Millon pitää sisäänajo suorittaa: sillon kun on vaihtanut koneen osia ja/vai sillon kun on saanut just uuden skootterin / mopon ??
Ja mitä se tarkottaa?
Löytyykö mahdollisesti sitten ajoneuvonsa käsikirjasta tai siit jostai oppaasta siihen apua?
t. tietämätön
Sisäänajo
5
115
Vastaukset
- lkjhvbhgfnn
Sisäänajo pitää suorittaa, kun on vaihettu koneensosia tai mopo on ostettu uutena liikkeestä tai sillä on ajettu alle 500-1 000 km. Ajoneuvon käsikirjasta ja netistä löytyy ohjeet sisäänajoon.
- kyöstiiti
Hei eläpä huijaa! oikeasti sisäänajo tapahtuu seuraavasti: ajat mopon talon sisälle käynnistät ja huudatat kaasupohjassa muutaman minuutin. Ennen kaasun löysäystä polkaiset vaihdepoljinta kovasti alaspäin (ilman kytkintä ettei kytkin hajoa)jonka jälkeen sisään ajo on suoritettu. suoritat sisään ajon sitten omallavastuulla.
- oot tyhmä
Hyvä läppä:-D
- MotoPetteri
Sisäänajo suoritetaan alkukeväästä tiistaisin klo 14.30 - 17.30 välisenä aikana. Laita tankkiin 95 e10:ä ja aloita koneen käynnistämisellä (Jotku käyttää sokeria bensan joukossa, jotta on muhkeemmat soundit).
1) Säädä tyhjäkäynti täysille
2) Kaasua ei kannata säästellä vaan vetää hanat kakkoon.
3) Jos 2T kone ei suositella öljyn käyttöä bensan joukossa vaan pelkkä sokeri riittää (Vaihteistoöljytkin tulee vuodattaa pois ennen käynnistystä)
4) Nestejäähdytteisen koneen paisuntasäiliö ja syyläri on irroitettava sisäänajon ajaksi.
5) Kun konetta on käytetty täysillä kaasuilla n. 4,5 minuuttia, alkaa moottorista kuulua kolisevaa ääntä, joka on hyvä enne siitä ettei tarvii enää pitää kauaa kaasusta kiinni.
Kun moottori sammuu ja ikäänkuin kilahtaa sammuksiin, on sisäänajo suoritettu. Tarvittaessa toimenpide on uusittava vahinkojen tuplaamiseksi.- huoppura
älä ny kuseta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416