Vihaan sua! Teit elämästäni vankilan...h****tin. Manipuloit, käytit hyväksi, alistit. Pidit koko perhettä vallassa pelolla ja uhkauksilla. Olit väkivaltainen minua kohtaan vaikka en tehnyt mitään sinulle. Veit taloudellisen tilanteeni rapakkoon ja joit talon, autot ja nyt menetät perheesikin. En edes sylkäise suhun päin kun lähden. Alkoholisti! Narsisti! En toivo mitään hyvää sulle kun pääsen pois luotasi. Luojalle kiitos että annoit voimaa lähteä kidutuksesta pois...
mieheni!
2
154
Vastaukset
- O_o
Jätettiinkö sinutkin alttarille? Osallistu keskusteluun!
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/jatettiinko-sinutkin-alttarille-osallistu-keskusteluun/art-1288464214749.html#comments-anchor
Sulle sitten sattuu ja tapahtuu 24/7 365pv vuodessa joka ainoa sekuntti. - entinen ruusu
hyvä että lähdit.meitä on paljon jotka vain kituuttavat sellaisessa parisuhteessa.enkä tiedä miksi.
eheytä nyt itsesi ja anna ajan kulua,vihaakin laantu kun aikaa kuluu,tuskin kuitenkin kokonaan.älä kuitenkaan katkeroidu vaan koita katsoa elämää eteenpäin.
onnea elämääsi ja aloita niin alusta kuin mahdollista,sillä sinulla on vain tämä yksielämä ja sinulla on oikeus olla viellä onnellinen!eikä kukaan ei kukaan saa alistaa ja manipuloida toista ihmistä.tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3512103IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk501673Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541343Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.871209- 1431188
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021161Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851092Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten91038Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48982