mitä lahjaksi?

parhaatlahjat

ilmoitelkaa minulle parhaita lahjaideoita tiedätte. miehelle, naiselle, lapselle, ystävälle ja niin edelleen. tutustukaa http://www.parhaatlahjat.com/ ja laittakaa lahjaideoita palautelomakkeen kautta tulemaan. tai sitten tähän keskusteluun. haluaisin kaikista omaperäisimpiä ja konkreettisimpia lahjaideoita. kiitos kaikille etukäteen!

39

3356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahjapa
    • Paita Sampo
      • NAKKI PERSEESSÄ

        LEIKIN NAKILLA JA SE KATKESI SISÄÄNI, MIKÄ NYT AVUKSI???


    • uiuiuiuiu

      esim magneettitaulu sanamagneetteja, kangaskassi johon painettu itte joku kiva kuva, karkkipapereista tehty pussukka..

    • Sisustuslahja.fi

      Yksilöidyt tekstiilit ovat kiva ja mieluinen lahja. Ideoita löytyy mm. täältä: www.sistustuslahja.fi

    • sasakdd
    • Kathriina
    • Lahjoja77
    • Nemppari99

      Hei

      Törmäsin aivan loistavaan sivuun josta saat miehelle hyviä lahjoja! Sivu on www.stylebox.fi

    • lahjax
    • Giftplaza
    • jdkasa
    • jotain erilaista?

      Miten ois joku persoonallinen vaate, koru tai ehkäpä jotain musiikkia, josta lahjan saaja pitäis? Tsekkaa täältä http://www.emp.fi Mä luulen, et täältä löytyis varmaan jotain erilaista.. :)

    • Liikkujalle
    • sieltä

      Kannattaa tsekata EMP. Sieltä ainaskin itte on tullu vaikka mitä vaatteita, levyjä yms. ostettua ja nyt on kaikennäkösiä joulutarjouksiakin.--> www.emp.fi

    • krääsää
    • ttee1
    • martti1

      itse sain lahjaksi karikatyyrin, johon oli liitettynä tärkeitä asioita elämästäni, kuten vaimoni ja koiramme. se on mukava lahja ja ikuinen muisto. taiteilijana oli toiminut Niffe. http://www.niffe.fi

    • anna7

      Heipsan.

      Sain viimevuonna mieheltäni hampaidenvalkasiuliuskat joululahjaksi. Se lahja osoittautui parhaaksi lahjaksi ikinä ja aion tänävuonna antaa sellaiset lahjaksi myös äidilleni. Hän rakastuu niihin varmasti.
      Tilaan 3dwhite.fi:stä jonkun lahjapaketin. :)

    • Rannemagneetti
    • eveliineli
    • tonttuapuri
    • Jessy
    • Lahjakeiju
    • Anonyymi

      lahja on tietenkin räätälöitävä lahjansaajalle oikeaksi. On tunnettava hänen makunsa ja tarpeensa. Yleisohjetta on täysin turha antaa. En usko sellaiseen,

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Annan aina kukaroni mukaan raha lahjan,ikän katsomatta.Edelytäen olen juhla läsnä ja minuakin muistetaan läsnäololla,lahjoja en tarvitse! On ihisiä jotka yrittä kusetta rahatomina,yksi oli paras 2 kertaa vuodessa oli syntärit.Puolen vuoden välein kävi ruikutaa ravintoa,jos olisi kotinkin antaa ja on syntymä päivä huomenna.Jos saisi edes tupakka rahaa? Kiiressä ei ajatellut! Mutta laitoinkin ylös allakaan käynnin ja syntäri päivän.Kun taas tuli 6kk.samoissa merkeissä kysyin miten voi olla 2 syntymäpäivää vuodessa ,mulla on vaan 1.Ja ohjeistin ravinnon hakuun myllypuron hävikkiruoka jonoon työtömänä aikaa sillä seistä 1000 mun kanssa,läpi vuoden manantai-keskivikko-perjantai.Ihmiset ovat röyhkeitä jos antaa heille tilaisuus? Myös lahja toiveissa!

    • Anonyymi

      https://piirretty.myshopify.com/

      Jos sattuu eläimenystävä olemaan niin kyseiselle palvelulle ehdottoman iso suositus! Itse olen tilannut tuolta ja täytyy kyllä sanoa että yllätyin positiivisesti!

    • Anonyymi

      Minä ostin maalaa numeroilla taulun 30v lahjaksi tutulle. Pystyi tekemään omasta haluamastaan valokuvasta. Kannattaa varata kymmenisen päivää toimitukselle

      www.paintbycanvas.com

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Iso suositus piirretty.com verkkokaupalle! Tekevät muotokuvia koirista ja kissoista, eli eläimenomistajalle aivan erinomainen lahja!

    • Anonyymi

      https://lemmikkikuvat.com sivustolta ostin omalle tytölle puhelimen kuoret, sekä koristetyynyn missä oli meidän koiran kuva. Mielestäni olivat erittäin laadukkaita ja suht edullisia. Erinomainen vaihtoehto jos vaan sattuu lemmikkejä löytymään

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täältä löytyy kivoja lahjoja https://giftiko.fi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe