Kenelläkään kokemusta Renault Koleoksesta?
Olen moista ajatellut Saksan maalta hakevani... lienenkö sitten ihan normaali, mutta Koleoksen hinta on aidosta (?) nelivedosta kohdallan ja eihän tuota Suomessa taideta virallisesti edes myydä. Päälle lätkäistävän autoveron suuruus on tietty kysymysmerkki, kun ei taida olla ennakkotapausta juuri kyseisestä mallista.
Koleos
2
1424
Vastaukset
- jaykay1
Mukava auto ajella. Mitään vikoja ei ole ollut kolmen vuoden aikana. Jarrupalat ja levyt on vaihdettu ja jotkut tukivarrenpalat parilla sadalla. Arvo suomessa ei ole kovin suuri. Huomasin äsken kun vaihtoa yritin Veholla. Uuden vaihtaisin jos toisivat maahan. Omalla 180t ajettu ja nyt vaihtoon lähdössä.
- ellu lesbos
Siitä ei tullut mikään myyntivaltti, vaikka on ihan samanlainen kuin muutkin sittarit. Taitaa rellu nyt panostaa vain Dacia Dusteriin, mitä myydään myös Rellu Dusterina 2.0 koneella venäjällä, espanjassa ja muissakin maissa. Komea rellumaski !
Saksassa myyty Koleosta jonkin verran, mutta hinta pudonnut rajusti, joten vähän käytettynä voisi olla hyväkin ostos. meillähän se maksoi yli 40 donaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191