Parveke kuntoon

Poropeukalo unelmoi

Meillä on hieno lasitettu parveke ekassa kerroksessa, ja aurinkoa piisaa liikaakin. Näköala ei ole hääppönen, mutta silti tekee mieli oleskella parvekkeella.
Miten partsista saa kivan oleskelupaikan NOPEASTI? Tarviis näkösuojaa, kasveja, kalustetta. Olen nähnyt joillain parvekkeilla jopa tauluja, valoverhoja, paneeleita ja kaikkea kodikasta ja yksilöllistä.
Onko Riihimäessä tai ympäristössä parvekkeisiin ja niiden verhoihin ynnä kalusteisiin erikoistuneita kauppoja?

6

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isemään

      ikea - klikaa siitä oikealta sisään

      toisaasta täytyy ensin kysyä, että paljonko ajattelit sijoittaa siihen?
      helpompi nääs suositella jotain

      • ''''''''''''''''''''

        Tuohon kai sopisi sellaiset parvekesäleverhot, jotka saa nostettua mihin asentoon vaan eli niinkin että alh (ihmisen pään kohdalle asti) on verho ja yläosa on auki, eli ns. laskosverho.
        kaihdinliikkeeseen siis ensin ja sitten sisustusta.


      • ''''''''''''''''''''
        '''''''''''''''''''' kirjoitti:

        Tuohon kai sopisi sellaiset parvekesäleverhot, jotka saa nostettua mihin asentoon vaan eli niinkin että alh (ihmisen pään kohdalle asti) on verho ja yläosa on auki, eli ns. laskosverho.
        kaihdinliikkeeseen siis ensin ja sitten sisustusta.

        Enne kuin noita oli saatavana niin pantiin kiskoilla olevia tavallisia verhoja, onhan ne tietenkin halvempia, mutta kun tuo ilm. on aika näkyvä paikka...


    • sisustaja yksi

      Ainoo järki ratkasu on alla:

      http://www.lumon.fi/parvekelasit/auringonsuojaverhot

      meinasin ite hankkii, mut sit jätin, ko koivut kivasti varjostaa.
      kaikki on hankalii ja varsinkin ne typerät bambu -verhot on vihoviimeinen
      hankinta.
      ja montaks akkunaa sul on, jos panisit vaan yhteen.

      laita aurinkovarjo, jos on tilaa

      • verhoiiiluuu

        Säleverhot on paljon monikäyttöisimmät kuin nuo kuvassa olevat verhot. Säleverhot saa moneen asentoon siis niin että niistä näkee enemmän taikka vähemmän läpi. Taikka sitten saa kokonaan nostettua ylös pois. Eikä ne ole noin selvästi ulkoapäin näkyvät, että ai noilla on tossa verhot.
        Ekakerros on vaativampi kuin muut verhojen suhteen, koska on ohikulkijoita samalla tasolla.


      • märkäratti
        verhoiiiluuu kirjoitti:

        Säleverhot on paljon monikäyttöisimmät kuin nuo kuvassa olevat verhot. Säleverhot saa moneen asentoon siis niin että niistä näkee enemmän taikka vähemmän läpi. Taikka sitten saa kokonaan nostettua ylös pois. Eikä ne ole noin selvästi ulkoapäin näkyvät, että ai noilla on tossa verhot.
        Ekakerros on vaativampi kuin muut verhojen suhteen, koska on ohikulkijoita samalla tasolla.

        joopa, joo, eipä ole kovin käytännölliset sekä ota huomioon pölykoirat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe