Terve! Täysi ikäinen täysin hukassa oleva mies kysyis että mikähän minä mahdan olla kun kiinnostun ja ihastun naisiin mutta minulta puuttuu itseluottamusta enkä tahdo uskaltaa lähestyä ketään aivan kuin joku takoisi päässä että ajattele järjellä ei tule onnistumaan. Tuo voi johtua siitäkin kun en ole saanut pysyviä töitä jne. ni sitte tuntuu etten ole tarpeeksi hyvä tai jotain ja se stressaa. Toinen ongelma on että lähes aina kun masturboin niin ajattelen miehiä ja tuntuu kuin saisin paremman erektion ajatellessani miestä ja kauniit naiset "malli naiset" eivät kiihota minua seksuaalisesti vaan tavallisen näköiset naiset ja miehet! Mutta en voisi ikimaailmassa kuvitellakaan että seurustelisin miehen kanssa eli ovatko nuo miehistä kiihottumiset vain fantasia tai jotain sinnepäin koska kiinnostus miehiin on vain seksuaalista. Olenko bi seksuaali vai a seksuaali vai jotain muuta hetero sittenkin? A seksuaalisuutta olen epäillyt siksi että minusta tuntuu todella vaikealta se että seurustelisin ja olisin riippuvainen toisesta ja eläisin hänen kanssaan kokoajan eli tässä tulee seuraava paljastus eli en ole koskaan seurustellut! Toisaalta voiko tällainen asia olla mahdollista kun asun pienellä paikkakunnalla ja täällä on paljonkin homofobiaa jopa omassa kaveri piirissäni että en uskalla olla sitä mitä olen että olisin homo mutta en tiedä sitä vielä tai osa minua ei ole hyväksynyt asiaa? Asiaa ei myöskään paranna sitä että olen aika hyvännäköinen kaveri ja naiset usein iskevät silmänsä minuun ni tulee sit ajateltua että mitähän kaikki siihen sanos että noin komea kaveri ja et se oiski HOMO ja et ei uskois ja bla bla bla. En tiedä epäileekö kukaan tuttavapiirissäni sitte mitään ku mulla ei ole naista itse olen aina vedonnut siihen että ku hyvät on varattu ja huonoa en huoli! Aluksi arvelin että olen minä hetero mutta nää mietteet on vain joku mun vaihe elämässä mutta ny kun sitä on jatkunut pitkään niin olen ajatellut asiaa uudelleen... Olen miettinyt pääni puhki ehkä olen vain yksinkertaisesti bi seksuaali mutta on tää nyt kumma ku aikamies ei tiedä mikä on itsekkään! En tiedä vastaatko tähän viestiin koska en ottanut yhteyttä tuon tuki/neuvontapalvelun kautta! Hyvää kevään jatkoa kaikille!!!
hukassa itseni kanssa
4
243
Vastaukset
- anon009
Et sä ainakaan aseksuaali ole. http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus
Kuvauksesi perusteella tapaus vaikuttaa aika tyypilliseltä bi-seksuaalilta. Naiset kiinnostaa ja ihastut niihin. Ja kuten sanoit, itseluottamus vain puuttuu lähestyä naisia. Miehistä taas fantasioit ja haaveilet ainoastaan seksuaalisessa mielessä, etkä voisi kuvitellakaan seurustelevasi miehen kanssa.
Todennäköisesti sun seksuaalisuus ajan myötä selkeytyy. Joko kallistut enemmän jompaan kumpaan sukupuoleen tai sitten jäät siihen keskivälille, että parisuhde naiseen ja miesten kanssa ainoastaan seksiä tai sitten sekin jää vain fantasiaksi.
Parempi kuitenkin, että teet mikä susta tuntuu parhaimmalta ja hanki kokemuksia. Älä välitä niin paljon ympäristön paineesta, mitä muut mahdollisesti susta ajattelee. Tutkiskele ja ole oma itsesi, niin kyllä se siitä. - Ymmärrän
Kuulostaa siltä että olet miettinyt asiaa paljon, mikä on todella hyvä. Ja tunnet olevasi ilmeisesti hyvin sekaisin. Suosittelen että ota yhteys psykologiin/ terapeuttiin ja kerro kokemuksistasi ja koko elämästäsi miten se on mennyt. Kyseessä voi aivan hyvin olla vain siitä, että sinulla on huono itsetunto ja sosiaaliset taidot kaipaavat kehittämistä. Minullakin oli teini-ikäisenä noita tuntemuksia että rakastun naisiin, mutta haluan seksiä miesten kanssa. Miesten välinen seksi kiihotti, koska se tuntui niin kielletyltä ja "likaiselta". Mutta näihin tunteisiin ei voi pidemmän päälle perustaa rakastavaa parisuhdetta. Itse olen mies ja aikanani luullut monta vuotta että minun kuuluisi ollakin nainen. Menin vasta 26-vuotiaana ensimmäisen kerran ammattilaiselle juttelemaan ja siitä alkoivat selvitä vähitellen.
- jvmjr
Lopeta tuo mietiskely ja elä elämääs ;) Tee niinkuin tuntuu parhaalta.
- 18v_poika
Miks pitää kategorisoida itteä joihinkin lokeroihin? Tekee silleen niinku itestä tuntuu, eikä tee päätöksiä oman "suuntautumisen" kautta. Itse olen homoseksuaali, mutten ole naisia poissulkenut täysin elämästäni, vaikka en voisi ajatellakaan seksiä tai seurustelua vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756