitti:

        Eli omin sanoin kerrottuna. Et ole jaksanut lukea niitä loppuun. Yleensä kirja luetaan kerrallaan. Kertoo hyvinkin keskittymisvaikeuksista. Tai, videon kohdalla kieli-ongelmista.

        Kannattaa otta huomioon että lukunopeus vaihtelee aika paljon eri ihmisillä. Toinen lukee 500-sivuisen kirjan viidessä tunnissa, toisella siihen saattaa upota aikaa 10 tuntia. Loma-aikana noin pitkään yhtenäiseen sessioon saattasi jopa olla aikaakin.


      • Roska ON roskaa
        paappa kirjoitti:

        Eli omin sanoin kerrottuna. Et ole jaksanut lukea niitä loppuun. Yleensä kirja luetaan kerrallaan. Kertoo hyvinkin keskittymisvaikeuksista. Tai, videon kohdalla kieli-ongelmista.

        Voin lukea kirjan kerralla, jos minulla ei ole muuta tekemistä, mutta yleensä on.
        Herttasarjaa ja poikien seikkailukirjoja luetaan kerralla.
        Jos taas tarkoitit kerrallaan, kuten kirjoitit, niin syy parin kirjan lukemiseen on seuraava.
        Minulla on yleensä samaan aikaan sekä kevyempää, että tiedekirjallisuutta. Nukkumaan mennessä kovin raskaan tekstin lukeminen on siinä mielessä turhaa, että keskittymiskyky on silloin heikompi. Tällä hetkellä luvun alla on Ilkka Seppisen "Suomen avaruustutkimuksen historia" ja kevyempänä Pratchett, Steward, Cohen : "The Science of Discworld", joka sekin nimestään ja ensimäisestä kirjoittajastaan huolimatta käsittelee ihan oikeaa tiedettä.
        En tunne ketään, joka olisi lukenut esim Mayr: "Biologia elämän tiede" kerralla läpi. Useimmilla ihmisillä sellaisen tietomäärän pinnallinenkin omaksuminen vaatii aikansa.

        Sinulta voi jäädä kirjoja lukematta huonon keskittymiskyvyn takia, mutta ei kannata projisoida omia ongelmiaan muihin. Siinä usein lyö kirveensä kiveen.


      • matonenmittari

        Mittasin juuri maankuoren paksuuden , on 17.25 meetriä.


    • joopa joo
    • ontossa Maassa

      Pellucidarissakin on puolialastomia urhoja ja kauniita neitoja pulassa.

    • ontossa Maassa
    • _Reptiliaani

      Höpö, Höpö. Ei maapallo ontto ole, maa on litteä. Monet ovat jo pudonneet reunalta alas !

      • paska

        juu, reptiliaanit putoilevat harva se päivä


      • _askap

        tänään putosi 6 reptiliaania yli reunan !


    • missäsitä

      mistä kohtaa se on laadukas?

      • ?

        Entä sinä?


      • ???????????????+
        ? kirjoitti:

        Entä sinä?

        ätsim aathok es no sakudaal ?


      • _vittu
        ???????????????+ kirjoitti:

        ätsim aathok es no sakudaal ?

        Vituksi homma menee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe