mitähän kivaa

:)

me vappuna tehtäis? ;)

23

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin näin

Luultavasti kirjoitellaan täällä palstalla siitä, miten kivaa olis olla sen ikävöinnin kohteen kanssa tekemässä jotain ;)

• kokeile...

mmmh tulee mieleen vaikka mitä

• meille

Voitaisko korkata se kuohuviinipullo;) ?

• ei mitään

Eikös laskettu aika vittusi verta vuotamisessa ole juurikin vappuna.

• jotain outoo ?

tän täytyy olla henk.kunnan. tekstiä, näitä ei koskaan sensuroida, vituttaa vissiin tuo duuni

• otan osaa, mutten
        jotain outoo ? kirjoitti:

tän täytyy olla henk.kunnan. tekstiä, näitä ei koskaan sensuroida, vituttaa vissiin tuo duuni

...sun vappuun :)

Heheh. Sitä ketuttaa vappu, jonka se yksin kännissä provoilee täällä palstalla...

• ..
        otan osaa, mutten kirjoitti:

...sun vappuun :)

Heheh. Sitä ketuttaa vappu, jonka se yksin kännissä provoilee täällä palstalla...

ja sää nautit toisen tuskasta v*tun kusipäää!

• iloa pintaan
        .. kirjoitti:

ja sää nautit toisen tuskasta v*tun kusipäää!

no, eipä hyvin tunnu kulkevan sullakaan :)

• Hommia olisi

Kyllä mulla yhdelle miehelle olisi puuhastelua koko vapuksi, mutta eiköhän liene haavetta vain;)

• uhsohuihu

Ihmetellään tulosta vaikka tammikuussa ;)

• Hommia olisi

Heh, huumorimiehiä näemmä.

• mies

Kävisikö ensisuudelma ja tunteiden paljastaminen?

• Et kai heti

paljasta tunteita, kun niistä ei tiedä mitään ensitapaamisell. Ensisuudelma olisi ihan jees. Pääsisi tunnelmaan, Siis Vapputunnelmaan :D

• hani pani

Me ollaan suudeltu jo! 0otko menettäny muistis hani?

• kyl myö jo tiijetää
        Et kai heti kirjoitti:

paljasta tunteita, kun niistä ei tiedä mitään ensitapaamisell. Ensisuudelma olisi ihan jees. Pääsisi tunnelmaan, Siis Vapputunnelmaan :D

myö tiijetään

• valpuri.

Voisitsä pidätellä juhannukseen kun mulla on valpurille äksönit jo sovittuna ?

• mies
        valpuri. kirjoitti:

Voisitsä pidätellä juhannukseen kun mulla on valpurille äksönit jo sovittuna ?

Taidan olla Juhannuksena maalla mökillä. Tähän se meidän suhde sitten taas kariutui, ajankäyttöongelmiin. Raivaisit joskus kalenteristasi tilaa minullekin.

• man you know
        Et kai heti kirjoitti:

Nainen hei, ei kaikki miehet täällä ole minä! Ensisuudelman sulle mielelläni annan, milloinkas parempi kuin vappuna ;D

• Rakkautta se on

Hyvä ehdotus - sopii erittäin hyvin, olen jo odotettukin jännityksellä. Kauan. Hyvää ei koskaan odota liian kauaa.

• eihhh...
        hani pani kirjoitti:

Me ollaan suudeltu jo! 0otko menettäny muistis hani?

eihän... vai!? kumpi m/n?

• VappuHei1

Ei ainakaan sitä mitä sillon. Eikä sitä mitä viimeks. Voitas tehä kyllä ihan oma Vappu, ja pidetään huoli, ettei olla taas Tähtitorninmäellä...

• Mä voin

heristellä sulle vähän wappuviuhkaa.

• ei ehdi juhlimaan

Pihahommia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      392
      6829
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3956
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      43
      1548
    4. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      91
      1321
    5. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      53
      1313
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      233
      1279
    7. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1118
    8. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      63
      1052
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1046
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      972
    Aihe