Hyvä näkijä jaksaisitko

Särjetty sydän

Mitä näet minulle,keski-ikäiselle naiselle.Luulin jo että olin löytänyt rakkauden loppuelämäkseni,mutta näin ei käynyt vaan mies särki sydämeni.En tiedä miksi näin tapahtui kielivaikeuksien takia.Nyt olen lähdössä matkalle kesäkuussa.Miten matkani menee?Löydänkö vielä onnen elämääni.Selviääkö minulle koskaan miksi mies teki minulle näin?

2

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

päästä irti tästä miehestä, hän ei ehkä ole sitä, miksi häntä luulit. tulee aika, jolloin unohdat koko tapahtuman.
      sinä olet niiiiiin kiltti ja hyväsydäminen! mutta koko loppumaailma ei ole niin kiltti, kuin sinä kuvittelet sen olevan.

maailma on rankka paikka, jossa jokainen etsii itselleen hyvää. mutta kaikki eivät ole valmiita tekemään uhrauksia hyvän eteen. sinulla on romanttinen kuva elämästä ja tavallaan se on myös sinun rikkautesi. mutta elämänmatkallasi sinä myös haavoitut, olet satuttanut itsesi jo monta kertaa.

kun sinä vahvistut sisimmältäsi ja uskot itseesi, todellakin uskot! , sitten sinä löydät oman puolikkaasi. ja hän taitaa olla lähempänä, kuin uskotkaan. takoitan maantieteellisesti, sillä hän on suomalainen ja melko lähellä kotiasi jo nyt.

päästä irti menneestä ja potki tulevaisuutta kohti! sinun kannattaisi lukea hyviä kirjoja ja löytää niistä inspiraatiota. lue vaikka hemingwaytä, aluksi vaikka "vanhus ja meri". se on kaunis kertomus elämästä ja ihmisen unelmista.

ja kun etsit lyhyempää luettavaa, hae kirjastosta lokki joonatan. sinä sytyt niistä!
      ei sinun tarvitse olla aina yksin, mutta ensin on saatava tuo voimapesäke kuntoon ja siivet kannattamaan.

t. Keskiyö

• Särjetty sydän

Kiitos sinulle ihana ihminen,kun jaksoit katsoa minulle.Osuit aivan oikeaan kuvauksessasi,sillä olen juuri tuollainen.Ihanaa kesää sinulle ja enkeleitä elämääsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      127
      2770
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      244
      2425
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      63
      1645
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      189
      1528
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      58
      1454
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      75
      1153
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1128
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      39
      1109
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      960
    Aihe