kerrostalo kyylä

ilkka2219

olisiko kellään hyvää neuvoa miten suhtautua/päästä eroon kyylästä

17

2248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko oikein?

      Olisikohan se että yrittäisit noudattaa kerrostaloasukkaana järjestyssääntöjä niin kenenkään ei tarvitse huomautella mistään asumisviihtyvyyteen tai asumiseen liittyvissä asioissa.

      • Osakkeessa oma koti

        Jos et halua itse muuttaa pois, ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin sopeutua. Kyylä harvoin itse tekee mitään sellaista, mistä voisi häätö tulla, eikä naapureiden kyttääminen ole kiellettyä. Koeta olla hänen kanssaan mahdollisimman vähän tekemisissä, äläkä välitä kyyläämisestä.

        Ärsyttäväähän se on, tiedän sellaisen naapurina asuneena. Kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta huomautettiin, jopa rullakaihtimen liian äänekkäästä ylös vetämisestä arkiaamuisin (kun tämä eläkeläisrouva oli enemmänkin yökukkuja).

        Monilla vanhoilla ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin kytätä muiden ihmisten elämää. Varsinkin, jos he ovat asuneet talossa sen valmistumisesta asti, he käyttäytyvät kuin omistaisivat sen: he saavat tehdä mitä tahansa (esim. siirrellä huonekaluja keskellä yötä), muut eivät saa tehdä mitään.


      • Talkkarinnäkemys

        Väittäisin ettei sellainen toiminta jossa toinen asukas puuttuu järjestyssääntö rikkomuksiin ole kyttäämistä. Käsittäisin kyttäämisenä sellaisen enemmänkin salkkari ulla taalasmaa tyyppisen toiminnan jossa uteliaana selvitellään sellaisia asioita jotka on asukkaiden yksityis asioita.


      • taloyhtiön_johtaja
        Talkkarinnäkemys kirjoitti:

        Väittäisin ettei sellainen toiminta jossa toinen asukas puuttuu järjestyssääntö rikkomuksiin ole kyttäämistä. Käsittäisin kyttäämisenä sellaisen enemmänkin salkkari ulla taalasmaa tyyppisen toiminnan jossa uteliaana selvitellään sellaisia asioita jotka on asukkaiden yksityis asioita.

        juuri näin se on!


    • kyttääjät.net

      Olisko ollut kyttääjät.net tai kerrostalokyttääjät missä oli vinkkejä noihin?

    • joku kuri heille

      minä muutin pois ja tappiota tuli rahallisesti, mutta kyylät voi saada paljon pahaa aikaan..

    • Kyttiä riittää

      Kyylistä ei pääse eroon mitenkään, tappaakaan ei voi (saa kuulemma saman tuomion, kun ihmisestäkin)

    • ........

      puhu puhelimeen, muka ja et ole huomaavinasi sitä..

    • hankielämäkyylä

      kerrostalokyylä Iranta myllypuro.

    • rontti

      Myllypurossa Yläkiventiellä on pariskunta jossa molemmat kyttää ja urkkii muiden asioita ja laittlee lappusia rappuun ukko on oikee pihapoliisi

    • klkokihtfe7

      Meidän talossa oli oikea kyylien kyylä. Kaikkien kyylien äiti.
      Laittoi kielto- ja huomautuslappuja porraskäytävään ja pihalle.
      Huomautteli kaikista normaalielämän äänistä ja kaikesta mahdollisesta.

      Aikamme sitä siedettiin ja sitten ryhdyttiin vastaiskuun.

      Rupesimme valittamaan hänen kenkiensä aiheuttamasta kopinasta, ovien paiskonnasta, käytäville leviävästä ruoanvalmistuksen tuoksusta. Hänen likainen autonsa parkkipaikalla pilasi taloyhtiön maineen ja pihatalkoissa täytyisi tehdä jotain makkaraa saadakseen.

      Valitukset olivat tietysti keksittyjä ja yliampuvia. Mutta ne esitettiin hänelle kuin ne olisivat olleet totisinta totta meidän mielestämme.

      Muutaman kuukauden kuluttua valittaja möi asuntonsa ja muutti pois.


      Hyökkäys on paras puolustus.

      • taloyhtiön_johtaja

        Jos joku pitää taloyhtiössä kuria ja järjestystä niille, jotka eivät ymmärrä elää sääntöjen mukaan, se pitäisi palkita mitallilla. nyky nuoremmat ihmiset ovat sellaisia tissiposkia, ettei niiltä ole koskaan mitään kielletty ja niiden pitäis saada elää kuin pellossa.


    • TurunVuokrasika

      Mää panin yhren kyylän muijaa pesutuvas. Kovin se vinku ja tykkäs, ja sit loppus kyylä-äijän vakoilut. Oom pannu sitä senki jälkeen.

    • Järkikäteen

      Ota opiksi ja rupea kyyläksi. Ammattivalittamisen sijaan.

    • Aisuri-Erkki

      Toi TurunVuokrasika pani mun muijaa pesutuvas, ja sit kummää menin valittaan sille ni se veteli mua teleskooppipampulla vitun lujaa.
      Mut sai se kyllä mun muijalle tartuttaman visvasyylänki siitä pesutupapanosta.
      Ähäpiti, sulle ihan oikein. Pampun mustelmat katoaa, mut visvis on lopuniän ilo pippelissäs. Joka oli jutun mukaan alle keskitason.

    • körmyniska

      ammu se paska!

    • Aisuri-Erkki

      Tänään toi sika kum pani mun muijaa pesutuvassa ja sai visvasyylän, ni se oli samas apteekis ostamassa jotain visvasyylärasvaa. Apteekkitäti vielä kuuluvalla äänellä kysyi "jaa visvasyylään, onks jo kauan vaivannu?". Jolppi meni punaseks ja sopersi et muutaman viikon ollu, ja nyt kirvelee.
      Buaahhaahhaaaa, mitäs läksi panemaan naapurin muijaa. Olis vaan jatkanu hanskalinjalla, nyt ei kirvelis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe