mitä lahjaksi?

parhaatlahjat

ilmoitelkaa minulle parhaita lahjaideoita tiedätte. miehelle, naiselle, lapselle, ystävälle ja niin edelleen. tutustukaa http://www.parhaatlahjat.com/ ja laittakaa lahjaideoita palautelomakkeen kautta tulemaan. tai sitten tähän keskusteluun. haluaisin kaikista omaperäisimpiä ja konkreettisimpia lahjaideoita. kiitos kaikille etukäteen!

29

2062

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahjapa
    • Paita Sampo
      • NAKKI PERSEESSÄ

LEIKIN NAKILLA JA SE KATKESI SISÄÄNI, MIKÄ NYT AVUKSI???

• uiuiuiuiu

esim magneettitaulu sanamagneetteja, kangaskassi johon painettu itte joku kiva kuva, karkkipapereista tehty pussukka..

• Sisustuslahja.fi

Yksilöidyt tekstiilit ovat kiva ja mieluinen lahja. Ideoita löytyy mm. täältä: www.sistustuslahja.fi

• sasakdd
    • Kathriina
    • Lahjoja77

Hyvä lahjaidea on antaa osakkeita tai sijoitusrahastoja. Opettaa nuoren säästämään ja auttaa vaikkapa uuden harrastuksen alkuun.

Lahjoittamiseen liittyy verosääntöjä, joista saa tietoa tästä:

http://www.investori.com/j/artikkelit/yleistae-sijoittamisesta/72-lahjaksi-arvopapereita

• Nemppari99

Hei

Törmäsin aivan loistavaan sivuun josta saat miehelle hyviä lahjoja! Sivu on www.stylebox.fi

• lahjax
    • Giftplaza
    • jdkasa
    • jotain erilaista?

Miten ois joku persoonallinen vaate, koru tai ehkäpä jotain musiikkia, josta lahjan saaja pitäis? Tsekkaa täältä http://www.emp.fi Mä luulen, et täältä löytyis varmaan jotain erilaista.. :)

• Liikkujalle
    • sieltä

Kannattaa tsekata EMP. Sieltä ainaskin itte on tullu vaikka mitä vaatteita, levyjä yms. ostettua ja nyt on kaikennäkösiä joulutarjouksiakin.--> www.emp.fi

• krääsää
    • ttee1
    • martti1

itse sain lahjaksi karikatyyrin, johon oli liitettynä tärkeitä asioita elämästäni, kuten vaimoni ja koiramme. se on mukava lahja ja ikuinen muisto. taiteilijana oli toiminut Niffe. http://www.niffe.fi

• anna7

Heipsan.

Sain viimevuonna mieheltäni hampaidenvalkasiuliuskat joululahjaksi. Se lahja osoittautui parhaaksi lahjaksi ikinä ja aion tänävuonna antaa sellaiset lahjaksi myös äidilleni. Hän rakastuu niihin varmasti.
      Tilaan 3dwhite.fi:stä jonkun lahjapaketin. :)

• Rannemagneetti
    • eveliineli
    • tonttuapuri
    • Jessy
    • Lahjakeiju
    • Anonyymi

lahja on tietenkin räätälöitävä lahjansaajalle oikeaksi. On tunnettava hänen makunsa ja tarpeensa. Yleisohjetta on täysin turha antaa. En usko sellaiseen,

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Annan aina kukaroni mukaan raha lahjan,ikän katsomatta.Edelytäen olen juhla läsnä ja minuakin muistetaan läsnäololla,lahjoja en tarvitse! On ihisiä jotka yrittä kusetta rahatomina,yksi oli paras 2 kertaa vuodessa oli syntärit.Puolen vuoden välein kävi ruikutaa ravintoa,jos olisi kotinkin antaa ja on syntymä päivä huomenna.Jos saisi edes tupakka rahaa? Kiiressä ei ajatellut! Mutta laitoinkin ylös allakaan käynnin ja syntäri päivän.Kun taas tuli 6kk.samoissa merkeissä kysyin miten voi olla 2 syntymäpäivää vuodessa ,mulla on vaan 1.Ja ohjeistin ravinnon hakuun myllypuron hävikkiruoka jonoon työtömänä aikaa sillä seistä 1000 mun kanssa,läpi vuoden manantai-keskivikko-perjantai.Ihmiset ovat röyhkeitä jos antaa heille tilaisuus? Myös lahja toiveissa!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tuksu pakenee poliisia!

Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      4228
    2. Martina neljäs sija

Eiköhän kaikki onnitella upeasta suorituksesta ,omassa sarjassa neljäs sija 💯hienoa Martina 🇫🇮👌💯
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      2589
    3. Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."

Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      2379
    4. Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!

Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2120
    5. Miksi sinä tykkäät minusta

Syitä tykkäämiseesi? Vastaa kuin omalle kaipauksen kohteellesi.
      Ikävä
      92
      1351
    6. Rakastan sut ja sua

Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..
      Ikävä
      129
      1043
    7. Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?

Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot
      Julkkikset
      38
      991
    8. Voit oikeasti unohtaa minut

nainen. Olen niin väsynyt ja aikaansaamaton. Ei minusta ole kuin uninalleksi korkeintaan töiden jälkeen. Enkä edes ole niin tuuheakarvainen kuin kaupa
      Ikävä
      47
      934
    9. Helsingin Sanomat harjoittaa kansalaistemme harhauttamista?

Suomalainen media on lietsonut sotapelkoa meihin propagoivalla manipulaatiolla --- Helsingin Sanomat on merkittävä manipulaattori [Tämän vastinkirjoi
      Maailman menoa
      331
      882
    10. Hyvää yötä Hoo

Naiselle. Rakastan sinua ❤️❤️❤️ Terv: vaikeatapaus
      Ikävä
      65
      860
    Aihe