Jos Väyrynen

kepu-man

elää yhtä vanhaksi kuin isänsä, hän on vielä nuori mies.

11

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *

      Taas jaksat.

    • Ei olisi kuvaansa

      Paavo kuvankäsittelyllä kaunistanut. Hän on oma itsensä. Olisi pytynyt pitämään suomalaisten puolia. Tuosta Sauli-''kaunistelijasta'' ei ole mihinkään.

    • pätevä, älykäs,

      suomi tarvii nyt parhaat johtoon,,, Paavo Väyrynen,,, ja Timo Soini,,,,


      Paavo Väyrynen olisi ollu u p e a presidentti, hänellä ei sanomiset olisi typerää änkytystä, hänellä on joka sana täyttä asiaa,
      Väyrynen keskustan johtoon , hän vois esm. tulevana pääministerinä vielä vaikuttaa suomen kansan parhaaksi,,,,,

      • |

        Olisi ja olisi, mutta kun kansa saa äänestää.

        Nuorempien on jo aika astua esiin. Papat ja mummut ovat muinaismuistoja.


      • ei kai taas samaa..?

        että viitsitkin taas alkaa jauhaa...yäk. yäk.. ilimakin pillaantuu, täytyy toivoa että väestä löytyy tervehenkisiä ihimisiä ja potkiivat väyrysen kauas...


      • Luuletko olevasi
        | kirjoitti:

        Olisi ja olisi, mutta kun kansa saa äänestää.

        Nuorempien on jo aika astua esiin. Papat ja mummut ovat muinaismuistoja.

        "kansa"? Olet yxi ainoa raivopää-vihainen mummo.
        Turhaan haukut Paavoa.


    • .

      jos vaalit olisi ollu rehelliset eikä niitä kymmentätuhatta ääntä olisi poistettu, olisi Väyrynen ollu varma presidentti,,,,

      • jos-jos

        Joopatirallaa, jos ja jos ja jos.


    • Tuo yxi vihaa aivan

      sairaasti Väyrystä. Outoa tuollainen aivan raivopää viha.

    • Uskopa poes

      Minä en vihhoo Puavoo, mutta eeköhä tuo pärjänne jo noella omilla pisneksillää.
      Näen se kansa varmaan aattelooki ja sentähe Puavo ee ennee tule valituks. Ee siinä aata ennee isot kirjaemetkaa.

    • Kyllä me tukehdumme ennen kepun puoluekokousta. Samanlainen rumba oli ennen presidentinvaaleja.

      Paavo puhuu hyvää ruotsia. Ajatelkaa nyt hiukan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      174
      801
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe