Elikkä mankka lakkasi yhtäkkiä toimimasta, tässä vähän tarinaa:
Ajoin autoni porukoitteni pihaan, ja mankka toimi hienosti. sen jälkeen otin auton kilvenvalopolttimon pois koska se oli palanut. sen jälkeen ajoin auton noin 10metrin päähän parkkikselle, siinäkin välissä mankka toimi hienosti. Menin 10minuutiksi sisälle ja kun tulin autolle ja lähdin ajamaan, mankka ei käynnistynyt (yleensä mankan ollessa sammuksissa, näkyy mankan näytössä kuitenkin kellonaika, nyt ei siis näy mitään). Ehdin ajamaan noin minuutin verran kun mankka meni itsekseen päälle. no kuuntelin siinä sen aikaa kunnes menin kauppaan. Kaupasta tullessani ei enää toiminut koko päivän aikana...
Olen katsonut kaikki auton sulakkeet jotka olivat kunnossa, mankan kaikki johdotukset olen katsonut ja kiinni oli. Mankan sulake oli myös kunnossa...
Osaako joku sanoa mitä kannattaisi tehdä/kokeilla? niin ja outo juttu, samalla ku mankka lakkasi toimimasta, niin myöskään hätävilkut ei toimi :O
Autoradio lakkasi toimimasta, APUJA !?
1
1815
Vastaukset 1
- en tiedä
millaset popit ja johdoitukset...voi johtua niistä...en yhtään tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?114449Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het30419- 52403
- 42400