Surullista, että tämän palstan ovat vallanneet pääosin muut kuin vl:ät.
Surullista!
6
114
Vastaukset
- Ei enään..
Onko Sinulla joku näyttö siittä?
- vl
Kyllä sen viesteistä huomaa.
- Silmäänviilaaja
Mistä voit tietää ketä tällä palstalla on. Eihän sinun kirjoituksesikaan kerro mitään uskovaisuudestasi. Päinvastoin suureenääneen uskojia tulee aina epäillä, niin monta valehtelijaa on nähty.
- ristitty
Surullista myös, miten tuolla K24-palstallakin sallitaan vl:ien loukkaaminen:
'petri ristimäki |
21.4.2012 17:59:00
Bror, onhan se totta, että hylkimistä esiintyy, ja vähemmästäkin kuin opillisista erimielisyyksistä. Nämä "Pohjois-Pohjanmaan talibanit" tekevät sen kuitenkin jopa omille perheen- ja suvunjäsenille.'
Olin pitänyt palstaa vähän fiksumpana. - oma kokemukseni
Tämä on nimensä mukaisesti palsta, jonka aiheena on "vanhoillislestadiolaisuus". Ei siis mikään "vanhoillislestadiolaispalsta", joka olisi tarkoitettu pelkästään vanhoillislestadiolaisille. Siksi meillä muillakin on tosiaankin oikeus olla täällä keskustelemassa aiheesta. Varsinkin kun liikkeellänne on Suomen kokoisessa pienessä maassa paljon vaikutusta monen siihen kuulumattomankin henkilökohtaiseen elämään.
- johtopäätös?
Ehkä se johtuu siitä, että puhujat ovat seuroissa kieltäneet uskovaisia keskustelemasta netissä uskonasioista.
Kun tämä on vl uskovaisilta kielletty, tämän on vallanneet epäuskoiset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522165
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9755- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78490Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479