Minä en pääse koskaan kosimaan ketään enkä naimisiin koska olen ruma ja ällöttävä mies. Ei ole edes kavereita, joten miksi joku nainen kiinnostuisi rumasta miehestä.
turha haaveilla
3
309
Vastaukset
- vähem.kaunis, eiruma
Kerro itsestäs sama asia toisin, itseäs kunnioittaen.
esim. ... Sinua odottelen jakamaan kanssani rauhallista kotielämää. Oletko sinäkin yksin? -Kaksin aina kaunihimpi. Voisimme sit yhdes tutustua sielujemme kauneuteen.
-- meniks liian nössöks.. - yksin loppuelämä
no luuleks etten ole yrittänyt. Kaikkeni tein mut mikään ei auta. olen vi.tun ruma luuseri josta naiset ei vaan tykkää
- KIROTTUJEN P-ERKELE
Kuuleppa ny vässykkä. Se on vain p*ska itsetunto, joka sinua riivaa. Ulkonäkö on vain pintaa ja se menetetään lopulta kuitenkin. Valovoimaisia ryppynaamoja on maailma täynnä, kun he eivät anna sen pinnan vaikuttaa omaan mieleen. Älä katso peiliin, vaan eti baarissa katseita. Jos joku nainen sua sattuu kattomaan, niin katso takasin. Sitten se alkaa hihittää kaverilleen... olet jo tuossa vaiheessa voiton puolella. Jatka katselua ja mene lopulta kysymään mitä kuuluu. Näin pirun helppoa se oikeasti on. Ei ne sopivat naiset enää tiiä miten niitä pitäis lähestyä, jos sinun katse on jo hurmannu ne. Ja sinun mielipiteellä ei ole väiä tässä asiassa. Jos nainen hurmaantuu, niin ota minkä saat J*LAUTA!
Venäjällä naisten vaatimus miehen komeudelle on: "sen pitää olla vähintään apinaa paremman näköinen." Ja tuo on kuultu kauniin venäläisen rouvan suusta, kun kysyttiin miksi niin usealla naisella on niin useasti rujon näköinen mies Venäjällä miehenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718