Joku on joskus sanonut että Rääkkylä on kuin Helvetti,
kaikki sinne pääsee, mut kukaan ei pääse pois.
Mepäs päästiinkin, eli ollaan poikkeustapauksia.
Työn perässä lähettiin, eikä oo kaduttu...............
4vuotta asuttii Rääkkylässä ja siitä oli kaksi liikaa, ei ollut meidän juttu.............
Riäkkyllään
18
436
Vastaukset
- Riäkkyläkkii...
... on REIKÄ!
- Ei koskaan enää
Mepäs asuttiin 2.5 vuotta ja 1990 luvun lopulla ja päästiin pois kerralla satojen kilometrien päähän.Riskillä lähettiin ja takas ei ole ikävä,nähtiin jo tuolloin kuinka kuoleva on tuo kylä.
- pyhänaapuri
Sehän tuntuu olevan valtavan hyvä ja rikas kunta nyt, kun pääsi irti hellistä ja Hämäläisenkin kelpaa nyt olla lääkärin virassa.
- Kuulopuheiden varasa
Sosiaalliset palvelut siellä kuulemma nykyään toimii hyvin ja
ovat kuulemma saaneet uusia kuntalaisiakin, eiks ookkin upeeta?????????????? - Liikennevalot rules.
Saattaa hyvinkin olla että piipahdan siellä joskus kesällä, mutta
vain piipahdan.- Sama tuo.
Lie ihmisille yks hailee piipahdatko Rääkkylässä tai et. Mualimmoo on navan ulkopuolellakin.
- Liikennevalot rules.
Sama tuo. kirjoitti:
Lie ihmisille yks hailee piipahdatko Rääkkylässä tai et. Mualimmoo on navan ulkopuolellakin.
Joo, niin onkii, kaikki ei vaan pääse koskaan sitä näkemään............
- minä minä minä
Liikennevalot rules. kirjoitti:
Joo, niin onkii, kaikki ei vaan pääse koskaan sitä näkemään............
No, miksi et halua nähdä napas ulkopuolella olevoo mualimmoo. Ei mualima pyöri napas ympärillä vaikka kuinka kuvittelet.
- Liikennevalot rules.
Mikä ihme siinä mättää et jos minä kerron käväseväni lomalla siellä
teilläpäin, nii heti herättää suuria tunteita ja vittuilun aiheita............
Toisaalta, eipä minun oo pakko sinne tappautua jos se tuottaa tuskaa.
Loman voin viettää täällä Helsingissäkin, ajankäytön ongelmia ei
varmasti tuu.
Kiitos kannanotoista ja mielenkiinnosta, minä lopetan tähän..................- sitä ihteäänkö.
>Mikä ihme siinä mättää et jos minä kerron käväseväni lomalla siellä
teilläpäin, nii heti herättää suuria tunteita ja vittuilun aiheita....<
Huomioi, ettei kirjoittajat ole Rieäkkylästä. itsekkin oon ihan muualta, mutt huvittaa miten reissuamisten tiedottaminen on tärkeetä. Itse voisin kirjottaa rommaanin menemisistä ja tulemisistani.
Mutt´Joensuun torille en astu jalallakkaan ku siellä aina sattaa ja kastuu varpaat. Olokkee Joensuulaiset ihan omissa oloissanne ja pitäkkee tori omananne. Mie en astu jalallakkaa torillenne.
- rustokorvatt
Onhan riäkkylässäkin liikennevalot , kun yks auto ajjaa tunnissa ja siltä jiäp vilkku piäle, käyphä se jo liikenne valoloista, ja jopa hälytys ajoneuvosta.
- tämänverran osovaat
Ja juhannuskokkojakkii on kyhätty paikoitellen maalatusta purkupuutavarasta,esim. Niemisessä (onko kylätoimikunnan?) ja näkypä Sangenlahdessakin muuan talon rantasaunan vieressä järvenrannalla olevan valmiina jätetörkyä isossa kasassa.
Jätteenpoltto ympäristörikollisuutena on Rääkkylässä aitoon Pers-Karjalaiseen tapaan voimissaan!!!
- kokkoopii
Juhannuksena saapi polttaa vuoden roskat ja jätteet, jos ei ole kulovaroitusta, heh heh.
- osovaat,joo
Ei rajoitu Rääkkylässä roinanpoltto juhannukseen, ompi ympärivuotista paikallista äksöniä.
Toisaalta samanlaista maalimanlopun menoa se tuppaa olemaan pitkin Suomee, mikähän näitä juntteja opettas ymmärtämään syitä ja seurauksia???
Syöpien määrä on ainakin rajusti nousussa ja yhä nuoremmat sairastuu, supermyrkkyjä leijuu kaikkialla, missä muutoin olisi vielä suhteellisen puhdas luonto. Suurkiitos näiden jätehuollon vapaamatkustajien!!!!
- kesälömä6
Kuuleppas, ne on suurin osa niitä etelän juntteja, jotka tulevat tänne maalle lomalle ja pilaamaan maaseudun puhtaan ilman polttamalla roskiaan ja jätteitään ja itkemään jos pitäisi maksaa pikkasen jostakin, esim. jätemaksu.
- nämä osovaat
No ei todellakaan ole suurin osa lomalaisia,toki heissäkin on näitä jätehuollon vapaamatkustajia, mutta ihan kanta-asukkaista löytyvät suurimmat tuhopolttajat!!
Maatiloilla aivan yleinen huvi ja omakotiasujissakin runsaasti ympäristöstään piittaamattomia, sitten on näitä autoharrastajia ketkäs polttelee jäteöljyjä ja huoltoroinaa, on myös jokunen korjaamo-ja metsäkoneyritys missä roviot palaa, että sellaista tämä meno on!!
Kun ei ole ketään joka valvoisi laitonta jätteiden hävitystä, niin on ihan saletti jotta meno jatkuu tuhoisana joka puolella!!
- liikennevalot rules
Riäkkylä on taas tapetilla.
Ajankohtaisessa kakkosessa oli eilen juttua terveys-
palveluiden hoidosta siellä. Tuntuu toimivan.................................. - hömöläiset
Tyhjän saapi pyytämättäkin, voi pyhä jyssäys, herätkää rääkkylässäkin nykyaikaan, ei eletä 60 lukua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913100Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991747Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461617- 901450
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051437Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031333Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21189Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381093Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun340942Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270928