Epäilen

Riskillä

Vieläköhän päät kestää, jos jatketaan siitä, mihin viimeksi jäätiin? En usko, että pelkällä olan kohautuksella sitä ainakaan voisi kuitata, sen verran hassusti "värisyttää" sen edellisen tapaamisenkin muistelu.

31

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei epäilyä

kyllähän päät kestää, mulla on kova pää

• Viikkosit..

Kyllä pääni kestää. Mut kestäkkö sinä ; D Väristyksiä myös täällä

• rumariski

rikoo on riskillä ruma

• coldplay1111

Ihminen kestää paljon enemmän kuin kykenee ymmärtämään ja uskookaan.
      Sen huomaa tilanteissa joissa meiltä otetaan rakkaita ja läheisiä ihmisiä pois elämästämme ja silti ajan myötä niistä selviää vaikka ensin olisikin ollut satavarma ettei ikinä voi selvitä.
      Ja uskoisin että moni ihminen on myös huomattavasti anteeksi antavaisempi kun mitä monet ajattelevat. Yleensä ihmiset jotka ovat itse toimineet jotenkin kurjasti toista kohtaan aliarvioivat itse sen toisen anteeksi antamisen kapasiteetin juuri siksi etteivät tarvitsisi itse anteeksi pyytää.
      Ei kannata aliarvioida toisia ihmisiä koskaan. Vaan hoitaa oma pulpetti moitteettomasti aina. Keskittyä vain sen tekemiseen. Eikä siihen ollenkaan mitä se toinen ehkä ? ehkä ? ajattelee kaikesta, kun ei voi tietää ellei selvitä.
      Ja koska toisen ihmisen reaktio ei ole enää omissa käsissä sen jälkeen kun itse on kaikkensa sekä parhaansa tehnyt. Niin se vaan on. Se riittää.
      Sun pelko on nyt vaan se joka puhuu ja estää sua toimimasta.
      Ja täysin turhaan. Elämä on liian lyhyt jahkailuun jos kerran on tunteita.

Tuntui tilanteenne miten vaikealta tahansa keskustelemalla kaiken voi aina selvittää. Mutta mikään ei tule ilmaiseksi. Kulje juuri sitä pelkoasi kohden olisi mun neuvo sillä jos ei hyppää, ei voi lentää.

• ööh, jaksa ees lukee

ja taas petteri...vääntää kääntää pyörittelee hyörittelee tappaa tylsyyteen,,haukoti,

• Itse sinä

olet se aliarvioija, kun tulet aina tänne pätemään asioita, jotka monille on itsestään selvyyksiä.

• oliko mahdollisesti

vanhemmalta naiselta nuoremmalle miehelle?

• puu-ma

no, tietysti

• Otetaanko uusiksi kaikki

Minun puolestani oli, joten mitäs sanot?:)

• Jos ollaan

oikeat henkilöt, niin ehdottomasti! pahasti ja myös hyvästi on jäänyt tämä asia kummittelemaan, joten otetaan selvää :) Kuinka saan sinuun yhteyden?

• Oletko ap?
        Otetaanko uusiksi kaikki kirjoitti:

Minun puolestani oli, joten mitäs sanot?:)

Olemmeko siis olleet kokoajan ne oikeat henkilöt, siellä toisaalla? :D

• no hei
        Oletko ap? kirjoitti:

Olemmeko siis olleet kokoajan ne oikeat henkilöt, siellä toisaalla? :D

kyllä, tunnethan sä mut, joka palstan tylyttäjä-täti

• helposti
        Jos ollaan kirjoitti:

oikeat henkilöt, niin ehdottomasti! pahasti ja myös hyvästi on jäänyt tämä asia kummittelemaan, joten otetaan selvää :) Kuinka saan sinuun yhteyden?

soita, laula, lähetä savurenkaita, keksit kyllä jos et keksi et ole hän

• vähemmän
        no hei kirjoitti:

kyllä, tunnethan sä mut, joka palstan tylyttäjä-täti

palstoja kierrellyt..

• Pakko kokeilla
        helposti kirjoitti:

ja peukut pystyyn!

• ~
        puu-ma kirjoitti:

no, tietysti

joko sä vastaat mulle jtk

• tiipiiii
        helposti kirjoitti:

hei eiks noi intiaanit lähettele tommosii savurenkaita?

• "värisyttää"

mun housut menee märiksi kun ajattelen viime kertaa :D

• käytä

tenaa

• kerro pois vaan

ap, mä haluan oikeasti tietää, mihin viimeeksi jäimme, jäitte ?

• Niin, mihkäs me

muuten jäätiinkään?

• Ap

Ihan viimeisenä tietenkin erottiin tahoillemme, mutta sitä en nyt tarkoita.

"Kuin olisimme tunteneet jo kauan. Jännittämättä, luonnollisesti, niin se tapahtui"

• ed
        Ap kirjoitti:

Ihan viimeisenä tietenkin erottiin tahoillemme, mutta sitä en nyt tarkoita.

"Kuin olisimme tunteneet jo kauan. Jännittämättä, luonnollisesti, niin se tapahtui"

mitä vänkäät, mikä tapahtu?

• Ap
        ed kirjoitti:

mitä vänkäät, mikä tapahtu?

Kerroin jo. Jatketaan siitä, mihin viimeksi jäätiin, jännittämättä, luonnollisesti, kuin olisimme aina tunteneet. Siitä on helppoa jatkaa, kun on turhat jännitteet karsittu pois, pääsee heti ytimeen.

• ei kiinnosta enää
        Ap kirjoitti:

Kerroin jo. Jatketaan siitä, mihin viimeksi jäätiin, jännittämättä, luonnollisesti, kuin olisimme aina tunteneet. Siitä on helppoa jatkaa, kun on turhat jännitteet karsittu pois, pääsee heti ytimeen.

äääh, unohda, pastaa jauhat

• Milloin me
        Ap kirjoitti:

ollaan oltu viimeksi tekemisissä?

• nökö...

oletko se sinä...?

• Nökö täällä

Olen. Hassua.

• coldplay1111

Kuvailemallasi tavalla sielujen sympatiaa..
      Niin se tapahtuu sitten tulevaisuudessakin veikkaisimpa :)

• eheheee

ÄLÄ, ihanko totta :DDD

• Se oli mukavaa

kyllähän sitä jää kaipaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe