Minä en pääse koskaan kosimaan ketään enkä naimisiin koska olen ruma ja ällöttävä mies. Ei ole edes kavereita, joten miksi joku nainen kiinnostuisi rumasta miehestä.
turha haaveilla
3
333
Vastaukset
- vähem.kaunis, eiruma
Kerro itsestäs sama asia toisin, itseäs kunnioittaen.
esim. ... Sinua odottelen jakamaan kanssani rauhallista kotielämää. Oletko sinäkin yksin? -Kaksin aina kaunihimpi. Voisimme sit yhdes tutustua sielujemme kauneuteen.
-- meniks liian nössöks.. - yksin loppuelämä
no luuleks etten ole yrittänyt. Kaikkeni tein mut mikään ei auta. olen vi.tun ruma luuseri josta naiset ei vaan tykkää
- KIROTTUJEN P-ERKELE
Kuuleppa ny vässykkä. Se on vain p*ska itsetunto, joka sinua riivaa. Ulkonäkö on vain pintaa ja se menetetään lopulta kuitenkin. Valovoimaisia ryppynaamoja on maailma täynnä, kun he eivät anna sen pinnan vaikuttaa omaan mieleen. Älä katso peiliin, vaan eti baarissa katseita. Jos joku nainen sua sattuu kattomaan, niin katso takasin. Sitten se alkaa hihittää kaverilleen... olet jo tuossa vaiheessa voiton puolella. Jatka katselua ja mene lopulta kysymään mitä kuuluu. Näin pirun helppoa se oikeasti on. Ei ne sopivat naiset enää tiiä miten niitä pitäis lähestyä, jos sinun katse on jo hurmannu ne. Ja sinun mielipiteellä ei ole väiä tässä asiassa. Jos nainen hurmaantuu, niin ota minkä saat J*LAUTA!
Venäjällä naisten vaatimus miehen komeudelle on: "sen pitää olla vähintään apinaa paremman näköinen." Ja tuo on kuultu kauniin venäläisen rouvan suusta, kun kysyttiin miksi niin usealla naisella on niin useasti rujon näköinen mies Venäjällä miehenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988