ongelma ja sen poisto

omppu57

Tähän tarvitaan kaksi bussia .Ensimmäiseen bussiin nousee Daavittila imujoukkoineen,johon kuuluu Kälkäjä,Riekki,Oinas-Panuma tyttärensä kanssa,Turpeinen,lottovoittaja Törrö,Komulainen,Putula,Tihinen,Veivo.Ja matka alkakoon eka pysähdys paikkoja ovat syrjäkylän koulut .Mitä on tullut maksamaan koulujen alasajot johon Turpeinen ilmoittaa summan,jos osaa.Seuraava pysähdys paikka teknisten toimintojen keskus,tämän alas ajon Tihinen tuntee parhaiten.Jonka jälkeen matka jatkuu pohjantähteen ,jolloin Turpeinen ilmoittaa Daavittilan synttäreiden hinnan,jos osaa.Eteenpäin jolloin vietetää erittäin pitkä hiljainen hetki hirsikunnaan raunioilla,lakit pois päästä.Kälkäjä ja Daavittila ilmoittavat rakennuskustannukset,todelliset.Onkohan iikkarin Martta ottanut vielä yhtään kuvaa,onko saanut iskältä lupaa.Pahus nyt Syöteelle ja vielä Syötteen päälle jolloin Terentejeff liittyy joukkoon ja ilmoitta summan kuinka paljon on pudislaisten veromarkkoja tähän touhuun.Kaikkien iloksi Komulainen hyvän lauluäänen omaavana aloittaa yhteislaulun miks oon mä suruinen.Matka jatkuu kohti Kostamusta ,jonne myös matkaajat jäävät loppuelämäksi,eli ensimmäinen omgelma on poissa.Toiseen bussiin lottovoittaja Törrö käypi hakemassa avosylin kaikki mamut ja matka alkakoon kohti Kostamusta ,Eli näillä ongelma poistoilla pudis on taas hyvä asua,toivottavasti olen oikeassa

40

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä toteutukseen!

tää on tosi hyvä!!

• hyväpä niinnii

Toiseen pussiin noukitaan matkanvarrelta TYKKYLÄINEN !

• Tykkyläinen

Siuruan Kansantasavallassa ei bussit kulje, joten pittää tulla tienvarteen....

• tavarits
        Tykkyläinen kirjoitti:

Siuruan Kansantasavallassa ei bussit kulje, joten pittää tulla tienvarteen....

näin mahtavaa turneeta ei tykkyläinen kannata jättää välliin. kyllä sinut joku nadja siellä kostamuksessa ottaa hotteisiisa.

• Tykkyläinen
        tavarits kirjoitti:

näin mahtavaa turneeta ei tykkyläinen kannata jättää välliin. kyllä sinut joku nadja siellä kostamuksessa ottaa hotteisiisa.

Jaa tässä olikin kyse vain mustasukkaisuudesta, onko sinunkin naisesi ollut minulla mallina, minä jo säikähdin, että kyse oli politiikasta....

• omppu57
        Tykkyläinen kirjoitti:

Jaa tässä olikin kyse vain mustasukkaisuudesta, onko sinunkin naisesi ollut minulla mallina, minä jo säikähdin, että kyse oli politiikasta....

Jätin Tykkyläisen tarkoituksella pois bussin kyydistä koska näyttää siltä että Tykkyläisellä on sittenkin kirkkaita ajatusia ,viitaten kehitysjohtajan valintaan

• Lensabus
        Tykkyläinen kirjoitti:

Mustasukkainen vaimonsa nöyryyttämä mies. Tykkyläinen on niitä harvoja äijiä jotka painostuksesta huolimatta uskaltaa pitää keskustelun käynnissä.

Ihme vimma joillain ihmisillä kuin väkisin yhdistää tykkyläinen ja mamut, perusajatuksena ilmeisesti kääntää huomio rasismiin ja mamuihin.

• Tykkyläinen
        Lensabus kirjoitti:

Mustasukkainen vaimonsa nöyryyttämä mies. Tykkyläinen on niitä harvoja äijiä jotka painostuksesta huolimatta uskaltaa pitää keskustelun käynnissä.

Ihme vimma joillain ihmisillä kuin väkisin yhdistää tykkyläinen ja mamut, perusajatuksena ilmeisesti kääntää huomio rasismiin ja mamuihin.

Se on vain kiusaamista, että sanoisin jotain maahanmuuttovastaista, kun olen harrikkamies ja perussuomalainen, jos menisin halpaan, niin siitähän se älämölö nousisi

• kakoskuski
        omppu57 kirjoitti:

Jätin Tykkyläisen tarkoituksella pois bussin kyydistä koska näyttää siltä että Tykkyläisellä on sittenkin kirkkaita ajatusia ,viitaten kehitysjohtajan valintaan

Ei ole Tykkyläinen alkuunkaan Hakkaraisen veroinen mutta kyllä hän nyt Kostamuksenbussin ETUPENKILLE hyvin mahtuu !

• Per(us)verssiä toimi

Melkein koko vaalikausi meni Tykkyläiselläkin Daavittilan kaveverina. Onkohan lähestyvillä vaaleilla vaikutusta nykyiseen käyttäytymiseen? Bussiin vaan ja kamera käteen, jotta pääsee tirkistelemään linssin läpi naisia. Mutta ei anneta lupaa kuvailla siellä kaupungin piikkiin.

• Anopinkuletuslaatikk

Mulla on parempi ehotus: Viedään koko lasti Pussilla IsoSyötteelle ja nostetaan se hissillä ylös. Laitetaan kaikille lastiikkapussi jalakoväliin ja paannaan tulemaan pers'mäkiä alas siitä "vaikiasta" rinteestä. Se, jolla on palikat niskassa alhaalla maalialueella tai jos ei pääse maaliin asti, niin joutuu jättään edustushommat ja vähän muutkin hommat sikseen. Sille harvalukuiselle porukalle, joka pääsee alas pääkoppa kunnossa, tarjotaan PärjänKievarissa syntymäpäivä-risotto-kahvit.

• ulkoinen konsultaati

Jos teillä on noin vaikeita ongelmatapauksia henkilökunnassa ja luottamushenkilöissä, niin nehän tulee saattaa pikimmiten hoitoon ,,sitten ei tarvi työnohjausta,,

• huolestunut

eka bussiin ehdottomasti Tykkyläinen rakkaiden konsulttiensa kanssa

• eduskunnasta terkkuj

Mikä farssi siellä Pudasjärvellä on kaupungin johdossa menossa?

• voi voi

Tämä on todellinen farssi,nämä eka bussiin laitetut henkilöt ovat TUHONNEET koko Pudasjärven maineen.En tiedä itkeäkö vai nauraa,nyt hävettää olla Pudasjärvinen

• Tykkyläinen
      • soldiers' party

niin - katso etelän hetelmä - persu ja mamut bailaavat. mitäs se persujen puolueohjelma sanookaan mamuista?

• zegcet

Älyäisit edes hävetä !

• Aappo Luomujoku
        zegcet kirjoitti:

Älyäisit edes hävetä !

Tuskimpa Tykkyläinen edes tuntenee sanan" hävetä " !

• iskariot
        Aappo Luomujoku kirjoitti:

Tuskimpa Tykkyläinen edes tuntenee sanan" hävetä " !

Mitä se Aappo Luomujoku nyt viisastelee. Haluatko sinä Kostamuksen bussiin? vai mitä?

• Aappo Luomujoku
        iskariot kirjoitti:

Mitä se Aappo Luomujoku nyt viisastelee. Haluatko sinä Kostamuksen bussiin? vai mitä?

En ole eläissäni purkinyt mikäänlaiseen TUKIPUSSIIN !

• 1234

Miksi kukaan ei tee mitään täman ongelman poiston suhteen vai onko muka parempia ehdotuksia .

• kapa 10

Naamat muistissa itse en liikkus pudiksella tuon laulun jälkeen teinä minun verorahoja ette kauan käytä näillä nurkilla muistakaa se tunnette näköjään pudasjärveläiset aika huonosti namut

• pettynyt kotikuntaan

Kyllä Pudis pikkuhiljaa kuihtuu ja fiksut tajuaa lähteä aikonaan.. Ei sitä hometta ja vähäjärkistä herruutta voi katella. Kaupunginjohtaja vaihtu ja kaikki alko mennä persmäkeä liukkaasti alas.

• Iskariot

Hienoa omppu! Sattui naulan kantaan. Nyt tienlanaus käyntiin.

• kostamus oottaa

Kovastippa haluat heille kunnon tietä ,aatteleppas minkälaista vuoristorataa nämä päättäjät ovat meille tarjonneet.No kun tämä sakki pääsee rajan yli siellä ei heille konsultit tasoita teitä eikä opasta suurella taksalla mitä pitää tehdä.Toivottavasti Tykkyläinen muistaa ottaa omat soittimet eli ämpärit mukaansa.

• rosterirauta

Mulla ois tiijossa hyvä peräkärry, jos kovin täyteen tulee onnikka.

• Autoilia

Jos valittajat itse ahtaisitte itsenne siihen kunnan käytöstä poistettuun punaiseen kuorma-autoon ja ajaisitte autonne vaekka Arkankeliin. Vetäsen tulupat pois kun ootta perillä. Sinne saatta jäähä. Me jäähään elämään parempaa elämää iliman teijän kokoaikaista kitinää ja väsynyttä vollotusta.

• rekkamies

Eipä siihen mahu kuin kolme ketä kaksi meinaat ottaa kaveriksi.Ja toisekseen alkukirjoitus oli mielestäni totta eli se ei ole kitinää eikä vollotusta vaan faktaa.Kovin ei ole kirjoittajalla kaksinen elämä jos tyytyy tähän nykyiseen päättäjien toimintaan.

• ulkopaikkakuntalaine

Tarkoittaako tuo KD = KrsitillisDemokraatti?

• kesä kaikilla

Taitaa tarkoittaa kaupunginjohtaja Kaarina Daavittilaa.

• puuhastelija

Hänhän nauraa sisäisestä ilosta, pääsevät hänestä eroon parivuojen piästä, kunhan eläkehaitari avvautuu,,

• nyt äänestämään

Älähän iloitse liian aikaisin,koska tämä reppana tradenomi hallintojohtaja Turpeinen tullee tuuraamaan .Ketkähän ovat imujoukoissa silloin ??No tietenkin samat jotka ovat olleet tähänkin asti jollei vaalit tee muutosta?Eli pelastakaa hyvät ihmiset Pudasjärvi äänestäkää.

• ongelma tilanne

Lisää linja-autoja,että saadaan kaikki nämä nykyiset päättäjät pois täältä.eli kaikki hallitus ja valtuusto jäsenet kyytiin ja kohti kostamusta.Toivottavasti tällä ja yllä olevalla toimenpiteellä saataisiin siivottua ala-arvoiset päättäjät pois Pudasjärveltä.

• kostamus 9

Kuka kumma on hakenut tämän rupusakin pois.Pudiksen meno menee yhä hullummaksi.Auttakaa hyvät ihmiset,että nämä toivottomat tuhertajat saahaan pois täältä,kiitos

• Ymmärtämätön aasi

Luulen tai oikeastaan tiedän, että mitään ei ole tehtävissä. Näin se vaan on, joissakin kunnissa onnistuu tällainen peli kuin meillä, joissakin kunnissa ei tulisi kysymykseenkään. Kotikaupunkimme on takapajula ja siksi täällä voi johtovirkaankin päästä ilman pätevyyttä. Tätä meidän täytyy sietää, koska muutosta ei tule. Ei sitä tule äänestämällä eikä äänestämättä jättämisellä. Juhlikaamme siis pienissä piireissä johtajamme nimipäivät ja syntymäpäivät ja kumartakaamme samalla Mekkaan päin.

• yks vaan

Jotakin meidän pitäisi isolla joukolla tehdä, jotta tuo johtoporras saataisiin vaihtumaa. Muuten olemme kohta konkurssissa. KD:n kuuleman mukaan on aikonut saattaa Pudasjärven konkurssiin.

• Tosi on

Eikös se niin ole että kaupunginjohtaja tottelee kaupunginhallitusta eikä päinvastoin. Eli vaaleilla valitun hallituksen tulee ottaa se valta ja vastuu joka sille kuuluu. Mieluummin nyt konkurssin aattona kuin konkurssissa. Vai onko syytä olettaa että kaupunginhallituksen jäsenet ajattelevat välttävänsä vastuun tulevasta kun nykyinen kausi päättyy. Tänään tehdään miljoonien eurojen velkoja jotka erääntyvät kaupunkilaisten maksettaviksi joka tapauksessa kymmenien vuosien päähän. Kaupunginjohtajahan ei näistä veloista vastaa nyt eikä tulevaisuudessa.

• yks vaan

Pudasjärvellä menee toisin päin. Kaupungin hallitus tottelee kaupungin johtajaa joka sanelee ja hallitus kuitenkin ottaa vastuun asioista. Tämä diktatuuria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4500
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3387
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      29
      1940
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1192
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe