rinnalla huomaisin sun.Tässä kappaleessa on se jokin, joka saa ihmisen hiljentymään.Kaunis melodia, koskettavat sanat...jokaiselle jotakin, sopii häävalssiksi mainiosti.Jos ravintolassa jossa istut on niin kova meteli, ettet kuule edes omia ajatuksiasi...ja löytyy karaoke, laulapa tämä niin jopas alkaa meteli rauhoittumaan, ainaskin pariksi minuutiksi.Jos et itse laula, pyydä jotakuta toista laulamaan, niin huomaat saman kuin minä.Tämän kappaleen myötä hyvää yötä ja kauniita unia, menneisyyden ja tulevaisuuden rakastetuille.
http://youtu.be/tZ2ujifL_oQ
Kaiken kauniinkin...
4
230
Vastaukset
- maitolaituri
ja taa sitä mentiin Huittisiin :)
Oli muuten tosi nätti riukuaita!- rinnalla.
onks toi huittisista kuvattu?ja missäs huittinen, onks se pohojanmaata?
- just siinä.
rinnalla. kirjoitti:
onks toi huittisista kuvattu?ja missäs huittinen, onks se pohojanmaata?
no joo siellä suunnalla, pohjoispohojanmaalla, vähän Oulusta itään, ihan siinä Humppilan ja Simon kuppeessa.
- rinnalla.
just siinä. kirjoitti:
no joo siellä suunnalla, pohjoispohojanmaalla, vähän Oulusta itään, ihan siinä Humppilan ja Simon kuppeessa.
hups...onneks on navigaattorit keksitty, muuten en löytäis kotiinkaan :) mulle on vaan jääny sellainen käsitys, että huittinen olis pohjanmaalla...joku makkarafirma huitsin hyvää huittisista-sloganillaan.No kun google-mapista katoin, olen tuonkin paikan ohi ajellut, mutta ei oo jääny mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862