Homoseksuaalin vaihtoehdot

vl-yhteisössä.

VL-perheeseen syntyneelle homoseksuaalille on vain kaksi vaihtoehtoa vl-uskonyhteisössä: Menet naimisiin ja näyttelet heteroa tai jäät naimattomaksi ja näyttelet heteroa.

Näinkö Jumala tarkoitti?

12

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkin

Siis esität ulkopuolisen näkemyksen.
      Näistä naimisiin meneminen on kaikkein huonoin asia koska silloin tuhoaa toisen ihmisen elämän. Puolison joka luulee saavansa samaa rakkautta mitä itse ainakin aluksi tuntee. Koska kaikki ihmiset eivät mene naimisiin ylipäätään koko elämänsä aikana oikeampi on olla menemättä avioliittoon toiden kassa vain kulissien takia. En myöskään usko mihinkään eheyttämishoitoihin.

Vl homoseksuaalin kokemukselle kaikkein merkittävin lienee oman äidin ja vanhepien suhtautuminen. Varmaankin monen rakastan äidin toive on että nuori seksuaalisesta suuntautumisetaan huolimatta säilyttäisi uskonsa.

• Ei vaihtoehtoja.

Kokemusta on ihan sieltä muurien sisäpuoleltakin 20 vuotta, että ei aivan ulkopuolinenkaan näkemykseni ole. Tekipä vl-homoseksuaali miten tahansa, koko ikänsä on siis näyteltävä heteroa.

Mitä muita vaihtoehtoja on?

• luettu on...........
      • VL-rasismia.

Enpä ole kuullut yhdestäkään homoseksuaalista, joka olisi "eheytynyt" yhtäkkiä heteroksi jollain "hoidolla". Eihän mustaihoinen ihminenkään muutu valkoihoiseksi, vaikka kuinka "eheytettäisiin".

• että näin

Valitettavasti nuo ne ovat vaihtoehdot käytännössä Suomessa edelleen monella muullakin, jos ei muuta pääkaupunkiseudulle, oli perheen ja suvun vakaumus sitten mikä vain. Nekin, jotka eivät omien sanojensa mukaan usko mihinkään, tuomitsevat näitä ihmisiä kuitenkin kärkkäästi "luonnottomina". Ihan siitä huolimatta, että luonnossa tätä esiintyy muillakin kuin ihmisillä.

Muistan muutaman vuoden takaa dokumentin homoparista, joka piti maatilaa jossain Pohjanmaalla ja ilmeisesti heidän perheensä heidät hyväksyi. Mutta se dokumentti jäikin mieleen juuri siksi, että heidän läheisiltään saavuttamansa hyväksyntä tuntui niin uskomattomalta.

• Muuttuu paremmaksi?

Arkkipiispa emeritus John Vikström:

"Sinäkin olet Jumalan luoma sellaisena kuin olet. 1970-luvulle asti seksuaalista suuntaustasi pidettiin rikollisuuteen johtavana taipumuksena, 80-luvulle asti sitä pidettiin sairautena.

Nyt ymmärrämme paremmin mistä on kyse, myös kirkossa. Minäkin. Sinä et ole rikollinen, et sairas, et synnillinen. Sinä kuulut siunauksen piiriin, et kirouksen.

Jumala siunatkoon sinua. Jumala siunatkoon kaipuutasi rakkauteen, toisen ihmisen läheisyyteen ja lämpöön. "

http://freepathways.wordpress.com/2011/05/18/kirkko-ei-puutu/

• Ei kaikki vihaa!

Te vl:t ete vaan voi hyväksyä erilaisia ihmisiä, kun itse olette nin helevetin täydellisiä. Jos joku minun lapsistani tai sisaruksistani osoittautuisi (vaikka myöhemmälläkin iällä) homoseksuaaliksi, ei minun suhtautumiseni häneen muuttuisi mitenkään.

Kyllä se vaan on niin, että te vaan luulette muidenkin vihaavan homoseksuaaleja, koska itse vihaatte ja inhoatte ahdasmielisen kasvatuksenne sekä uskontonne vuoksi!

• miten on?
        Ei kaikki vihaa! kirjoitti:

Te vl:t ete vaan voi hyväksyä erilaisia ihmisiä, kun itse olette nin helevetin täydellisiä. Jos joku minun lapsistani tai sisaruksistani osoittautuisi (vaikka myöhemmälläkin iällä) homoseksuaaliksi, ei minun suhtautumiseni häneen muuttuisi mitenkään.

Kyllä se vaan on niin, että te vaan luulette muidenkin vihaavan homoseksuaaleja, koska itse vihaatte ja inhoatte ahdasmielisen kasvatuksenne sekä uskontonne vuoksi!

Vähän asian vierestä. Sanokaahan vl:t onko tosiaan niin, että etenkin mies vl:t kulkee yksikseen esim. baareissa? Olen pitkään seurannut keskustelupalstoja, joissa naiset sanoo, että heillä on seksisuhde vl-miehen kans. En ole oikein uskonut noita juttuja, mutta nyt olen jutellut muutaman henkilön kanssa, jotka itse käyvät ko.paikoissa ja he ovat kertoneet, että oli siellä taas muutama paikallinen ison perheen isäki niin "kännissä" ettei tolpillaan pysynyt. Arki kun koittaa ollaan taas, niinkuin mitään pahaa ei oltais koskaan tehtykään.

• juttua juttua
        miten on? kirjoitti:

Vähän asian vierestä. Sanokaahan vl:t onko tosiaan niin, että etenkin mies vl:t kulkee yksikseen esim. baareissa? Olen pitkään seurannut keskustelupalstoja, joissa naiset sanoo, että heillä on seksisuhde vl-miehen kans. En ole oikein uskonut noita juttuja, mutta nyt olen jutellut muutaman henkilön kanssa, jotka itse käyvät ko.paikoissa ja he ovat kertoneet, että oli siellä taas muutama paikallinen ison perheen isäki niin "kännissä" ettei tolpillaan pysynyt. Arki kun koittaa ollaan taas, niinkuin mitään pahaa ei oltais koskaan tehtykään.

olisi mukava tietää ja nähdä missä ja milloin? en ole itse koskaan nähnyt vaikka on tullut pyörittyä siellä sun täällä, ja tunnen taustastani johtuen aika paljon vanhoillislestadiolaisia.

• homous on sairaus

rautakaupasta saa köyttä. Ei Jumala ole tarkoittanut ketään toisia pers..seen lykkimään. Se nyt ei vaan ole luonnollista.

• Rasvattu nahka

Katos katos. Hihhulilla homot ja perseet mielessä heti aamusta.
        Oliko erektio kun heräsit homounien jälkeen?

• Tynnyrissä kasvavall

Ihan vaan tiedoksi teille vl-homofoobikoille: Seksuaalisuuteen liittyy paljon muutakin toisten "perseeseen lykkiminen".

Eikä anaaliseksi naisenkaan kanssa mitenkään huono juttu ole. Avartakaa maailmankuvaanne vaikka aluksi suurentamalla tynnyrinne katselureikää.

Kun tuon tason tietämyksellä ihmisen seksuaalisuudesta kasvatetaan suuria lapsilaumoja, ei ole ihme kun vaikenlaisia vääristymiä ilmenee rikostilastojen mullistamiseksi saakka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe