me vappuna tehtäis? ;)
mitähän kivaa
23
262
Vastaukset
- Jotenkin näin
Luultavasti kirjoitellaan täällä palstalla siitä, miten kivaa olis olla sen ikävöinnin kohteen kanssa tekemässä jotain ;)
- kokeile...
mmmh tulee mieleen vaikka mitä
- meille
Voitaisko korkata se kuohuviinipullo;) ?
- ei mitään
Eikös laskettu aika vittusi verta vuotamisessa ole juurikin vappuna.
- jotain outoo ?
tän täytyy olla henk.kunnan. tekstiä, näitä ei koskaan sensuroida, vituttaa vissiin tuo duuni
- otan osaa, mutten
jotain outoo ? kirjoitti:
tän täytyy olla henk.kunnan. tekstiä, näitä ei koskaan sensuroida, vituttaa vissiin tuo duuni
...sun vappuun :)
Heheh. Sitä ketuttaa vappu, jonka se yksin kännissä provoilee täällä palstalla... - ..
otan osaa, mutten kirjoitti:
...sun vappuun :)
Heheh. Sitä ketuttaa vappu, jonka se yksin kännissä provoilee täällä palstalla...ja sää nautit toisen tuskasta v*tun kusipäää!
- iloa pintaan
.. kirjoitti:
ja sää nautit toisen tuskasta v*tun kusipäää!
no, eipä hyvin tunnu kulkevan sullakaan :)
- Hommia olisi
Kyllä mulla yhdelle miehelle olisi puuhastelua koko vapuksi, mutta eiköhän liene haavetta vain;)
- uhsohuihu
Ihmetellään tulosta vaikka tammikuussa ;)
- Hommia olisi
Heh, huumorimiehiä näemmä.
- mies
Kävisikö ensisuudelma ja tunteiden paljastaminen?
- Et kai heti
paljasta tunteita, kun niistä ei tiedä mitään ensitapaamisell. Ensisuudelma olisi ihan jees. Pääsisi tunnelmaan, Siis Vapputunnelmaan :D
- hani pani
Me ollaan suudeltu jo! 0otko menettäny muistis hani?
- kyl myö jo tiijetää
Et kai heti kirjoitti:
paljasta tunteita, kun niistä ei tiedä mitään ensitapaamisell. Ensisuudelma olisi ihan jees. Pääsisi tunnelmaan, Siis Vapputunnelmaan :D
myö tiijetään
- valpuri.
Voisitsä pidätellä juhannukseen kun mulla on valpurille äksönit jo sovittuna ?
- mies
valpuri. kirjoitti:
Voisitsä pidätellä juhannukseen kun mulla on valpurille äksönit jo sovittuna ?
Taidan olla Juhannuksena maalla mökillä. Tähän se meidän suhde sitten taas kariutui, ajankäyttöongelmiin. Raivaisit joskus kalenteristasi tilaa minullekin.
- man you know
Et kai heti kirjoitti:
Nainen hei, ei kaikki miehet täällä ole minä! Ensisuudelman sulle mielelläni annan, milloinkas parempi kuin vappuna ;D
- Rakkautta se on
Hyvä ehdotus - sopii erittäin hyvin, olen jo odotettukin jännityksellä. Kauan. Hyvää ei koskaan odota liian kauaa.
- eihhh...
hani pani kirjoitti:
Me ollaan suudeltu jo! 0otko menettäny muistis hani?
eihän... vai!? kumpi m/n?
- VappuHei1
Ei ainakaan sitä mitä sillon. Eikä sitä mitä viimeks. Voitas tehä kyllä ihan oma Vappu, ja pidetään huoli, ettei olla taas Tähtitorninmäellä...
- Mä voin
heristellä sulle vähän wappuviuhkaa.
- ei ehdi juhlimaan
Pihahommia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784