Riäkkyllään

Liikennevalot rules

Joku on joskus sanonut että Rääkkylä on kuin Helvetti,
kaikki sinne pääsee, mut kukaan ei pääse pois.
Mepäs päästiinkin, eli ollaan poikkeustapauksia.
Työn perässä lähettiin, eikä oo kaduttu...............
4vuotta asuttii Rääkkylässä ja siitä oli kaksi liikaa, ei ollut meidän juttu.............

18

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riäkkyläkkii...

      ... on REIKÄ!

    • Ei koskaan enää

      Mepäs asuttiin 2.5 vuotta ja 1990 luvun lopulla ja päästiin pois kerralla satojen kilometrien päähän.Riskillä lähettiin ja takas ei ole ikävä,nähtiin jo tuolloin kuinka kuoleva on tuo kylä.

    • pyhänaapuri

      Sehän tuntuu olevan valtavan hyvä ja rikas kunta nyt, kun pääsi irti hellistä ja Hämäläisenkin kelpaa nyt olla lääkärin virassa.

    • Kuulopuheiden varasa

      Sosiaalliset palvelut siellä kuulemma nykyään toimii hyvin ja
      ovat kuulemma saaneet uusia kuntalaisiakin, eiks ookkin upeeta??????????????

    • Liikennevalot rules.

      Saattaa hyvinkin olla että piipahdan siellä joskus kesällä, mutta
      vain piipahdan.

      • Sama tuo.

        Lie ihmisille yks hailee piipahdatko Rääkkylässä tai et. Mualimmoo on navan ulkopuolellakin.


      • Liikennevalot rules.
        Sama tuo. kirjoitti:

        Lie ihmisille yks hailee piipahdatko Rääkkylässä tai et. Mualimmoo on navan ulkopuolellakin.

        Joo, niin onkii, kaikki ei vaan pääse koskaan sitä näkemään............


      • minä minä minä
        Liikennevalot rules. kirjoitti:

        Joo, niin onkii, kaikki ei vaan pääse koskaan sitä näkemään............

        No, miksi et halua nähdä napas ulkopuolella olevoo mualimmoo. Ei mualima pyöri napas ympärillä vaikka kuinka kuvittelet.


    • Liikennevalot rules.

      Mikä ihme siinä mättää et jos minä kerron käväseväni lomalla siellä
      teilläpäin, nii heti herättää suuria tunteita ja vittuilun aiheita............
      Toisaalta, eipä minun oo pakko sinne tappautua jos se tuottaa tuskaa.
      Loman voin viettää täällä Helsingissäkin, ajankäytön ongelmia ei
      varmasti tuu.
      Kiitos kannanotoista ja mielenkiinnosta, minä lopetan tähän..................

      • sitä ihteäänkö.

        >Mikä ihme siinä mättää et jos minä kerron käväseväni lomalla siellä
        teilläpäin, nii heti herättää suuria tunteita ja vittuilun aiheita....<

        Huomioi, ettei kirjoittajat ole Rieäkkylästä. itsekkin oon ihan muualta, mutt huvittaa miten reissuamisten tiedottaminen on tärkeetä. Itse voisin kirjottaa rommaanin menemisistä ja tulemisistani.

        Mutt´Joensuun torille en astu jalallakkaan ku siellä aina sattaa ja kastuu varpaat. Olokkee Joensuulaiset ihan omissa oloissanne ja pitäkkee tori omananne. Mie en astu jalallakkaa torillenne.


    • rustokorvatt

      Onhan riäkkylässäkin liikennevalot , kun yks auto ajjaa tunnissa ja siltä jiäp vilkku piäle, käyphä se jo liikenne valoloista, ja jopa hälytys ajoneuvosta.

      • tämänverran osovaat

        Ja juhannuskokkojakkii on kyhätty paikoitellen maalatusta purkupuutavarasta,esim. Niemisessä (onko kylätoimikunnan?) ja näkypä Sangenlahdessakin muuan talon rantasaunan vieressä järvenrannalla olevan valmiina jätetörkyä isossa kasassa.

        Jätteenpoltto ympäristörikollisuutena on Rääkkylässä aitoon Pers-Karjalaiseen tapaan voimissaan!!!


    • kokkoopii

      Juhannuksena saapi polttaa vuoden roskat ja jätteet, jos ei ole kulovaroitusta, heh heh.

      • osovaat,joo

        Ei rajoitu Rääkkylässä roinanpoltto juhannukseen, ompi ympärivuotista paikallista äksöniä.

        Toisaalta samanlaista maalimanlopun menoa se tuppaa olemaan pitkin Suomee, mikähän näitä juntteja opettas ymmärtämään syitä ja seurauksia???

        Syöpien määrä on ainakin rajusti nousussa ja yhä nuoremmat sairastuu, supermyrkkyjä leijuu kaikkialla, missä muutoin olisi vielä suhteellisen puhdas luonto. Suurkiitos näiden jätehuollon vapaamatkustajien!!!!


    • kesälömä6

      Kuuleppas, ne on suurin osa niitä etelän juntteja, jotka tulevat tänne maalle lomalle ja pilaamaan maaseudun puhtaan ilman polttamalla roskiaan ja jätteitään ja itkemään jos pitäisi maksaa pikkasen jostakin, esim. jätemaksu.

      • nämä osovaat

        No ei todellakaan ole suurin osa lomalaisia,toki heissäkin on näitä jätehuollon vapaamatkustajia, mutta ihan kanta-asukkaista löytyvät suurimmat tuhopolttajat!!

        Maatiloilla aivan yleinen huvi ja omakotiasujissakin runsaasti ympäristöstään piittaamattomia, sitten on näitä autoharrastajia ketkäs polttelee jäteöljyjä ja huoltoroinaa, on myös jokunen korjaamo-ja metsäkoneyritys missä roviot palaa, että sellaista tämä meno on!!

        Kun ei ole ketään joka valvoisi laitonta jätteiden hävitystä, niin on ihan saletti jotta meno jatkuu tuhoisana joka puolella!!


    • liikennevalot rules

      Riäkkylä on taas tapetilla.
      Ajankohtaisessa kakkosessa oli eilen juttua terveys-
      palveluiden hoidosta siellä. Tuntuu toimivan..................................

    • hömöläiset

      Tyhjän saapi pyytämättäkin, voi pyhä jyssäys, herätkää rääkkylässäkin nykyaikaan, ei eletä 60 lukua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe