Tarvitaan potkua p*****n

Babycarrot

Sanokaa joku mitä teen. Tämä ihana mies jonka tunnen töiden kautta on katsellut minua jo puolitoista vuotta. Mutta ilmeisesti olemme kummatkin harvinaisen jumissa toistemme läheisyydessä ja saakelin omituisia tässä asiassa vaikka virallisia osaamme töissämme ollakin.
Esimerkiksi jos joudumme jostakin asiasta juttelemaan me jäämme tuijottamaan toisiamme silmiin minuuttikaupalla ja arvatkaa miltä se näyttää muiden silmissä!? Mies katselee ja katselee kamalan pitkään, itse yritän olla hillitympi.

Mies tekee pieniä aloitteita, minä yritän hymyillä.. Kummatkin uskoakseni harrastamme liiallista tulkintaa ja pelkäämme.

Mutta missä olenkin niin usein saan miehen kiinni salaa katsomasta, nurkan takaa tai sivusta. Joskus juutumme toistemme viereen, olemme siinä eikä kumpikaan puhu mitään.

Tää on naurettavaa!! Kaipuu on iso olla siinä ja mitä hittoa tämä on kun olemme kuin puusta tökäistyjä!! Vetovoima on kosmista luokkaa!

Sanokaa joku mitä teen nyt?! Minun hellät tunteeni tätä hassua ja jäykkäää, söpöä tuijottavaa miestä kohtaan on ehtinyt kasvaa aika lailla.

14

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Babycarrot

Puran lisää turhautumistani täällä: perjantainakin mies alkoi läheisyydessäni huutaa kovalla äänellä eräälle työkaverilleen ja katsoi samalla minua. Aivan kuin hän haluaisi puhua minulle mutta ei uskalla. Ja ikkunasta katsoi minua salaa. Olen niin turhautunut siihen että minulle on selvää se, että kummatkin haluamme toistemme läheisyyteen mutta en tajua jäykkyyttämme. Voisiko oikein vahva seksuaalinen vetovoima tehdä ihmiset tällaisiksi? Pitäisikö vain rykäistä, ottaa miestä kahdenkesken kädestä ja kysyä, että haluatko sinäkin?! Juutumme aina lähekkäin ja muutkin aistivat että jotain on ilmassa. Höh! Sitten meitä katsotaan pitkään!

• L

"Pitäisikö vain rykäistä, ottaa miestä kahdenkesken kädestä ja kysyä, että haluatko sinäkin?!" Jep. Mies saattaa mennä vähän hämilleen tällaisesta suoruudesta jos olette noin kauan katselleet toisianne, mutta eiköhän se ole kuitenkin lopulta aika helvetin tyytyväinen. Turha teidän on enää kiduttaa itseänne!

• potkua pilluun

POTKUA PILLUUN VAI?

• Babycarrot

Aika paha! Heh heh! no mut se ei ollu tarkoitus kuitenkaan otsikossa.

• ws

Itselläni on vähän samankaltainen tilanne, viimeaikoina olen alkanut vältellä paikkoja jossa tiedän hänen olevan, syynä on juuri tuo muitten tuijottelu ja seläntakana puhuminen. Tosin en ole ihan varma onko kiinnostus molemmin puoleista. Ei sinulla oikein ole muuta mahdollisuuutta kuin ottaa ja kysyä suoraan.Me miehet ei aina ymmärretä vihjeitä vaan suoraa puhetta. Ehkä sinunkin kohteesi ei ole varma oletko myös sinä kiinnostunut hänestä. Onnea vaan sulle;;)

• Babycarrot

Kiitos teille vastaajille! Joo siihen olen kyllästynyt kun muut puhuvat selän takana ja tätäkin miestä on jo härnättykin siitä ja juoru kiitää, itsekin näin kun kerran hänelle naurettiin sen jälkeen kun olimme olleet samassa tilassa..

Omassa pikku fantasiassani olen unelmoinut, kuinka tämä pelleily lopetetaan ja lähden tämän miehen kanssa kahville työpaikalla kahdestaan, enkä saakeli pätkääkään välitä vaikka muut katsoisivat, siinähän katsoisivat, jos niillä ei ole muuta elämää kuin toisten asioista juoruaminen. Jaa minua ei haittaisi vaikka viettäisimme joka ikisen tauon keskenämme.. Kunpa sille asteelle pääsisimme, niin se olisi jo ihanaa!

Kerran eräs luupää valehteli miehelle, että joku muu on pokannut minua ja että olisin ikäänkuin suostunut johonkin.. siis aivan systemaattista kiusantekoa tätä ,iestä kohtaan. Naurettavaa. Satuin kuulemaan kaiken. Olen kuitenkin niin idiootti, että annoin olla. Olisi pitänyt sanoa ihan suoraan siinä ja heti, mistä on kyse.

• ...

Mulla on vähän samanlainen tilanne. Asiat tällä hetkellä pyörii vaan paikoillaan eikä ne etene mihinkään suuntaan.
      Hän on jatkuvasti mun mielessä. Oon yrittäny unohtaa ja tappaa omat tunteet sitä ihmistä kohtaan mutta samassa työpaikassa se on mahdotonta.

• Babycarrot

Mutta Toisaalta miksi tarvitsisikaan tappaa tunteita? Ne ovat tunteita, tunteita jostakin, johonkuhun liittyen. Omassa tapauksessani aistin, että mies pitää minusta. Hän on huomaavainen, tarkkaavainen, hyvä mies. Hän katsoo niiiiiiin piiitkään, vaikka muut näkevät. Ja jo pitkän ajan, 1.5v! Mietin että täytyyhän tämä juttu selvittää! Jos kummatkin yksinäisiä, vähän arkoja niin sehän voi olla hyvän jutun alku. Lähinnä rukoilen vain rohkeutta itselle ja sille toiselle. Asiat ei koskaan voi olla niin huonosti etteikö hellydelle olisi tilaa. "all you need is love" -john Lennon. Right?

• mies
        Babycarrot kirjoitti:

Mutta Toisaalta miksi tarvitsisikaan tappaa tunteita? Ne ovat tunteita, tunteita jostakin, johonkuhun liittyen. Omassa tapauksessani aistin, että mies pitää minusta. Hän on huomaavainen, tarkkaavainen, hyvä mies. Hän katsoo niiiiiiin piiitkään, vaikka muut näkevät. Ja jo pitkän ajan, 1.5v! Mietin että täytyyhän tämä juttu selvittää! Jos kummatkin yksinäisiä, vähän arkoja niin sehän voi olla hyvän jutun alku. Lähinnä rukoilen vain rohkeutta itselle ja sille toiselle. Asiat ei koskaan voi olla niin huonosti etteikö hellydelle olisi tilaa. "all you need is love" -john Lennon. Right?

sama

• ...

Helpommalla olisin päässy jos en olisi koskaan ihastunut häneen mutta siinä kuitenkin pääs käymään niin. Ei sille voi mitään.

• Babycarrot

Äh! Miksi suhtautua negatiivisesti maailman ihanimpiin kokemuksiin. Ajattele, suklaajäätelö, mansikkajäätelö, naku-uinti meressä, IHASTUMINEN!

Ehkä kohdallasi on kyse tahdosta riippumattomasta limerenssistä, jonka kokija saattaa kokea jopa rasittavaksi ja ihastuksen ajatukset toistuvat ja toistuvat.

Itte kyl rakastan tätä tunnetta! Kun näen hänet, kun hän katsoo minua ja on avulias. Ja kun hän vaivautuneesti, silti lämpimästi tekee jotakin puolestani. Itsellekin tulee iso halu antaa kotakin hyvää hänelle ;)

• kassaneito

Vaikutat mieheltä, joka on ihastunut kaupan kassaan ja luulee, että se on kiinnostunut sinusta, kun tekee vaan työtänsä ja on ystävällinen.

• babycarrot

En tiiä kenelle puhut, mutta jos puhut minulle, niin en todellakaan oo mies! MIkä teitä kassaneitoja vaivaa ja mikä niitä miehiä, jotka teihin ihastuu.

Ihan kuule olen 161cm, 55 kg aitoo blondii, akateemista sellaista :))

• babycarrot
        babycarrot kirjoitti:

En tiiä kenelle puhut, mutta jos puhut minulle, niin en todellakaan oo mies! MIkä teitä kassaneitoja vaivaa ja mikä niitä miehiä, jotka teihin ihastuu.

Ihan kuule olen 161cm, 55 kg aitoo blondii, akateemista sellaista :))

Kassaneidolle: Omg, taisin mokata pahemman kerran, taisit puhua tuolle yläkerran tyypille, et minulle!

Sori, yhtäkkiä ei olekaan kovin akateeminen olo :I Tuli vähän tyhmä olo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe