Päivästä toiseen ,onkohan niiten elämä tylsää
Jotkut ne jauhaa samaa pas*aa
5
85
Vastaukset
- ei auta ei
ei o tylsää, mutta vittumaista
- neponenä
Välillä on tylsääkin. Voisi jauhaa asiaakin, mutta sekään ei aina jaksa kiinnostaa. Iltasanomat ja uutiset pitäköön siitä huolen. Minä jauhan sitä mitä haluan vaikka shittiä se ois...
- Ja jotkut
ne stalkkaa vuoroissa vuodesta toiseen. Mitenhän tylsää niitten elämä on, kun ne joutuu mun fiksuja juttujani lukemaan.
No, kai se niittenkin elämä siitä piristyy, kun pääsevät yhdessä lukkojen taakse...Ja tosi on! - pakko myöntää
Ja sinä se jaksat uskollisesti päivästä toiseen lukea tätä pas-kaa ja tylsää,sitähän tämä on.
- osujauppos
Kumman elämä on tylsempää: niiden jotka jauhaa sitä samaa paskaa vai niiden jotka jauhaa toisten paskanjauhamisesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872