Hei matkaajat. Millaisia kokemuksia teillä on Antalyan nähtävyyksistä? Missä kannattaisi ehdottomasti käydä? :) Kiitos avusta.
Antalya nähtävyydet
7
803
Vastaukset
- Kari Antalyanda
Täällä asuen suosittelen esim vanhaa kaupunkia eli Kaleicia. Samoin Konyaltin pitkää kivirantaa. Larassa on kesällä hiekkaveistoskilpailun satoa. Vesipuistot on todella upeita (verrattuna Suomen omiin). Antalyassa on todella suuri argeologinen museo (koosta kertoo jotain se että vain varastossa on päälle 20000 esinettä). Lunapark eli huvipuisto on mainio jos kaipaa adrenaliinia, siellä vehkeet kun on Lintsiä/Särkänniemeä "julmemmat". Ja jos vuokraa auton niin lähialueella on esim Myra, josta joulupukin esikuva eli Saint Niclaus on kotoisin (jep, joulupukki on turkkilainen:) ja sieltä hieman eteenpäin on mm vedenalainen kaupunki jne jne eli nähtävää ja tekemistä riittää. Naisten kannattaa ottaa paksu rahakukkaro mukaan koska täältä löytyy suurimmat Outlet-ostokeskukset!
- 15+13
Eikös tuohon Myraan olen matkaa vielä aika lailla Antalyasta! Useampi tunti autossa? Olen meinaan Myran ja tuon vedenalaisen kaupunginkin nähnyt ja useampi tunti tökötettiin bussissa vielä Antalyan jälkeen...?
- Kari Antalyanda
15+13 kirjoitti:
Eikös tuohon Myraan olen matkaa vielä aika lailla Antalyasta! Useampi tunti autossa? Olen meinaan Myran ja tuon vedenalaisen kaupunginkin nähnyt ja useampi tunti tökötettiin bussissa vielä Antalyan jälkeen...?
Jos meni useampi tunti niin sitten kiersitte aika lailla! Ja sitähän ne turistibussit välillä tekee, kokoaa porukkaa useammasta paikasta, pysähdytään shoppaamaan tai tauolle jne. Matkaa on noin 60km ja autolla siitä selviää reilusti alle tunnissa.
- JK
EI MISSÄÄN
- Taas mennään
On suuri riemu nähdä voimaton kiukkusi!
- Kari Antalyanda
Olisko tämä JK niitä jolle suurin matkailukokemus on lähipubi? :D
Ihan vaan vitsinä sanon :) - En ymmärrä
Kari Antalyanda kirjoitti:
Olisko tämä JK niitä jolle suurin matkailukokemus on lähipubi? :D
Ihan vaan vitsinä sanon :)Mikä ihmeen Antalyanda?
Sukunimesikö (vrt. Terhi Alanya)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324451Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252345Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene142337Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512108- 321667
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731466Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321451- 661274
- 821231
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401084