Haluatko vaikuttaa kirjaan?

Jos sinä saisit päättää millainen kirja kirjoitettaisiin, millainen se olisi? Mitä henkilöitä siihen kuuluisi? Mitä siinä tapahtuisi? Paras ehdotus valitaan ja siitä kirjoitetaan kirja!

8

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjld lkdfj

Kysyt väärällä palstalla. Me kirjoitamme itse, ja painimme täsmälleen saman ongelman parissa, johon nyt tiedustelet vastausta.

• siitä vaan tarinaa

eletään kaukaisella planeetalla. Planeetan talous perustuu sammaliin joilla käydään kauppaa murkkujen, muurahaismaisten otusten kanssa. Ihmiset, jotka on tuotu planeetalle noin kymmenen tuhatta vuotta sitten ovat vapaita tekemään mitälystäävä, paitsi eivät saa muodostaa armeijaa. Jos yli kymmenen aseistettua ihmistä kokoontuu, murkut heittävät niskaan tainnutuskaasua ja ihmiset kuljetellaan kuka minnekin ja heitetään suolle selviytymään. Päähenkilönä on ammattimiekkalija joka hankkii kilpailukielon, sekä miekkalijan kokkina toimiva prinsessa joka vähät välittää kruunusta, koska haluaa olla kokki. kaksikko löhtee sammalenkerääjiksi, koska urhilijaa kerrassaan potuttaa tuomio, eikä hn keksi muutakaan keinoa vältellä lehdistöä. hum. planeetalla on ehdoton tappamis-kielto, tappajat viskataa autioille saarille murkkujen toimesta.

• siitä vaan tarinaa

lisää murkku-maailmaan. Jutussa ei saa tappaa ketään, ei maailmankaukkeuden ongelmien, hyvän ja pahan taisteluja eikä outoja jumalia.
      murkut suosii urheilua,, koska se kanavoi ihmisten joukkuehenkisyyttä, aiheituttaa vähemmän ympäristötuhoja kuin sota ja veteraanit ovat uransa jälkeen hyväkuntoisa ja voivat poimia sammalia vielä kymmeniä vuosia.
      sammalkauppaa harrastaa kaikki, koska sammalilla voi ostaa mitä tahansa linkkarista leikkuupuimuriin

• oeirgh ioergh

Murkkutarinan voisi päättyä tragediaan: Ja sitten sienestäjän saappaan varjo laskeutui murkkumaailman ylle ja sen pituinen se.

• scarabaeus

Ilmestyikö koskaan sitä kirjaa, jota oli puuhaamassa se kirjailija Karppi jossain sanomalehtisivustolla, että piti lähetellä niitä tekstejä ja keräävät sitten bestselleriksi.
      Dekkariko siitä piti kasaantua, jotenkin minulla on sellainen muistikuva.
      Voi kyllä olla, että se olikin ihan joku toinen juttu.

Onko teillä harmainta aavistusta mitä tässä nyt tarkoitan?

• sit ruuna

Ei, mitä ihmettä tarkoitat ja kuka on kirjailija Karppi?

• Uissa ui

Ai Tammen kirjailija Mikko Karppi vai? Mun mielestä se kai ilmestyi jo.

• scarabaeus

juuri tätä muistelin, ja
        että on siis ilmestynyt,

milloin ja millä nimellä ?

Viimeksi oli telkassa tämä Karppi ja kasaavat jotakin 60-lukulaista, mutta en sitten nähnyt kuin vilauksen ja jäi epäselväksi että mitä, kirjaa vai elokuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen