elää yhtä vanhaksi kuin isänsä, hän on vielä nuori mies.
Jos Väyrynen
11
50
Vastaukset
- *
Taas jaksat.
- Ei olisi kuvaansa
Paavo kuvankäsittelyllä kaunistanut. Hän on oma itsensä. Olisi pytynyt pitämään suomalaisten puolia. Tuosta Sauli-''kaunistelijasta'' ei ole mihinkään.
- pätevä, älykäs,
suomi tarvii nyt parhaat johtoon,,, Paavo Väyrynen,,, ja Timo Soini,,,,
Paavo Väyrynen olisi ollu u p e a presidentti, hänellä ei sanomiset olisi typerää änkytystä, hänellä on joka sana täyttä asiaa,
Väyrynen keskustan johtoon , hän vois esm. tulevana pääministerinä vielä vaikuttaa suomen kansan parhaaksi,,,,,- |
Olisi ja olisi, mutta kun kansa saa äänestää.
Nuorempien on jo aika astua esiin. Papat ja mummut ovat muinaismuistoja. - ei kai taas samaa..?
että viitsitkin taas alkaa jauhaa...yäk. yäk.. ilimakin pillaantuu, täytyy toivoa että väestä löytyy tervehenkisiä ihimisiä ja potkiivat väyrysen kauas...
- Luuletko olevasi
| kirjoitti:
Olisi ja olisi, mutta kun kansa saa äänestää.
Nuorempien on jo aika astua esiin. Papat ja mummut ovat muinaismuistoja."kansa"? Olet yxi ainoa raivopää-vihainen mummo.
Turhaan haukut Paavoa.
- .
jos vaalit olisi ollu rehelliset eikä niitä kymmentätuhatta ääntä olisi poistettu, olisi Väyrynen ollu varma presidentti,,,,
- jos-jos
Joopatirallaa, jos ja jos ja jos.
- Tuo yxi vihaa aivan
sairaasti Väyrystä. Outoa tuollainen aivan raivopää viha.
- Uskopa poes
Minä en vihhoo Puavoo, mutta eeköhä tuo pärjänne jo noella omilla pisneksillää.
Näen se kansa varmaan aattelooki ja sentähe Puavo ee ennee tule valituks. Ee siinä aata ennee isot kirjaemetkaa. Kyllä me tukehdumme ennen kepun puoluekokousta. Samanlainen rumba oli ennen presidentinvaaleja.
Paavo puhuu hyvää ruotsia. Ajatelkaa nyt hiukan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html174801- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531