Eli takana on puoli vuotta big 3:lla muunmuassa priorinilla,omega3:lla,sinkillä,biotiinilla,msm tabuilla muilla lisäravinteilla, jotka ei ole niin tärkeitä kun en edes muista nimiä.
Tulos:
Hiusten laatu uskomattoman vahva. Hiuskasvu erittäin tiheää.
Ennen pahasti vetäytyvä ja kuihtuva hiusraja on nykyään jo hyvässä kunnossa, eikä kukaan voisi arvata, että olisin ollut kaljuuntumassa. Hiusraja näyttää todella vahvalta ja hyvältä..
Aineet on toiminu helvetin hyvin!!!!
Puoli vuotta Big 3:lla + muilla tehostajilla
6
265
Vastaukset
- haista vee
Just joo.. Tota sä et usko itsekään.
Ihan paskaa jauhat. Ja sitä paitsi pidä visusti mielessä se että heti ku lopetat noi niin kaljuunnut entiseen tahtiin (jota teet nytkin, mutta mielesi on voimakas joten uskot itsekin valheisiisi). - aloittaja..
Tott puhun. Hiukseni ovat uskomattomn tuuheat ja uutta kasvua tulee koko ajan lisää. Eikä hiuksia ole lähtenyt moneen kuukauteen. Hiukseni ovat melkeinpä täydelliset. Mistään kohdasta ei näytä enää että olisi vähääkään kaljuuntunut. Minulla nämä tuotteet on ainakin toimineet.
Ehkä olet siksi katkera, koska sinulla ne eivät toimi. Onneksi vain pieni murto-osa epäonnistuu kaljuuntumisen hoidossa ja suurin osa saa hiusongelman kuntoon.- Paskapuhetta
väittää ettei hiuksia ole lähtenyt moneen kuukauteen! Kaikilta ihmisiltä lähtee kymmeniä hiuksia joka päivä! Jos provoat niin provoa edes kunnolla!
- Totta se on
Paskapuhetta kirjoitti:
väittää ettei hiuksia ole lähtenyt moneen kuukauteen! Kaikilta ihmisiltä lähtee kymmeniä hiuksia joka päivä! Jos provoat niin provoa edes kunnolla!
Ei tipu minullakaan enää pestessä aina yhtään tai pari korkeintaan, mutta viikossa lääkkeiden lopettamisesta alkaa lähteä ja kestää muutama viikko ennen kuin lakkaa uudelleen aloittaessa.
Jokainen löytää itse parhaan yhdistelmän kunhan kokeilee.
Minulla Rogaine-vaahto, Gefina, Biotiini, MSM, Friggs Omega-3 (23 vaikuttavaa ainetta).
- terveisiä percstä
Hahahahah. Hyvä vitsi .. ai että hiuksesi ovat melkeinpä täydelliset ? No mut eihän sun sitten tarvi käyttääkään mitään ?
ainut mitä saat noista myrkyistä on lisäkivessyndrooma. Siinähän sitten selittelet ku päälakes on kalju ja munas on vatsan sisällä. - Uljas harja
Aloittaja tietää mistä puhuu ja minä myös. Mitä erikoista tuossa on. Minä olen syönyt kaksi vuotta hiuslisäravinteita. Puolen vuoden jälkeen alkaa näkyä kaikki tuo mitä aloittaja kuvaa. Minä olen syönyt myös 7 kk dutasteridiä ja päässäni on noiden jälkeen jytkytukka.
Perskele, että onkin uljas harja.
Miksi pitäisi kieltää totuus jonka aloittaja kertoo. Nyt en oikein ymmärrä. Kateusko täällä kummittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837