Yhtäkkiä alko sattuu alavatsaan. Mikäs tuli?

oooooke17v

Mikähän mahdollisesti mulle tuli tai mikä mulla on, kun olin kävelemässä kotiin päin niin tuntui alavatsassa vähän jotain mut ku pääsin kotiin niin alko järkytävä kipu. Menin makoilee mut ei pahemmin auttanu, yhessä asennossa kyl ei tuntunu yhtää. Yritin siinä sitte jotai tehä nii kyl hyvin pystyin eikä sattunu, mut sit taas välillä tuntu iha kauheesti kipua. Istuin koneelle ja siinä sitte vaa odottelin et jos kipu lähtis. Välillä helpotti ja välil taas sattu ihan sikana.. Mut oikeestaa kokoajan sattu tai tuntu jotenkin koko alavatsassa iha pikkasen alapäähänkin. Otin banadolin nii helpotti sen jälkeen siinä oikeestaa heti 20 min kuluessa. Kipua kesti ehkä 30-40min.

Ekana tuli mieleen raskaus. Mut harrastin seksiä noin. 1 kk ja 2 viikkoa sitten kondomin kanssa ja menkat tuli sen jälkeen ja nyt en oo harrastanut seksiä ollenkaan. Eikä oo kyllä ollut mitään muita raskauteen liittyviä oireita. Sukupuolitautiin en usko, oon harrastanut seksiä aina kondomin kanssa ja muutenkin vain muutaman kerran. Mut kaikki on mahollista(?) Mut mistä tollonane saatto johtua? Olin syöny päivän aikana vaan yhen aterian, ja sekin oli tästä ehkä 10 tuntia sitten, vettä en juonu ollenkaan vaan limua. Mulla on joskus pienempänä tullu samankaltane, yhtäkkiä alkanut kipu mut se ei tuntunu enää ollenkaa maatessa ja kesti ehkä 10min. NII ja tuli mieleen, et käytin tästä ehkä 2 h sitten nuuskaa joka pikkase vähä levis ja tuli nieltyä sitä vähän.. Mut en tiiä sit tuskin siitä alavatsaa tulee kipua :D

3

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JEEEESSSSSSSSSSSSSSS

Ilmavaivat tai tiedostamaton kakkahätä.

• ....

Ehkä endometrioosi? Ummetusta, ilmaa suolessa, kiinnikkeitä tms.

• laardimies

Ilmavaiva vain
      kakkalortin taakse jumiin jäänyt pieru vain, olettaisin...
      Itsellen tuli kerran vatsavaivoja, kun hotkin liikaa homejuustoa jamenin lääkärille
      oikein skatologille-------tohtori tutkin kakkanäytettä mikroskoopilla ja huomasi homeen kakassa.
      kysyi heti,että milloin olen viimeksi käynyt kakalla, kun näytekin on jo homeessaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      90
      4024
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      203
      1552
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1410
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1110
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1040
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      326
      1033
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      48
      969
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      135
      942
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      919
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      909
    Aihe